Gewoon mooi geloof enzo.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry
Maar waarom Moslim? Vanwege een meisje?
Christine kan er wel 2 aan hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
Zeg, ik wil ook sletten op de meetMaar iedereen is al bezet nou
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!quote:
SPK, hoe ver ben je met je gemene plannetje om je alter ego te vermoorden?quote:
Geloof is een persoonl;ijk iets, als ik er vanaf zou willen ben ik er zo vanaf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!
Hoeft niet hoor, babsiequote:
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...quote:
Ja maar Sven vroeg om een datequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...
ben je nog niet aan de beurt geweest?! berg je dan maar!!!
quote:
Ja maar mop, Sven is een gozer, en dat doe ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...
ben je nog niet aan de beurt geweest?! berg je dan maar!!!
Nee dat dacht ik ook dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar mop, Sven is een gozer, en dat doe ik niet
Dacht je nou nog maar dat ik een vrouw wasquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dacht je nou nog maar dat ik een vrouw was
hm volgens mij probeer jij je nu ergens uit te kletsen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
jaaaaaaa die hebben elkaar nog niet gehad!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:12 schreef SPK het volgende:
Ik had je bijna aan christine gekoppeld Sven
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm volgens mij probeer jij je nu ergens uit te kletsen....
'n echte fok-slet maakt toch geen onderscheid?!
en trouwens: wel met Zhenar en niet met Sven..... why?!??
Nee ik zit hier ook met ghostbuster wel is maar zou het niet wetenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaaa die hebben elkaar nog niet gehad!!!
kennen wij elkaar trouwens?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |