abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:11:08 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26270454
Mijn 2 vriendjes zitten nooit in de weg
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:16:39 #77
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26270601
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef SHE het volgende:
Mijn 2 vriendjes zitten nooit in de weg
Mijne ook niet , al is een sportzadel soms angstaanjagend
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:28:29 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26270923
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:06 schreef innovative het volgende:

[..]

Nopes, maar de gemiddelde vrijpartij bijvoorbeeld begint met kleren aan, waarbij we op bed belanden.. En júist dan is zo'n prikkende beugel vervelend...
Ach so..
Bij mij zitten beugels sowieo nooit goed. Prikt eigenlijk altijd. Ach ja, maar ik zou het ook erg vinden als ik géén borsten had, of minder mooie (in mijn ogen dan) zoals ik die nu heb
Dus ik ga er verder niet over zeuren..
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:48:17 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26271448
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef uberpooier het volgende:
tietjes

Ik zou ze zelf liever nie hebben, maar kijk er al te graag naar
Lastig lijkt t niet..denk dat je er wel aant went

Maargoed..wie ben ik? ik maak enkel de leuke dingen ervan mee
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:19:04 #80
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_26272174
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Met sporten doe ik een sportbeha aan die drukt ze tegen je borstkas aan.
Op buik liggen kan prima, borsten zijn vrij zacht. Maar misshcien is het wel lastig als je een grote cup hebt...ik heb b/c en ze zitten echt nooit in de weg.
Ik heb DD / E, en ze zitten me eigenlijk nooit in de weg...
Met slapen is het niet echt fijn om op je buik te liggen dan, maar dat doe ik toch niet
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_26272183
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:19 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Ik heb DD / E, en ze zitten me eigenlijk nooit in de weg...
Met slapen is het niet echt fijn om op je buik te liggen dan, maar dat doe ik toch niet
Ook geen rugklachten??
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:21:21 #82
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_26272226
Nope (nog) niet in ieder geval...

Ik denk dat dat ook een kwestie is van een goede lichaamshouding en een goede BH
pi_26272299
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef Trafasi het volgende:
Nope (nog) niet in ieder geval...

Ik denk dat dat ook een kwestie is van een goede lichaamshouding en een goede BH
Dat absoluut. Mijn zus krijgt er wel rugklachten van, maar kan nou niet zeggen dat ze geen speciale bh's koopt en haar lichaamshouding niet goed is... Die zit al jaren over een borstverkleining na te denken, ook omdat ze ze lelijk vindt. Mja tis sneu, die verzekering wil weer eens niet meewerken (wanneer ooit eens wel vraag je je af).
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:28:17 #84
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_26272363
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:25 schreef lelibel het volgende:

[..]

Die zit al jaren over een borstverkleining na te denken, ook omdat ze ze lelijk vindt. Mja tis sneu, die verzekering wil weer eens niet meewerken (wanneer ooit eens wel vraag je je af).
Dat heb ik nou ook...
Liever een mooi vol C-cupje, dan van die "hangende" DD / E dingen
En de huisarts + verzekering willen inderdaad niet meewerken
pi_26272401
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:28 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ach so..
Bij mij zitten beugels sowieo nooit goed. Prikt eigenlijk altijd. Ach ja, maar ik zou het ook erg vinden als ik géén borsten had, of minder mooie (in mijn ogen dan) zoals ik die nu heb
Dus ik ga er verder niet over zeuren..
Aventura, weet je zeker dat je de goeie maat BH hebt ? Waar prikken je beugels precies in je borst ? Als het aan de zijkant is, onder je oksel zal ik maar zeggen, dan is de kans best groot dat je gewoon een verkeerde maat bh aanhebt. Stel dat je 75 C als bhmaat hebt, en je beugel prikt in je tiet, dan zou je eens een maat 70D moeten proberen. Bij een cup D is de halve circel van de beugel groter, waardoor ie om je borst ligt in plaats van erop, wat prikt en pijn doet. En omdat je de omtrek een maatje smaller neemt, wordt de cup niet dieper, waardoor je borsten er gewoon inpassen.

Probeer het eens in de winkel, ben benieuwd of het scheelt. Ik had dat ook vroeger, en dankzij een behulpzame vriendin die hetzelfde tegen mij zei draag ik nu bh's in 65 E ipv 70 C.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26272451
Bij oprah zeggen ze altijd dat 70 of 80% ofzoiets van de vrouwen in te kleine bh's rondloopt .
pi_26272505
Een echte vent noemt dat geen borsten maar tieten of tietjes.
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:37:08 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26272544
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Aventura, weet je zeker dat je de goeie maat BH hebt ? Waar prikken je beugels precies in je borst ? Als het aan de zijkant is, onder je oksel zal ik maar zeggen, dan is de kans best groot dat je gewoon een verkeerde maat bh aanhebt. Stel dat je 75 C als bhmaat hebt, en je beugel prikt in je tiet, dan zou je eens een maat 70D moeten proberen. Bij een cup D is de halve circel van de beugel groter, waardoor ie om je borst ligt in plaats van erop, wat prikt en pijn doet. En omdat je de omtrek een maatje smaller neemt, wordt de cup niet dieper, waardoor je borsten er gewoon inpassen.

Probeer het eens in de winkel, ben benieuwd of het scheelt. Ik had dat ook vroeger, en dankzij een behulpzame vriendin die hetzelfde tegen mij zei draag ik nu bh's in 65 E ipv 70 C.
Ja, prikt in de oksel. De beugel past niet om de borst heen zeg maar. (75C)
Maar om nou een D uit het rek te pakken, is nog nooit bij me opgekomen. Dat associeer ik met grote hangende uiers . Ben wel wat aangekomen de laatste tijd, maar heb mezelf nooit bekeken als iemand met een D-cup
pi_26272578
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar om nou een D uit het rek te pakken, is nog nooit bij me opgekomen. Dat associeer ik met grote hangende uiers . Ben wel wat aangekomen de laatste tijd, maar heb mezelf nooit bekeken als iemand met een D-cup
Ik zou het toch eens ff gaan uitproberen. Wie weet kom je veel comfortabeler uit de kast .
pi_26272584
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Wat??
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:47:17 #91
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_26272795
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, we wonen niet allemaal in Zundert.
pi_26272814
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:32 schreef lelibel het volgende:
Bij oprah zeggen ze altijd dat 70 of 80% ofzoiets van de vrouwen in te kleine bh's rondloopt .
Dat is ook zo.

Zo is er ook geen "E-cup". Er zijn heel veel verschillende E-cups. Een 80E bh is heel anders dan een 65E. Ik heb dus 65E en mijn borsten zien eruit als iets wat iemand zich voor zou stellen bij een standaard C-cup. Maar iemand die een 80E cup heeft is echt een best forse vrouw met nieteens zo heel grote tieten. (No offense, mensen met 80E.)

Maar wat het is, volgens mij, is dat heel veel vrouwen het eng of raar vinden om een Ecup te hebben. Dat ze denken: "Nee, ik kan nooit een E-cup hebben, mijn tieten zijn helemaal niet groot", dus dan pakken ze een bh met een te grote omvang en een te kleine cup.

Met een bh krijg je 80 % van de steun van de omvang ervan. De bandjes zitten er eigenlijk alleen om de bh in model te houden, en daar mag eigenlijk geen steun vanaf komen. Als de omvang van een bh dus verkeerd is dan hebben de borsten geen steun aan de omtrek ervan, dus moet die steun van schouderbandjes komen, die vervolgens in de schouders gaan snijden. Of afzakken omdat ze het niet trekken.

Checklist van een aantal dingen waaraan je kan zien dat een bh niet past.
  • De snijdende schouderbandjes. (Bij een te grote omvang wordt het gewicht van je borsten wordt niet gedragen door je omvang maar door de schouderbandjes, waardoor die gaan snijden.)
  • De achterkant trekt omhoog.
  • Je borsten komen eronderuit. (Doordat het gewicht verkeerd ligt (nl. op schouderbandjes) verschuift de bh en raakt uit model waardoor je dit soort resultaten krijgt.)
  • Je hebt 4 tieten. (Aan de voorkant, waar je cup op je borst aansluit, bolt je borst over de cup heen. Is vooral goed te zien als je een strak shirtje over je bh aanhebt. Dat komt omdat de cup te klein is en er gewoon geen ruimte is voor je gehele borst.)
  • It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_26272876
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Probeer eens een 70D, ik denk dat dat wel beter zal voelen.
    pi_26272934
    Ik voel me nu echt een soort goeroe die de mensheid probeert te bevrijden.
      zaterdag 16 april 2005 @ 16:04:11 #95
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_26273202

Ik laat je weten als ik weer eens een lingeriewinkel heb bezocht.
    pi_26273499
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 16:04 schreef Aventura het volgende:

Ik laat je weten als ik weer eens een lingeriewinkel heb bezocht.
    Ik zie dat je in Amsterdam woont, maar als je nou een keer toevallig in Utrecht bent zou je bij Sandrabra (zit tegenover het Vredeburg aan de Lange Jansstraat) kunnen kijken. Sandrabra is een lingeriewinkel die adverteert met het feit dat ze "grote maten" verkopen, maar in de praktijk betekent dat vooral dat ze de maten hebben die de gemiddelde Hunkemoller niet heeft. Nou wil ik niet zeggen dat de Hunkemoller geen bh's in maat 70D heeft, die hebben ze namelijk wel, maar als je twijfelt over je bhmaat dan zou ik er eens even naar kijken met iemand die er verstand van heeft.

De eigenaresse van Sandrabra, Sandra (" Gôh ! ") heeft ontzettend veel verstand van bh's, en zal je zekerweten kunnen helpen, iets wat ik een beetje betwijfel van de dames bij de Hunkemoller. Zo verschilt het ook nog wel per merk of per model hoe een bh zit, en dan is het gewoon fijn om goed geholpen te worden, zeker als je een bh gaat kopen in een andere maat als gewoonlijk. Omdat dat allemaal toch voor je gevoel anders zit, vond ik het destijds ieg erg fijn dat zij me een beetje wegwijs kon maken.

En ik wens je natuurlijk heel veel succes, en ik ben beniewd !
    pi_26273540
    Toen ik net borsten ging ontwikkelen (op mn 10e/ 11e) was het wel ff minder ja....ik kreeg toen van die 'groeischrijven' in mn nog platte tietjes en dat deed af en toe best zeer die krengen. Het deed zeer als een buurvriendje me hard op de grond drukte, als ik dus op mn buik lag, ik kon niet meer als een orang oetang op mn borst gaan staan trommelen, als ik op mn zij lag en mn elleboog lag er tegenaan deed dat zeer etc.
    Tot een zekere leeftijd, dus zeker in het begin heb ik het toch wel es pijnlijk of vervelend gevonden.
    (en dan heb ik nog maar een bescheiden cup b75, wat tot voor een paar jaar geleden nog cup A was).

En inderdaad: staan springen zonder BH aan doet nogal pijn bij mij, zeker op bepaalde periodes in de maand (ze voelen op elk moment in de maand anders, soms kun je ze zo inknijpen en soms voelen ze wat harder en pijnlijker. Vooral bij dat laatste doet het dus zeer als ik dan ga staan springen).

Verder hoor je mij niet klagen ;-p
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 april 2005 @ 16:18:35 #98
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_26273572
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 15:27 schreef innovative het volgende:
    Ik heb cup A, nooit problemen... Lig altijd op mijn buik (kan alleen slapen op mijn buik), ze hupsen nooit en hangen doen ze ook al niet... Ben erg gelukkig hiermee...

Al kan ik me voorstellen dat als je cup gigantisch hebt, het wel lastig kan worden. Maar ja, wat dat betreft ben ik net zo *blank* als jullie mannen.
    pas maar op strx heb je geen borsten meer over van het op je buik liggen
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_26273725
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

pas maar op strx heb je geen borsten meer over van het op je buik liggen
    Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...

But hey, why do you care? Mijn vriend vindt me prachtig. Steekt niet onder stoelen of banken dat C ook welkom zou zijn, maar dat hij ze nu ook prima vindt... Zijn namelijk wél heel stevig en mooi rond. En daar is ook wat voor te zeggen (vinden wij). En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 april 2005 @ 16:25:42 #100
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_26273768
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...

But hey, why do you care? Mijn vriend vindt me prachtig. Steekt niet onder stoelen of banken dat C ook welkom zou zijn, maar dat hij ze nu ook prima vindt... Zijn namelijk wél heel stevig en mooi rond. En daar is ook wat voor te zeggen (vinden wij). En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
    wat een emotioneel verhaal, suc6 met je tietjes
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')