abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26274190
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
Hm jah ik stoor me daar ook altijd al aan. Ik vind juist B/C de allermooiste maten die je kunt hebben, Dat grote is gewoon vies en overdreven. De laatste tijd heb ik zelfs dat ik cup A of zowat nix gewoon spectaculair mooi kan vinden, in een simpele jurk ofzo. Weet niet waarom, doet ook wat bij een vrouw
pi_26274344
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:43 schreef lelibel het volgende:

[..]

Hm jah ik stoor me daar ook altijd al aan. Ik vind juist B/C de allermooiste maten die je kunt hebben, Dat grote is gewoon vies en overdreven. De laatste tijd heb ik zelfs dat ik cup A of zowat nix gewoon spectaculair mooi kan vinden, in een simpele jurk ofzo. Weet niet waarom, doet ook wat bij een vrouw
Ik vind bij mezelf een goed volle Bcup geweldig. Weet dat ik dat de komende jaren weer kan vergeten, want om dat te hebben, moet ik zwaarder zijn dan ik nu ben, en zit verder gewoon heerlijk in mijn vel... Ik ga niet voor twee borsten zorgen dat ik mezelf niet mooi meer vind.

Maar idd, kleine borsten kunnen héél mooi zijn, in de juiste kleding. Een decolleté tot op de navel werkt niet voor vrouwen met kleine borsten, maar sommige strakke truitjes of simpele truitjes kunnen juist prachtig zijn...
pi_26274382
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:50 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik vind bij mezelf een goed volle Bcup geweldig. Weet dat ik dat de komende jaren weer kan vergeten, want om dat te hebben, moet ik zwaarder zijn dan ik nu ben, en zit verder gewoon heerlijk in mijn vel... Ik ga niet voor twee borsten zorgen dat ik mezelf niet mooi meer vind.

Maar idd, kleine borsten kunnen héél mooi zijn, in de juiste kleding. Een decolleté tot op de navel werkt niet voor vrouwen met kleine borsten, maar sommige strakke truitjes of simpele truitjes kunnen juist prachtig zijn...
Nou maar zo'n decolleté tot op je longen zoiets kan dan wel weer mooi zijn
pi_26274427
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wat een emotioneel verhaal, suc6 met je tietjes
Emotioneel? Neuh hoor... Stoor me er alleen aan dat mensen bij kleine borsten opmerkingen moeten maken "pas maar op, straks heb je niks meer". Ik heb bijna niks, so what... Het hoort bij mij, ik vind ze mooi, en daarnaast heb ik weer andere troeven... Hoeveel vrouwen lopen er niet te miepen dat ze vinden dat hun benen te kort zijn? Ik heb weer geweldig lange benen... Een vrouw is niet alleen tieten, en zolang alles maar in proportie blijft kan is zowat alles prachtig...

Overigens noem ik ze gewoon borsten hoor...
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:52 schreef lelibel het volgende:

[..]

Nou maar zo'n decolleté tot op je longen zoiets kan dan wel weer mooi zijn
Klopt, maar daar moet je het lichaam voor hebben... Maar goed, dat vind ik ook met naveltruitjes en minirokjes, wat je aantrekt is afhankelijk van je bouw...
pi_26274632
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:54 schreef innovative het volgende:
Klopt, maar daar moet je het lichaam voor hebben... Maar goed, dat vind ik ook met naveltruitjes en minirokjes, wat je aantrekt is afhankelijk van je bouw...
Mja maar met kleine borsten vind ik dat dus wel mooi! Ksal vast niet één van de vele zijn, maar echt prachtig!
pi_26274749
ik stoor me aan wijven die een breed jochie willen
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:10:01 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26274792
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef JoPiDo het volgende:
ik stoor me aan wijven die een breed jochie willen
Je bent zelf zeker een gratenkast?
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:24:34 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_26275110
Nou, ik vind ze knap irritant. Voornamelijk met kleren vinden, inclusief bh's. Shirtjes komen los van je buik, bloezen/vesten kunnen niet dicht... ik draag meestal herenkleding omdat ik dat a) mooier vind en b) makkelijker vind in mijn maat, en die rekent niet op twee borsten. Door het sporten ben ik twee cupmaten gegroeid. Ik had liever C gehouden, maar ja... Ik draag ook voornamelijk sportbh's omdat het dan niet zo opvalt.

Ze zijn opzich wel goed van vorm en mijn vriendje vindt ze ook mooi, maar jezus, af en toe...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_26275159
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker een gratenkast?
ja, maar ik ben er trots op!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 april 2005 @ 17:35:59 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26275383
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik vind ze knap irritant. Voornamelijk met kleren vinden, inclusief bh's. Shirtjes komen los van je buik, bloezen/vesten kunnen niet dicht... ik draag meestal herenkleding omdat ik dat a) mooier vind en b) makkelijker vind in mijn maat, en die rekent niet op twee borsten. Door het sporten ben ik twee cupmaten gegroeid. Ik had liever C gehouden, maar ja... Ik draag ook voornamelijk sportbh's omdat het dan niet zo opvalt.

Ze zijn opzich wel goed van vorm en mijn vriendje vindt ze ook mooi, maar jezus, af en toe...
groeien je borsten door sporten ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:12:13 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26276345
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...

But hey, why do you care? Mijn vriend vindt me prachtig. Steekt niet onder stoelen of banken dat C ook welkom zou zijn, maar dat hij ze nu ook prima vindt... Zijn namelijk wél heel stevig en mooi rond. En daar is ook wat voor te zeggen (vinden wij). En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
klein is ook mooier, en als ze dan ook nog mooi rond zjn
pi_26276633
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:26 schreef JoPiDo het volgende:
ja, maar ik ben er trots op!
Gratenkast is lekker :d, kmoet ook al niets hebben van die gespierde bundels. Beetje smalle kerel doet bij mij genoeg . Tsal er wel aan liggen dat ik meestal alles nét wat anders vind dan andere mensen .
pi_26276656
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee, daardoor groeien ze juist minder (bij topsport)... Kijk maar eens naar de topgym meisjes
pi_26276732
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Emotioneel? Neuh hoor... Stoor me er alleen aan dat mensen bij kleine borsten opmerkingen moeten maken "pas maar op, straks heb je niks meer". Ik heb bijna niks, so what... Het hoort bij mij, ik vind ze mooi, en daarnaast heb ik weer andere troeven... Hoeveel vrouwen lopen er niet te miepen dat ze vinden dat hun benen te kort zijn? Ik heb weer geweldig lange benen... Een vrouw is niet alleen tieten, en zolang alles maar in proportie blijft kan is zowat alles prachtig...

Overigens noem ik ze gewoon borsten hoor...
Geef mij maar kleine borsten. Ennuh, lange benen zijn
pi_26276837
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef lelibel het volgende:

[..]

Nee, daardoor groeien ze juist minder (bij topsport)... Kijk maar eens naar de topgym meisjes
Ook weer niet altijd...

Als je "vetborsten" hebt, dus borsten die voor een groot deel bestaan uit vetweefsel en maar voor een klein deel uit klierweefsel en spieren, dan zullen ze kleiner worden als je intensief sport, omdat je vetpercentage lager wordt.

als je borsten hebt die voor een groot deel uit melkklieren bestaan, dan zal sporten ze in ieder geval niet doen krimpen.

Groeien zullen ze niet direct, er zitten namelijk geen spieren ín de borst. Wel er onder, wat er voor kan zorgen dat ze iets verder naar voren komen te staan en dat de "aanloop" naar de borsten (het stuk tussen je sleutelbeenderen en je feitelijke borsten) iets verder naar voren komt, waardoor je borsten steviger en groter lijken of zelfs zijn.
pi_26276911
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:02 schreef lelibel het volgende:

[..]

Mja maar met kleine borsten vind ik dat dus wel mooi! Ksal vast niet één van de vele zijn, maar echt prachtig!
Tis meer dat, wanneer ik een topje met diep decolleté aan trek, dat heel mooi kan zijn als ik sta. Totdat ik ga bewegen, en voorover buig

Gaat het truitje een beetje hangen, maar mijn borsten hangen niet genoeg mee... Tja, niet iedereen hoeft tot op mijn tepels te kunnen kijken...

Dat bedoelde ik eigenlijk... Hoewel het soms ook wel echt staat alsof ik een kleuter ben die de kleren van mamma moet lenen voor wie mijn moeder niet kent dan, want mams heeft ook cupje A/B
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:14:51 #117
71919 wonderer
pi_26278078
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Borsten zelf niet, maar de spiermassa eronder wel, dus dan lijken ze groter. BH maat met twee cups gegroeid dus, sinds ik sport (krachttraining/gewichtheffen).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_26278098
Ik heb nooit last van mn borsten maar ze zijn ook niet bijster groot
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 april 2005 @ 19:33:25 #119
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26278593
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef lelibel het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook altijd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:38:29 #120
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26278727
Ik denk dat zowel grote als vorm een zeer prominente rol spelen eigenlijk...
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:39:37 #121
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26278760
Mijn borsten zitten altijd heel lekker.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:52:41 #122
71919 wonderer
pi_26279083
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook altijd
Ja, maar hun vetpercentage is ook een stuk lager.
pi_26281547
Geef mij ook maar kleine borsten. Mijn vriendin heeft 75A maar vind ze erg mooi. Ze hangen niet, staan nietje voor uit. Mooi rond. Ik hoef niet van die hangzakken.
pi_26287321
Ik vind m'n borsten niet lastig.
Maar ik heb me wel eens afgevraagd waarom ze al in je puberteit beginnen te groeien. Het zou toch veel praktischer zijn als ze pas op kwamen zetten als je ze daadwerkelijk nodig hebt:
als je zwanger bent en een kind moet gaan voeden.
Of zouden ze daadwerkelijk ook nog bedoeld zijn om mannen mee te lokken?

Maar ze zitten me niet in de weg. Zo'n zaakje in je broek lijkt me veel lastiger. Ik hoef tenminste niks 'recht te leggen' en ik hoef ook niet bang te zijn dat ik op gekke momenten een erectie krijg.
Hardloper.
IG @webkim
pi_26287583
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:17 schreef Webkim het volgende:

Maar ze zitten me niet in de weg. Zo'n zaakje in je broek lijkt me veel lastiger. Ik hoef tenminste niks 'recht te leggen' en ik hoef ook niet bang te zijn dat ik op gekke momenten een erectie krijg.
Nouja, harde tepels die je door je shirtje heen ziet schijnen vind ik nou ook niet echt fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')