Hm jah ik stoor me daar ook altijd al aan. Ik vind juist B/C de allermooiste maten die je kunt hebben, Dat grote is gewoon vies en overdreven. De laatste tijd heb ik zelfs dat ik cup A of zowat nix gewoon spectaculair mooi kan vinden, in een simpele jurk ofzo. Weet niet waarom, doet ook wat bij een vrouwquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
Ik vind bij mezelf een goed volle Bcup geweldig. Weet dat ik dat de komende jaren weer kan vergeten, want om dat te hebben, moet ik zwaarder zijn dan ik nu ben, en zit verder gewoon heerlijk in mijn vel... Ik ga niet voor twee borsten zorgen dat ik mezelf niet mooi meer vind.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:43 schreef lelibel het volgende:
[..]
Hm jah ik stoor me daar ook altijd al aan. Ik vind juist B/C de allermooiste maten die je kunt hebben, Dat grote is gewoon vies en overdreven. De laatste tijd heb ik zelfs dat ik cup A of zowat nix gewoon spectaculair mooi kan vinden, in een simpele jurk ofzo. Weet niet waarom, doet ook wat bij een vrouw
Nou maar zo'n decolleté tot op je longen zoiets kan dan wel weer mooi zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:50 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik vind bij mezelf een goed volle Bcup geweldig. Weet dat ik dat de komende jaren weer kan vergeten, want om dat te hebben, moet ik zwaarder zijn dan ik nu ben, en zit verder gewoon heerlijk in mijn vel... Ik ga niet voor twee borsten zorgen dat ik mezelf niet mooi meer vind.
Maar idd, kleine borsten kunnen héél mooi zijn, in de juiste kleding. Een decolleté tot op de navel werkt niet voor vrouwen met kleine borsten, maar sommige strakke truitjes of simpele truitjes kunnen juist prachtig zijn...
Emotioneel? Neuh hoor... Stoor me er alleen aan dat mensen bij kleine borsten opmerkingen moeten maken "pas maar op, straks heb je niks meer". Ik heb bijna niks, so what... Het hoort bij mij, ik vind ze mooi, en daarnaast heb ik weer andere troeven... Hoeveel vrouwen lopen er niet te miepen dat ze vinden dat hun benen te kort zijn? Ik heb weer geweldig lange benen... Een vrouw is niet alleen tieten, en zolang alles maar in proportie blijft kan is zowat alles prachtig...quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat een emotioneel verhaal, suc6 met je tietjes
![]()
Klopt, maar daar moet je het lichaam voor hebben... Maar goed, dat vind ik ook met naveltruitjes en minirokjes, wat je aantrekt is afhankelijk van je bouw...quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:52 schreef lelibel het volgende:
[..]
Nou maar zo'n decolleté tot op je longen zoiets kan dan wel weer mooi zijn![]()
Mja maar met kleine borsten vind ik dat dus wel mooi! Ksal vast niet één van de vele zijn, maar echt prachtig!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:54 schreef innovative het volgende:
Klopt, maar daar moet je het lichaam voor hebben... Maar goed, dat vind ik ook met naveltruitjes en minirokjes, wat je aantrekt is afhankelijk van je bouw...
Je bent zelf zeker een gratenkast?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef JoPiDo het volgende:
ik stoor me aan wijven die een breed jochie willen
groeien je borsten door sporten ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik vind ze knap irritant. Voornamelijk met kleren vinden, inclusief bh's. Shirtjes komen los van je buik, bloezen/vesten kunnen niet dicht... ik draag meestal herenkleding omdat ik dat a) mooier vind en b) makkelijker vind in mijn maat, en die rekent niet op twee borsten. Door het sporten ben ik twee cupmaten gegroeid. Ik had liever C gehouden, maar ja... Ik draag ook voornamelijk sportbh's omdat het dan niet zo opvalt.
Ze zijn opzich wel goed van vorm en mijn vriendje vindt ze ook mooi, maar jezus, af en toe...
klein is ook mooier, en als ze dan ook nog mooi rond zjnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...
But hey, why do you care? Mijn vriend vindt me prachtig. Steekt niet onder stoelen of banken dat C ook welkom zou zijn, maar dat hij ze nu ook prima vindt... Zijn namelijk wél heel stevig en mooi rond. En daar is ook wat voor te zeggen (vinden wij). En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
Gratenkast is lekker :d, kmoet ook al niets hebben van die gespierde bundels. Beetje smalle kerel doet bij mij genoegquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:26 schreef JoPiDo het volgende:
ja, maar ik ben er trots op!
Nee, daardoor groeien ze juist minder (bij topsport)... Kijk maar eens naar de topgym meisjesquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
groeien je borsten door sporten ?
Geef mij maar kleine borsten. Ennuh, lange benen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Emotioneel? Neuh hoor... Stoor me er alleen aan dat mensen bij kleine borsten opmerkingen moeten maken "pas maar op, straks heb je niks meer". Ik heb bijna niks, so what... Het hoort bij mij, ik vind ze mooi, en daarnaast heb ik weer andere troeven... Hoeveel vrouwen lopen er niet te miepen dat ze vinden dat hun benen te kort zijn? Ik heb weer geweldig lange benen... Een vrouw is niet alleen tieten, en zolang alles maar in proportie blijft kan is zowat alles prachtig...
Overigens noem ik ze gewoon borsten hoor...
Ook weer niet altijd...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef lelibel het volgende:
[..]
Nee, daardoor groeien ze juist minder (bij topsport)... Kijk maar eens naar de topgym meisjes
Tis meer dat, wanneer ik een topje met diep decolleté aan trek, dat heel mooi kan zijn als ik sta. Totdat ik ga bewegen, en voorover buigquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:02 schreef lelibel het volgende:
[..]
Mja maar met kleine borsten vind ik dat dus wel mooi! Ksal vast niet één van de vele zijn, maar echt prachtig!
Borsten zelf niet, maar de spiermassa eronder wel, dus dan lijken ze groter. BH maat met twee cups gegroeid dus, sinds ik sport (krachttraining/gewichtheffen).quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
groeien je borsten door sporten ?
ja dat dacht ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef lelibel het volgende:
[..]
Nee, daardoor groeien ze juist minder (bij topsport)... Kijk maar eens naar de topgym meisjes
Ja, maar hun vetpercentage is ook een stuk lager.quote:
Nouja, harde tepels die je door je shirtje heen ziet schijnen vind ik nou ook niet echt fijnquote:Op zondag 17 april 2005 01:17 schreef Webkim het volgende:
Maar ze zitten me niet in de weg. Zo'n zaakje in je broek lijkt me veel lastiger. Ik hoef tenminste niks 'recht te leggen' en ik hoef ook niet bang te zijn dat ik op gekke momenten een erectie krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |