Dat was ik, alleen ik zei, één van de beste!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen dat ze hem 'De beste mod van Fok!' noemen.
Zhennie Penniequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik ben door naar ronde 2 van mijn sollicitatie!![]()
Ik neem alles terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was ik, alleen ik zei, één van de beste!!!
Nou ja zegquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Skaai het volgende:
Google je op Toet, krijg je dit:
[afbeelding]![]()
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaan jullie nog zoenen op de meet?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
tssss zomaar 'n beetje in 'n ander topic doorgaan als ik ff opgehouden wordt....
* buitengesloten voelt....
Hmm, zei iemand wat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
tssss zomaar 'n beetje in 'n ander topic doorgaan als ik ff opgehouden wordt....
* buitengesloten voelt....
Brute teksten!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoor![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoor![]()
Was ook metaforisch bedoeld. Maar goed, bij mij is het ook zo, my ass is an one way highway! Exit only! Sowiezo is het geen droom of fantasie van me om het met een man te doen. Sorry Zhenarquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Brute teksten!
Maar ik ben niet echt van de anale.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Dizer wil met Zhenar neuken! Dizer wil met Zhenar neuken!
geen tijd.... [nog 1,5 uur tot 't weekend en de stapel werk wordt niet kleiner... goh hoe kan dat?]quote:
Ach, het kan niet altijd feest zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was ook metaforisch bedoeld. Maar goed, bij mij is het ook zo, my ass is an one way highway! Exit only! Sowiezo is het geen droom of fantasie van me om het met een man te doen. Sorry Zhenar
Ach jah, tegenwoordig is vreemdgaan hier een dagelijkse activiteit. Iedereen doet het met elkaar en de SHO meeting wordt 1 grote orgiequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen tijd.... [nog 1,5 uur tot 't weekend en de stapel werk wordt niet kleiner... goh hoe kan dat?]
en trouwens, ik zou niet meer vreemdgaan he... [goed nieuws voor Christine;)]
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Chris, wij gaan toch ook wel zoenen?? Anders kom ik niet hoor..
Ik weet het niet, maar ik vind het echt intiem. Zeer intiem zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind zoenen helemaal niet zo intiem eigenlijk. Na ja... ligt er wel aan met wie natuurlijk.
Je wordt er spontaan religieus van?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Thank god dat ik niet naar die meeting ga[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Thank god dat ik niet naar die meeting ga[afbeelding]
Je klinkt daar wel erg opgewonden over, BVO! [insert insinuerende blik smiley]quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Dizer wil met Zhenar neuken! Dizer wil met Zhenar neuken!
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik niet hoor Dizer. Ik ben de eeuweige SC-vrijgezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |