In de weg zitten bij de afwas en schuifdeuren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
Het lijkt me heel onhandig om heel de dag twee borsten mee te moeten dragen. Het lijkt me dat ze in de weg zitten bij sporten, schuifdeuren of de afwas. En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Krijgen *jullie vrouwen* daar nou niet genoeg van?
Is mij ook nog niet helemaal duidelijk waarom schuifdeuren onhandig zouden zijn......quote:
Wie heeft het verpestquote:Op maandag 9 mei 2005 11:55 schreef marchien het volgende:
[..]
Is mij ook nog niet helemaal duidelijk waarom schuifdeuren onhandig zouden zijn......
Ik heb wel eens ruzie gehad met een schuifdeur, maar dat had niets met mijn borsten te maken.
Borsten zijn ook lastig als je iets aan hebt wat vrij laag is en mensen (lees mannen) dan met je borsten praten ipv met jou. Bij mij was dat 1 keer, maar nooit weer zoiets laags aan...![]()
ik doe dat nooit!quote:
Zo laag was het nu ook weer niet, je zag net mijn decolletéquote:Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, als je iets dusdanig laags aantrekt vraag je erom hoor...
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef -Lay-Z- het volgende:
post anders eens een foto van die décolleté, dan kunnen wij met ons getraind oog oordelen
eerst zien of ze wel mooi genoeg zijn, anders word ik er heus niet geil van hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef marchien het volgende:
[..]
dan word ik gebanned wegens het opgeilen van alle mannelijke fok!kers.
De meeste mods zijn manquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef marchien het volgende:
[..]
dan word ik gebanned wegens het opgeilen van alle mannelijke fok!kers.
IJsklontjesquote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef JoPiDo het volgende:
een man heeft het niet door als hij naar tieten staat te kijken
ik gooi er altijd iets in als een meisje een grote inkijk heeft, suikerklontjes of roerstaafjes
Je hebt een BH aan omdat je niet wil dat er in geknepen wordt?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het ook niet prettig als er (hard) in geknepen wordt, dat doet echt zeer. Heb daarom ook wel altijd een BH aan.
nou, vooruit dan:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:05 schreef achmet het volgende:
TERING 300 postst ofzo voorbij gesjoef op zoek naar mooie tieten fotos
GEEN EEN!!!! hoe haal je het in je hoofd
Dat aanhangsel is anders wel handig, wij kunnen pissen in de struikjes als we bezopen zijn zonder onze broek naar beneden te doen, en jullie kunnen dat niet!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef innovative het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al homofiel als twee bobbels op je ribben je lastig lijken? Dan ben ik zeker pot omdat ik een spontaan steigerend aanhangsel niet bepaald zou kunnen waarderen aan mijn lijf?
Schat, je bent een vrouwtje, dan weet je dat...
Oeff paardrijden... tell me about it. Je mikt een keer mis in draf en je zit met je testikels OP de punt van het zadel. God ik zie nog sterretjes ervan... auw auw auw auw....quote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
In de weg zitten bij de afwas en schuifdeuren?
Trouwens...mij lijkt het erg vervelend om testikels te hebben, zitten die niet in de weg met fietsen, zitten, paardrijden etc etc? Ow ja en natuurlijk bij de afwas en schuifdeuren?![]()
Jawel hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat aanhangsel is anders wel handig, wij kunnen pissen in de struikjes als we bezopen zijn zonder onze broek naar beneden te doen, en jullie kunnen dat niet!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
Het lijkt me heel onhandig om heel de dag twee borsten mee te moeten dragen. Het lijkt me dat ze in de weg zitten bij sporten, schuifdeuren of de afwas. En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Krijgen *jullie vrouwen* daar nou niet genoeg van?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is een mammografie, de borst wordt dan idd geplet tussen 2 platen om een foto te kunnen maken. Zo kan de hele borst worden doorgelicht op evt. knobbels.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je hebt een BH aan omdat je niet wil dat er in geknepen wordt?!
Wat voor BH is dat? 220 Volt?
Bij mij toen ze nog groeidequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik formuleerde het ongelukkig.
Die van mijn zijn heel gevoelig soms op het pijnelijke af, ze kunnen nergens tegen, niet tegen geknijp en ook niet tegen gewiebel daarom heb ik altijd een goede BH aan om alles op zijn plek te houden.
Ik denk niet dat die van mij nog groeienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij mij toen ze nog groeideDeed het echt heel veel pijn. met Judo als iemand je in de houdgreep nam ik hield het niet meer uit van de pijn.
Gelukkig () groeien ze nu niet meer.
En wij kunnen nageslacht voeden, en jullie niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat aanhangsel is anders wel handig, wij kunnen pissen in de struikjes als we bezopen zijn zonder onze broek naar beneden te doen, en jullie kunnen dat niet!
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef innovative het volgende:
Overigens kan ik ook prima in de struiken pissen zonder mijn broek naar beneden te doen... Weleens van het woord rok gehoord?
Kan het me wel voorstellen, als ze je geslachtsdelen - de gevoeligste delen van heet het lichaam - zo maar even pletten tussen 2 platenquote:
Borsten zijn geen geslachtsdelen hoogstens geslachtskenmerken....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef Huukrion het volgende:
Kan het me wel voorstellen, als ze je geslachtsdelen - de gevoeligste delen van heet het lichaam - zo maar even pletten tussen 2 platen![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben vrouwen een snor en lopen mannen met een jurk, dus dat is niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef MaRySe het volgende:
In Egypte plassen de vrouwen staand en de mannen zittend. Dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |