quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
Het lijkt me heel onhandig om heel de dag twee borsten mee te moeten dragen. Het lijkt me dat ze in de weg zitten bij sporten, schuifdeuren of de afwas. En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Krijgen *jullie vrouwen* daar nou niet genoeg van?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is een mammografie, de borst wordt dan idd geplet tussen 2 platen om een foto te kunnen maken. Zo kan de hele borst worden doorgelicht op evt. knobbels.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je hebt een BH aan omdat je niet wil dat er in geknepen wordt?!
Wat voor BH is dat? 220 Volt?
Bij mij toen ze nog groeidequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik formuleerde het ongelukkig.
Die van mijn zijn heel gevoelig soms op het pijnelijke af, ze kunnen nergens tegen, niet tegen geknijp en ook niet tegen gewiebel daarom heb ik altijd een goede BH aan om alles op zijn plek te houden.
Ik denk niet dat die van mij nog groeienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij mij toen ze nog groeideDeed het echt heel veel pijn. met Judo als iemand je in de houdgreep nam ik hield het niet meer uit van de pijn.
Gelukkig () groeien ze nu niet meer.
En wij kunnen nageslacht voeden, en jullie niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat aanhangsel is anders wel handig, wij kunnen pissen in de struikjes als we bezopen zijn zonder onze broek naar beneden te doen, en jullie kunnen dat niet!
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef innovative het volgende:
Overigens kan ik ook prima in de struiken pissen zonder mijn broek naar beneden te doen... Weleens van het woord rok gehoord?
Kan het me wel voorstellen, als ze je geslachtsdelen - de gevoeligste delen van heet het lichaam - zo maar even pletten tussen 2 platenquote:
Borsten zijn geen geslachtsdelen hoogstens geslachtskenmerken....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef Huukrion het volgende:
Kan het me wel voorstellen, als ze je geslachtsdelen - de gevoeligste delen van heet het lichaam - zo maar even pletten tussen 2 platen![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben vrouwen een snor en lopen mannen met een jurk, dus dat is niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef MaRySe het volgende:
In Egypte plassen de vrouwen staand en de mannen zittend. Dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |