abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26251421
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:20 schreef Giem het volgende:
Mijn vriendin heeft ook neregns last van. Die sport en danst er ook gewoon mee.
Dat ze dat doet wil niet zeggen dat ze soms niet vindt dat ze in de weg zitten
pi_26251625
Slapen op mijn buik kan ik niet, ligt niet lekker met al dat spul eronder, sporten zonder goede BH kan ik ook wel op mijn buik schrijven want dat doet echt pijn, geld hetzelfde voor rennen en springen enzo, dat moet ik ook niet BH-loos doen.

Afwassen heb ik een hekel aan, dus als ze daarvoor in de weg zouden zitten zou dat alleen maar goed uitkomen, maar helaas is dat niet waar, schuifdeuren heb ik nooit problemen mee om eerlijk te zijn....

Maar nee, ik wordt ze nooit zat, zou ze erg missen als ze er ineens niet meer waren, ben gewend aan die bulten vet, bind- en kleirweefsel die aan me vast hangen en ze doen het zo goed...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:56:29 #53
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26251835
Ik heb helemaal geen last van jullie borsten als jullie sporten.
pi_26252005
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:22 schreef Rene_H het volgende:

[..]

maar als ze gaan lekker draai je het ventieltje er toch weer op

heel flauw...

maar lijkt me ook lullig, loop je als zwangere vrouw in de winkel.. laat je een melkspoor achter
w00t om het maar ff beetje zwart-wit te zeggen
Dat is wel wat onhandig ja, huilt er ergens een baby, hoppa natte boel, of is het tijd om te voeden, hoppa natte boel.

Maar daarintegen kan je ook je partner weer achterna zitten met je eigen persoonlijke water(euuuhhhh melk) pistolen, is leuk om te zien hoor iemand die in paniek wegrent
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26252097
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:04 schreef erodome het volgende:
Dat is wel wat onhandig ja, huilt er ergens een baby, hoppa natte boel, of is het tijd om te voeden, hoppa natte boel.

Maar daarintegen kan je ook je partner weer achterna zitten met je eigen persoonlijke water(euuuhhhh melk) pistolen, is leuk om te zien hoor iemand die in paniek wegrent
Hehe jah en dan zeker bij het wegrennen die borsten weer zien heh Varr
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:09:46 #56
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26252107
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:56 schreef Varr het volgende:
Ik heb helemaal geen last van jullie borsten als jullie sporten.
pi_26253951
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:04 schreef erodome het volgende:

[..]

vrijdag 15 april 2005 @ 18:40:15 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26254041
Ik heb er wel last van ja. Bij mij voelen ze meestal alsof ze op knappen staan ofzo. Vooral als ik ongesteld moet worden. Ik vind het ook niet prettig als er (hard) in geknepen wordt, dat doet echt zeer. Heb daarom ook wel altijd een BH aan.
pi_26257521
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:13 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is een mammografie, de borst wordt dan idd geplet tussen 2 platen om een foto te kunnen maken. Zo kan de hele borst worden doorgelicht op evt. knobbels.
nouja de knobbels voel je meer. het gaat er natuurlijk om dat kankerweefsel in een zo vroeg mogelijk stadium ontdekt wordt.

Vrouwen in de leeftijd van 50-70 jaar krijgen elke 2 jaar een controle in de "borstenbus" oftewel de mammobiel. Mijn mamma werkt in de mammobiel en moet elke dag tig borsten pletten en er rontgenfoto's (met umlaut) van maken.
Overigens is de kans op borstkanker voor 50 relatief klein en is het moeilijk om rontgenfoto's van "jonge borsten"te onderzoeken op kankerweefsel omdat het bindweefsel veel denser is dan bij oudere vrouwen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:46:17 #60
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_26259744
met softbalt, zo'n harde bal tussen mijn borsten gekregen. dat doet wel even pijn. maar aangezien van sommige momenten zijn ze erg mooi en prettig..
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_26260692
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:46 schreef kreeftje het volgende:
met softbalt, zo'n harde bal tussen mijn borsten gekregen. dat doet wel even pijn. maar aangezien van sommige momenten zijn ze erg mooi en prettig..

heb er nooit zo bij stil gestaan, maar de meeste vrouwen zullen toch niet zoveel last van hebben een bh lijkt me een stuk vervelender als die dingen zelf
pi_26261425
Ik vind het wel onhandige dingen hoor. Als ik ziek ben zijn ze opgezet en pijnlijk, ik kan nooit blouses vinden die normaal dicht kunnen (waarschijnlijk mannelijke ontwerpers die denken dat alle vrouwen 75b hebben of zo?), echt lekker op m'n buik liggen kan ik niet, sporten = pijnlijk, op de fiets moet ik toch wel een vestje aan omdat het in alleen een shirtje wel erg stuitert en zo. En verder dat gezeik met BH's kopen e.d. Het dragen van een BH vind ik dan weer geen probleem, ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk.

Ik vind ze heel leuk hoor, maar praktisch is anders.
Sanity is (not) statistical
pi_26261469
*oeps*
Sanity is (not) statistical
pi_26261480
op zich heb ik er geen last van.
tijdens het sporten worden ze goed weggestopt in een sportbh, anders wordt het wel pijn lijden.
op mijn buik lioggen doe ik sowieso bijna nooit, en als het eens voorkomt, leg ik ze gewoon even zodat het geen zeer doet

ze zitten wel in de weg als ik zwemles geef, en een kind graait in paniek alle kanten op en knijpt zo mn borst blauw [ ]
of als er tijdens werken op geslagen/in gebeten word

maar verder ben ik er wel blij mee hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 april 2005 @ 02:30:52 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26264229
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
of als er tijdens werken op geslagen/in gebeten word
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_26265350
Ik heb een C-cup en als ik een bh aan heb dan heb ik nooit last van mijn borsten, ook niet met sporten. En als je borsten hebt kun je rustig op je buik slapen hoor, het zijn geen harde stenen die niet meebewegen ofzo
  FOK!fotograaf zaterdag 16 april 2005 @ 09:32:37 #67
13368 NiGeLaToR
pi_26265468
Tjah, 'k ben een typisch voorbeeld een van tietenman.. ben echt dol op een stel mooie borstjes op een vrouw

Maargoed, m'n vriendin vind ze vooral irritant met sporten en als ze gevoelig zijn door ongesteldheid.. verder hoor ik haar er niet vaak over klagen, ze vind ze misschien te groot (ruime C), maar daar ben ik het (natuurlijk ) niet mee eens.. pcies goed zo
pi_26265575
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:25 schreef Rnej het volgende:
borsten zijn ok
Absoluut!
pi_26265583
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

lekker is anders hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:00:24 #70
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26265735
Voetballen met die dingen is irritant
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26265772
borsten zijn lekker.....
Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw, die kan koken en het niet wil,
en dat is de vrouw, die niet kan koken en het toch doet.
pi_26265904
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef LoggedIn het volgende:

heb er nooit zo bij stil gestaan, maar de meeste vrouwen zullen toch niet zoveel last van hebben een bh lijkt me een stuk vervelender als die dingen zelf
Een bh maakt het juist prettiger, dan kun je er uberhaupt nog een trap mee op/af . (en een harde klap ertegen aan is idd errug pijnlijk )
pi_26269989
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Nee, een bh is écht niet vervelend... Als ik zonder bh loop, schuurt mijn t-shirt over mijn tepels, wat een heel rauw gevoel tot gevolg heeft (nee, niet lekker). Dat is al het eerste pluspunt. Daarnaast kunnen ze zelfs bij cup A (heb ik) al hupsen, vooral bij paardrijden doet dat pijn. Dan ben je héél blij met een bh die ze op hun plek houdt.

Het enige vervelende aan beugelbh's vind ik dat ze draaien als je op je zij ligt. Zit die beugel ineens op plekken waar die niet hoort en wordt er van alles afgeklemd.
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:54:22 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26270017
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:53 schreef innovative het volgende:

[..]

Het enige vervelende aan beugelbh's vind ik dat ze draaien als je op je zij ligt. Zit die beugel ineens op plekken waar die niet hoort en wordt er van alles afgeklemd.
Slaap jij dan met je BH aan?
pi_26270325
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Slaap jij dan met je BH aan?
Nopes, maar de gemiddelde vrijpartij bijvoorbeeld begint met kleren aan, waarbij we op bed belanden.. En júist dan is zo'n prikkende beugel vervelend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')