dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
Wanneer mag je, Toet?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze Fok!profeet!
Everyone worship the Great Dizer, for he speaks the Word of God!
![]()
Ik BEN serieus!!!1!1!!11!1!quote:
Gewoon mooi geloof enzo.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry
Maar waarom Moslim? Vanwege een meisje?
Christine kan er wel 2 aan hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
Zeg, ik wil ook sletten op de meetMaar iedereen is al bezet nou
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!quote:
SPK, hoe ver ben je met je gemene plannetje om je alter ego te vermoorden?quote:
Geloof is een persoonl;ijk iets, als ik er vanaf zou willen ben ik er zo vanaf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |