Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Chris, wij gaan toch ook wel zoenen?? Anders kom ik niet hoor..
Ik weet het niet, maar ik vind het echt intiem. Zeer intiem zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind zoenen helemaal niet zo intiem eigenlijk. Na ja... ligt er wel aan met wie natuurlijk.
Je wordt er spontaan religieus van?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Thank god dat ik niet naar die meeting ga[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Je klinkt daar wel erg opgewonden over, BVO! [insert insinuerende blik smiley]quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Dizer wil met Zhenar neuken! Dizer wil met Zhenar neuken!
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik niet hoor Dizer. Ik ben de eeuweige SC-vrijgezel.
Met een beetje sletten op zijn tijd is niks mis natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Je doet maar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Met een beetje sletten op zijn tijd is niks mis natuurlijk.
quote:
Jezus, ik religieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je wordt er spontaan religieus van?
Slechte slijmbal!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je doet maar.
Kunnen jullie daarna meteen door naar [SEX] en [R&P]
Dat ik opgeweonden wordt van Dizer die Zhenar neukt.quote:
Bij Samson en Delilah!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, ik religieus?
God nee zeg!!
Heilige Maria, wat is dit voor rare vraag?
Tja, zo'n ontkenningsfase is nooit gemakkelijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]!! Ik ben er nog nooit geweest, dus dat zit wel goed.
.
[..]
Dat ik opgeweonden wordt van Dizer die Zhenar neukt..
Babs, kom nou gewoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef babette21 het volgende:
nou, zo te horen kunnen jullie het dus prima zonder mij af tijdens de meet![]()
doen jullie wel voorzichtig?! virussen worden niet alleen via de pc verspreidt!!!
Ik wil Moslim worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Zijn er Christelijke mensen hiertussen eigenlijk?
Ik ben Assyrisch-OrthodoxIk spreek de taal die Jezus op aarde heeft gesproken. Dat heet Suryoyo. Lijkt veel op herbreeuws maar dan met een ander dialect
Jij bent dan ook onze Fok!profeet!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Zijn er Christelijke mensen hiertussen eigenlijk?
Ik ben Assyrisch-OrthodoxIk spreek de taal die Jezus op aarde heeft gesproken. Dat heet Suryoyo. Lijkt veel op herbreeuws maar dan met een ander dialect
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |