Veroveren van de wereld in het Duits is ook best realistisch gezien de begin jaren 40quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef JDude het volgende:
Ik heb wel eens met m'n huisgenoot een volledig spel Kolonisten van Catan in het Duits gedaan
Als we daar over gaan praten zijn we morgen nog bezig, als we non-stop praten. (Over 24 uur dus nog.)quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:25 schreef JDude het volgende:
Overigens verbaast het me niets dat 'de jeugd' geen Engels meer kan. Nederlands is vaak al te moeilijk...
Dat lijkt me nog voorzichtig uitgedruktquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als we daar over gaan praten zijn we morgen nog bezig, als we non-stop praten. (Over 24 uur dus nog.)
Ik had het enkel over mijn klasgenoten, maar we dwalen hier lichtelijk van het onderwerp af.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog voorzichtig uitgedrukt
Welk nummer is dat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:31 schreef SaferSephy het volgende:
het is wel leuk om zielige kut rap nummers naar het nederlands te vertalen:
"Ik heb het jullie moeder neukende etnische minderheden al vaker gezegd.
Ik sta geen poep te prediken sloerie!"
Ja, wat rappers doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels?
AbEr NaTürLiCh !¡!¡!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels of Duits?
mm, Duits heeft dat niet zo.. Alleen gebruiken Duitsers op msn/icq veel termen van online spellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels of Duits?
Die moest ik wel een paar keer lezen voordat ik het begreep.quote:ent fink fee ar tuf kaais.
'elderly'quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:24 schreef Chewie het volgende:
What the d*ck is wrong with elderly dutch men who complain about everything just to hide the fact that their life sucks.
And why do do these sad f*cks always sign off with their initial![]()
Oh my god please let the hurting stop
Is good, must you doquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
volgende keer zal ik het in stonecoal inglish doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |