Mijne ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef SHE het volgende:
Mijn 2 vriendjes zitten nooit in de weg
Ach so..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:06 schreef innovative het volgende:
[..]
Nopes, maar de gemiddelde vrijpartij bijvoorbeeld begint met kleren aan, waarbij we op bed belanden.. En júist dan is zo'n prikkende beugel vervelend...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef uberpooier het volgende:tietjes
![]()
![]()
Ik zou ze zelf liever nie hebben, maar kijk er al te graag naar![]()
Lastig lijkt t niet..denk dat je er wel aant went![]()
Maargoed..wie ben ik? ik maak enkel de leuke dingen ervan mee
Ik heb DD / E, en ze zitten me eigenlijk nooit in de weg...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Met sporten doe ik een sportbeha aan die drukt ze tegen je borstkas aan.
Op buik liggen kan prima, borsten zijn vrij zacht. Maar misshcien is het wel lastig als je een grote cup hebt...ik heb b/c en ze zitten echt nooit in de weg.
Ook geen rugklachten??quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:19 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik heb DD / E, en ze zitten me eigenlijk nooit in de weg...
Met slapen is het niet echt fijn om op je buik te liggen dan, maar dat doe ik toch niet
Dat absoluut. Mijn zus krijgt er wel rugklachten van, maar kan nou niet zeggen dat ze geen speciale bh's koopt en haar lichaamshouding niet goed is... Die zit al jaren over een borstverkleining na te denken, ook omdat ze ze lelijk vindt. Mja tis sneu, die verzekering wil weer eens niet meewerken (wanneer ooit eens wel vraag je je af).quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef Trafasi het volgende:
Nope(nog) niet in ieder geval...
Ik denk dat dat ook een kwestie is van een goede lichaamshouding en een goede BH
Dat heb ik nou ook...quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:25 schreef lelibel het volgende:
[..]
Die zit al jaren over een borstverkleining na te denken, ook omdat ze ze lelijk vindt. Mja tis sneu, die verzekering wil weer eens niet meewerken (wanneer ooit eens wel vraag je je af).
Aventura, weet je zeker dat je de goeie maat BH hebt ? Waar prikken je beugels precies in je borst ? Als het aan de zijkant is, onder je oksel zal ik maar zeggen, dan is de kans best groot dat je gewoon een verkeerde maat bh aanhebt. Stel dat je 75 C als bhmaat hebt, en je beugel prikt in je tiet, dan zou je eens een maat 70D moeten proberen. Bij een cup D is de halve circel van de beugel groter, waardoor ie om je borst ligt in plaats van erop, wat prikt en pijn doet. En omdat je de omtrek een maatje smaller neemt, wordt de cup niet dieper, waardoor je borsten er gewoon inpassen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ach so..
Bij mij zitten beugels sowieo nooit goed. Prikt eigenlijk altijd. Ach ja, maar ik zou het ook erg vinden als ik géén borsten had, of minder mooie (in mijn ogen dan) zoals ik die nu heb
Dus ik ga er verder niet over zeuren..
Ja, prikt in de oksel. De beugel past niet om de borst heen zeg maar. (75C)quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Aventura, weet je zeker dat je de goeie maat BH hebt ? Waar prikken je beugels precies in je borst ? Als het aan de zijkant is, onder je oksel zal ik maar zeggen, dan is de kans best groot dat je gewoon een verkeerde maat bh aanhebt. Stel dat je 75 C als bhmaat hebt, en je beugel prikt in je tiet, dan zou je eens een maat 70D moeten proberen. Bij een cup D is de halve circel van de beugel groter, waardoor ie om je borst ligt in plaats van erop, wat prikt en pijn doet. En omdat je de omtrek een maatje smaller neemt, wordt de cup niet dieper, waardoor je borsten er gewoon inpassen.
Probeer het eens in de winkel, ben benieuwd of het scheelt. Ik had dat ook vroeger, en dankzij een behulpzame vriendin die hetzelfde tegen mij zei draag ik nu bh's in 65 E ipv 70 C.
Ik zou het toch eens ff gaan uitproberen. Wie weet kom je veel comfortabeler uit de kastquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, prikt in de oksel. De beugel past niet om de borst heen zeg maar. (75C)
Maar om nou een D uit het rek te pakken, is nog nooit bij me opgekomen. Dat associeer ik met grote hangende uiers. Ben wel wat aangekomen de laatste tijd, maar heb mezelf nooit bekeken als iemand met een D-cup
![]()
Wat??quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Een echte vent noemt dat geen borsten maar tieten of tietjes.
Nee, we wonen niet allemaal in Zundert.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Een echte vent noemt dat geen borsten maar tieten of tietjes.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:32 schreef lelibel het volgende:
Bij oprah zeggen ze altijd dat 70 of 80% ofzoiets van de vrouwen in te kleine bh's rondloopt.
Probeer eens een 70D, ik denk dat dat wel beter zal voelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, prikt in de oksel. De beugel past niet om de borst heen zeg maar. (75C)
Maar om nou een D uit het rek te pakken, is nog nooit bij me opgekomen. Dat associeer ik met grote hangende uiers. Ben wel wat aangekomen de laatste tijd, maar heb mezelf nooit bekeken als iemand met een D-cup
![]()
Ik zie dat je in Amsterdam woont, maar als je nou een keer toevallig in Utrecht bent zou je bij Sandrabra (zit tegenover het Vredeburg aan de Lange Jansstraat) kunnen kijken. Sandrabra is een lingeriewinkel die adverteert met het feit dat ze "grote maten" verkopen, maar in de praktijk betekent dat vooral dat ze de maten hebben die de gemiddelde Hunkemoller niet heeft. Nou wil ik niet zeggen dat de Hunkemoller geen bh's in maat 70D heeft, die hebben ze namelijk wel, maar als je twijfelt over je bhmaat dan zou ik er eens even naar kijken met iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:04 schreef Aventura het volgende:
Ik laat je weten als ik weer eens een lingeriewinkel heb bezocht.
pas maar op strx heb je geen borsten meer over van het op je buik liggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:27 schreef innovative het volgende:
Ik heb cup A, nooit problemen... Lig altijd op mijn buik (kan alleen slapen op mijn buik), ze hupsen nooit en hangen doen ze ook al niet... Ben erg gelukkig hiermee...
Al kan ik me voorstellen dat als je cup gigantisch hebt, het wel lastig kan worden. Maar ja, wat dat betreft ben ik net zo *blank* als jullie mannen.
Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pas maar op strx heb je geen borsten meer over van het op je buik liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Die heb ik toch al bijna niet meer... Als ik ook maar één grammetje gewicht kwijt raak, dan is dat standaard op mijn borsten. En tis ook de laatste plaats waar ik aan kom... Na twee gelukkige periodes met cup B, ben ik tot nog toe weer altijd terug gegaan naar cup A...
But hey, why do you care? Mijn vriend vindt me prachtig. Steekt niet onder stoelen of banken dat C ook welkom zou zijn, maar dat hij ze nu ook prima vindt... Zijn namelijk wél heel stevig en mooi rond. En daar is ook wat voor te zeggen (vinden wij). En ach, dat de rest van de wereld "groot" mooier vindt... ze zitten aan mij vast, en ik ben er blij mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |