Si, doe ik dit blok in klas 10quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:55 schreef BlieBlie het volgende:
Moet jij LAN nog?
en zo ja, in welke klas doe jij dat?
Aanwazig jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb zon zin om op stap te gaan!
Is het hele ehvtopic morgen op stratum aanwazig?
Ik weet niet of Joost en Lau komen want die zitten vanaf vanmiddag ergens te nerden op een LAN-partyquote:
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het welquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost en Lau komen want die zitten vanaf vanmiddag ergens te nerden op een LAN-party![]()
Yep zal wel weer ergens rondhangen vermoed ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb zon zin om op stap te gaan!
Is het hele ehvtopic morgen op stratum aanwazig?
Check.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het wel
Nog zo'n nerdquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het wel
Op welke dag hebben die LAN?quote:
Was het niet iets van "Soort zoekt soort"??quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej hoorIk laat netjes mn pc thuis, maar ga gewoon liev mn nerd-vriendjes opzoeken
Oh, doe je daarom informatica?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was het niet iets van "Soort zoekt soort"??![]()
Ik kan er niets aan doen dat ik de nerds gratis bij mijn opleiding kreegquote:
M10 Ma 1e en 2e uurquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op welke dag hebben die LAN?
Want Hi8B hebben Lan op Maandag en Dinsdag.
Wat me wel interessant leek.
Hmmm.... Klinkt wel beter dan Maandagmiddag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
M10 Ma 1e en 2e uur
M10 Di 6e en 7e uur
Geen idee. Met hoeveel mensen moet het?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm.... Klinkt wel beter dan Maandagmiddag.
Schuif ik mijn inschrijving daarheen.
Met wie ga jij practicum doen??
Jep, ik herken haar o.a. aan die tattoo op d'r buik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
http://www.johnandjohn.nl/img/secretwallpaper.jpg
Das Jerney of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |