Ik heb altijd dat op gegeven moment de knoopjes van mijn bloezen vanzelf open gaan.. ze kunnen de druk dan niet meer aan ofzo. ( en dan heb ik wel de goede maatquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik vind ze knap irritant. Voornamelijk met kleren vinden, inclusief bh's. Shirtjes komen los van je buik, bloezen/vesten kunnen niet dicht... ik draag meestal herenkleding omdat ik dat a) mooier vind en b) makkelijker vind in mijn maat, en die rekent niet op twee borsten. Door het sporten ben ik twee cupmaten gegroeid. Ik had liever C gehouden, maar ja... Ik draag ook voornamelijk sportbh's omdat het dan niet zo opvalt.
Ze zijn opzich wel goed van vorm en mijn vriendje vindt ze ook mooi, maar jezus, af en toe...
Jammie jammie jammiequote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, harde tepels die je door je shirtje heen ziet schijnen vind ik nou ook niet echt fijn
Als ik topje met diep decollete aandoe en ik buk vooroverkrijg je echt zo'n bilspleeteffectquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef innovative het volgende:
[..]
Tis meer dat, wanneer ik een topje met diep decolleté aan trek, dat heel mooi kan zijn als ik sta. Totdat ik ga bewegen, en voorover buig![]()
Gaat het truitje een beetje hangen, maar mijn borsten hangen niet genoeg mee... Tja, niet iedereen hoeft tot op mijn tepels te kunnen kijken...
Dat bedoelde ik eigenlijk... Hoewel het soms ook wel echt staat alsof ik een kleuter ben die de kleren van mamma moet lenen voor wie mijn moeder niet kent dan, want mams heeft ook cupje A/B
Maar wij (ik spreek even namens alle mannenquote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, harde tepels die je door je shirtje heen ziet schijnen vind ik nou ook niet echt fijn
Kan ik me voorstellen hoor... Illustreerde alleen even wat er gebeurt bij kleine borsten en een diep decolleté... Geen ervaring met grote borsten, dus daar kan ik weinig over zeggen...quote:Op zondag 17 april 2005 10:25 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als ik topje met diep decollete aandoe en ik buk vooroverkrijg je echt zo'n bilspleeteffect
Da's gewoon de natte droom van de ontwerpers, openspringende knoopjesquote:Op zondag 17 april 2005 10:38 schreef innovative het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor... Illustreerde alleen even wat er gebeurt bij kleine borsten en een diep decolleté... Geen ervaring met grote borsten, dus daar kan ik weinig over zeggen...
Overigens overkomt het zelfs mij dat bloesjes open schieten op de knopen, en ook ík heb dan de goede maat... Kennelijk vergeet "men" soms dat er bij vrouwen ook bobbels horen die ín de kleding moeten.
Toch leuk dan dat de meeste ontwerpers óf vrouw, óf zo ongelofelijk nicht zijn als maar wezen kan...quote:Op zondag 17 april 2005 10:52 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Da's gewoon de natte droom van de ontwerpers, openspringende knoopjes![]()
Dan weet ik 't ook niet. Waarschijnlijk zo min mogelijk stof leveren voor zoveel mogelijk geldquote:Op zondag 17 april 2005 10:53 schreef innovative het volgende:
[..]
Toch leuk dan dat de meeste ontwerpers óf vrouw, óf zo ongelofelijk nicht zijn als maar wezen kan...
weet je zeker dat jij je profiel wel goed hebt ingevult?quote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef paraboIa het volgende:
Klein maar fijnBh's vind ik een gruwel dus ben blij dat ik die niet hoef te dragen....
Grotere borsten zouden ook helemaal niet passen bij mijn figuur en mijn levensstijl.
(Al kan ik soms best jaloers kijken naar een mooi, goed gevuld decollete)
Geregistreerd op: zaterdag 16 april 2005 @ 23:40quote:Op zondag 17 april 2005 11:36 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
weet je zeker dat jij je profiel wel goed hebt ingevult?
geslacht: man
In de zin van....?quote:Op zondag 17 april 2005 12:26 schreef POLL het volgende:
Als ik twee dubbel D's zou hebben zou ik het huis niet meer uitkomen.
Ik heb weleens gehad dat de beugel gebroken was op m'n werk en die was dus dwars door m'n vel gestoken... Best pijnlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:06 schreef innovative het volgende:
[..]
Nopes, maar de gemiddelde vrijpartij bijvoorbeeld begint met kleren aan, waarbij we op bed belanden.. En júist dan is zo'n prikkende beugel vervelend...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef Giem het volgende:
Geef mij ook maar kleine borsten. Mijn vriendin heeft 75A maar vind ze erg mooi. Ze hangen niet, staan nietje voor uit. Mooi rond. Ik hoef niet van die hangzakken.
Ik zou er de hele dag mee spelen.quote:
No that`s disgustingquote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor werk jij doet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze zitten wel in de weg als ik zwemles geef, en een kind graait in paniek alle kanten op en knijpt zo mn borst blauw[
]
of als er tijdens werken op geslagen/in gebeten word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |