nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
ze zitten pas in de weg als je cup DD hebt of groter denk ik zo...
Jij wel danquote:Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
daar weet jij toch niks van, je hebt ze zelf niet
Ja, bijvoorbeeld als je op je zij ligtquote:Op woensdag 27 april 2005 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
ze zitten pas in de weg als je cup DD hebt of groter denk ik zo...
Geeft ze daar zelf niet al antwoord op?? als ze zwemles geeft. Dus gok eens? volgens mij is ze tandartsassistentequote:
ik werk in de zorgquote:
nog nooit meegemaakt gelukkig, mijn baas is wel een paar keer op zijn vingers gebeten maar mij(n borsten) hebben ze tot nu toe met rust gelaten... *afklopt en op reactie van queenr wacht in de trant van ze krijgen die van jou niet gevonden ofzo ..quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
volgens mij is ze tandartsassistente... (wordt ook in paniek gegraait he
)
G?... dat zijn beste memmenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:40 schreef Misticle_lightning het volgende:
Soms is het wel lastig ja om grote borsten te hebben. Maar ik denk dat wij als vrouw dezelfde vraag kunnen stellen aangaande het zaakje van de mannen, want dat is nu weer lastig in te denken voor vrouwen. Lekker handig de hele tijd wat bunglende dingen tussen je benen. Not.
Anyway, soms kunnen ze inderdaad enorm in de weg zitten. Met cupmaatje G merk je soms behoorlijk wat beperkingen. Zeker tijdens de menstruatie wanneer je gevoeliger bent. Dan kan je niet goed op je buik liggen. Je moet dure bh's kopen om een goed ondersteuning te hebben, ik moet regelmatig rugversterkende oefeningen doen om het gewicht te kunnen blijven dragen, want naarmate ze groter worden worden ze dus ook behoorlijk wat zwaarder.
Verder ben ik dik tevreden met mijn borsten, en de partners die ik zo af en toe heb ook
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:22 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja, en nog niet zo'n klein beetje ook
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef marchien het volgende:
Ik vind mijn borsten soms knap onhandig. Ik heb zelf een E (nee, het valt wel mee, ze zijn niet mega)
Maar ik kan niet lekker op mijn buik liggen en ongeveer 3 dagen in de maand doen ze echt pijn.
Mijn vriend (toen nog niet mijn vriend) heeft wel eens geprobeerd zijn leven er mee te redden. Kwam de trap op, struikelde over de bovenste trede, was bezig op zijn bek te gaan en pakt als laatste houvast mijn borsten beet.
Hij is overeind gebeleven
Doet pijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:18 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]DÉ ultieme versiertruk
ik ken ook wel een dame met een redelijk balkon, maandag eens proberen of het werkt
als het zeer doet, wil ik er achteraf ook nog wel een zoentje op geven hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:09 schreef marchien het volgende:
[..]
Doet pijn![]()
En hij vond mij toen nog niet leuker dan al zijn andere collega's![]()
(maar ik vond het stiekem wel erg grappig toen, vooral omdat hij zo mooi rood werd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |