Heb je dat weleens geprobeerd, of nagevraagd bij vrouwen, of gok je nu dat borsten een soort keiharde stenen zijn die niet meegeven? Want dan gok je mis.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Homofielquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
Het lijkt me heel onhandig om heel de dag twee borsten mee te moeten dragen. Het lijkt me dat ze in de weg zitten bij sporten, schuifdeuren of de afwas. En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Krijgen *jullie vrouwen* daar nou niet genoeg van?
het lijkt me kut liggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je dat weleens geprobeerd, of nagevraagd bij vrouwen, of gok je nu dat borsten een soort keiharde stenen zijn die niet meegeven? Want dan gok je mis.
Maakt het uit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
Het lijkt me heel onhandig om heel de dag twee borsten mee te moeten dragen. Het lijkt me dat ze in de weg zitten bij sporten, schuifdeuren of de afwas. En je kunt niet normaal op je buik liggen!
Ben je tegenwoordig al homofiel als twee bobbels op je ribben je lastig lijken? Dan ben ik zeker pot omdat ik een spontaan steigerend aanhangsel niet bepaald zou kunnen waarderen aan mijn lijf?quote:
Tieten moeten gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef innovative het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al homofiel als twee bobbels op je ribben je lastig lijken? Dan ben ik zeker pot omdat ik een spontaan steigerend aanhangsel niet bepaald zou kunnen waarderen aan mijn lijf?
Schat, je bent een vrouwtje, dan weet je dat...
Idd... of de keer dat mijn zusje boos op me was en me een blauwe borst kneep. Heeft r een behoorlijke hoek opgeleverd. Dat deed echt pijn!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou het doet wel erg zeer als ik er een stomp tegenaan krijg ja.
Wat voor soort rontgenfoto's heb je het nu precies over?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:51 schreef octopussy het volgende:
verder geloof ik dat voor veel vrouwen het maken van een rontgenfoto van hun borsten pijnlijk is omdat ze geplet moeten worden tussen glazen platen.
Die van Georgina Verbaan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort rontgenfoto's heb je het nu precies over?
Jij neemt toch ook je lul en 2 ballen mee en raad eens. Je kan daar mee ook nog eens op je buik liggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |