Ik ook niet, maar volgens B. moet het wel lukkenquote:
Gijsss ik plakte hem net in vorig topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens B. moet het wel lukken
ben op zoek naar dat topic
Gijs, dat filmtrailers het eerst op de site van Apple verschijnen kan ik ook niks aan doen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik zie alleen maar Appels en Mac's in jouw posts..... sterf met dat ding
Weet ik maar ik wil je pestenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat filmtrailers het eerst op de site van Apple verschijnen kan ik ook niks aan doen hoor.
Ik heb de film gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:24 schreef kepler het volgende:
tentamen![]()
ik moest een matrix opstellen van 8 bij 8
dat is opzich al een hoop werk, maar toen ik hem probeerde op te lossen kwamen er totaal onlogische antwoorden uit. Zat er dus ergens een foutje.... Maar om dat ding te maken was ik al 1.5 uur mee bezig... dus het foutje vinden was al helemaal onmogelijk![]()
heb jij die mediaplayer nou gezien voor de palm? Die had ik laatst gepost, dat ding is echt ideaal, en nog gratis ookquote:
* -Struikrover- gaat over twee uur weekend vieren *quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen zin meer.. maar moet nog keihard dik 5 uur
Wij werken hier met een moerdermatrix met daaronder "ik wil niet weten hoeveel" matrixenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:24 schreef kepler het volgende:
tentamen![]()
ik moest een matrix opstellen van 8 bij 8
dat is opzich al een hoop werk, maar toen ik hem probeerde op te lossen kwamen er totaal onlogische antwoorden uit. Zat er dus ergens een foutje.... Maar om dat ding te maken was ik al 1.5 uur mee bezig... dus het foutje vinden was al helemaal onmogelijk![]()
Ook al zon mietje geworden met drank? Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- gaat over twee uur weekend vieren *
keet kan affikken hier, ik ben om 14,30 weg
Heb nog een kater
Jamaar wat moet je ermee als je al een goede hebtquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij die mediaplayer nou gezien voor de palm? Die had ik laatst gepost, dat ding is echt ideaal, en nog gratis ook
Zoja dan wel pas na 22 uur. Krijg weer visitequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook al zon mietje geworden met drank? Ik ook
Ging je nog racen ofzo vanaaf?
WHOEHAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsss ik plakte hem net in vorig topic
Misschien zit ie nog onder mn crtl+v
Zowel in automatic logon als wel onder communication modules->options moet er een vinkje worden gezet bij “automatic logon”.
Nee dus.
TEEEEEEEEEEEEERINGquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hou ervan om vrouwen aan het werk te zien.
Boomknuffelaarsquote:Milieulobby wil Top Gear bannen
Britse milieuactivisten willen Top Gear, het enige tv-programma dat er toe doet, zo snel mogelijk verbieden en vervangen door een programma waar verstandig rijgedrag en zuinige auto's centraal staan. De Britse groep transport2000 zegt dat een publieke zender als de BCC Top Gear niet hoort uit te zenden: het programma is veel te leuk. Een woordvoerder van de BBC noemde TopGear het meest populaire programma, dat de medewerkers altijd veilig rijden en dat alle autotesten met snelle auto's niet op de snelweg plaats vinden. De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
Alsof de BBC ook stopt met uitzenden ook.... sommige milieuhoeren zijn zo domquote:
kan......niet..............meer wachtenquote:The single track demo, which featured a dozen or so cars and one course, Leguna Seca, offered a glimpse into the game's distinct physics, graphics, and menu system. But it didn't reveal the bombshell MGS will drop on us come May 3
Precies...volgende keer mag Jeremy de stevigheid van een Hummer uittesten op een paar van die Hippies.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef Chocobo het volgende:
Alsof de BBC ook stopt met uitzenden ook.... sommige milieuhoeren zijn zo dom
Deze jaquote:
Welke bombshell verwacht je dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben die IGN review aan het lezen
kan......niet..............meer wachten![]()
![]()
moet `m spelen
quote:
Misschien zit er een geheime mirrormode in en kun je ook de andere kant op rondjes rijden. Dat zou pas cool zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:11 schreef Chocobo het volgende:Ik snapte hem ook niet
En het is geen review !
Gijs please... anders ga je rondjes draaien met een bal en pak je alles op wat je tegenkomt..quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien zit er een geheime mirrormode in en kun je ook de andere kant op rondjes rijden. Dat zou pas cool zijn.
Ik hoop maar dat ze open zijn morgenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef QueenR het volgende:
en cho,brown, surfer.. begint de angst al toe te slaan of nog zin in?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs please... anders ga je rondjes draaien met een bal en pak je alles op wat je tegenkomt..
Het schijnt dat als je 'L' drukt de kleur van je auto veranderdquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs please... anders ga je rondjes draaien met een bal en pak je alles op wat je tegenkomt..
ben nooit zenuwachtig voor iets van te vorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef QueenR het volgende:
en cho,brown, surfer.. begint de angst al toe te slaan of nog zin in?
Tis erg hoog Gijsquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben nooit zenuwachtig voor iets van te vorenalleen op het moment zelf zal ik waarschijnlijk mijn broek vol schijten
![]()
Wat zijn een beetje de richtlijnen voor het openen/sluiten? Op individuele situaties, zoals bij jou alles hoger dan windkracht 2, en bij surfer het gebruik van een nieuwe nog erg strakke elastiek, na?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze open zijn morgen
Wat zijn jou richtlijnen voor het openen/sluitenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje de richtlijnen voor het openen/sluiten? Op individuele situaties, zoals bij jou alles hoger dan windkracht 2, en bij surfer het gebruik van een nieuwe nog erg strakke elastiek, na?![]()
Zal ik mee naar boven gaan en jullie dan naar beneden schoppenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis erg hoog Gijs..... heel erg hoog ..... en we moeten naar beneden duiken ook
Stap in dan wous........... breek ik je even !quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zal ik mee naar boven gaan en jullie dan naar beneden schoppen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis erg hoog Gijs..... heel erg hoog ..... en we moeten naar beneden duiken ook
Thanks maar ik rook al een week niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]pleaseeee ik rol een peukje voor je als ik naar beneden duik
variabel gijs, variabel.. maar toch strikt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zijn jou richtlijnen voor het openen/sluiten?
rrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiigghhhhhhhhhhhhhhhhttttttttttquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks maar ik rook al een week niet meer![]()
Goeie vraagquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zijn jou richtlijnen voor het openen/sluiten?
Ga jij ff werelden ontdekken met het treintje... lekker naar elkaar kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je 'L' drukt de kleur van je auto veranderd
Jij en wie ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stap in dan wous........... breek ik je even !
Obesitasjequote:
Wat dan joh?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks maar ik rook al een week niet meer![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiigghhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttt![]()
![]()
al een tijdje niet meer eigenlijkquote:
quote:
opgezocht in google???quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... http://www.dikke-mensen.nl
gelukkig misschien???quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. ik weet hier niks op te zeggen...
Springen dusquote:Zaterdag hebben we ook nog een groot deel van de dag te maken met
bewolking en regen. In de loop van de dag moet de neerslag weer naar het
westen wegtrekken en vanuit Duitsland komen dan opklaringen naderbij.
Het hangt van de timing van deze opklaringen af of de temperatuur in het
oosten opnieuw richting 20 graden gaat. Blijft het bewolkt dan zal dit
echter niet lukken. Klaart het er in de loop van de middag op, dan kan
het weer lenteachtig worden. In het westen blijft het een stuk frisser.
Daar wordt het hooguit 12 graden. De wind zoekt morgen de noordhoek op
en is zwak tot matig.
quote:
Ah ergens stap ik wel weer van die roze wolk af.. ben ik weer mezelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
absoluut niet gijs
ben echt blij voor je
mhhh, je zit er toch al een tijdje hoor gijsquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah ergens stap ik wel weer van die roze wolk af.. ben ik weer mezelf.
En straks weer Forza Gijsquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
mhhh, je zit er toch al een tijdje hoor gijs
wij moeten het met de hand uitrekenenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij werken hier met een moerdermatrix met daaronder "ik wil niet weten hoeveel" matrixen
JIj wil een dure studie doen waar je ouders krom voor liggen, en nu word er wat van je terug gevraagd ga je lopen huilen. Wat vind je nou van jezelf?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
wij moeten het met de hand uitrekenen
ik betaal mijn studie gewoon zelfquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj wil een dure studie doen waar je ouders krom voor liggen, en nu word er wat van je terug gevraagd ga je lopen huilen. Wat vind je nou van jezelf?
ben jij er ook weer jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
wij moeten het met de hand uitrekenen
ik heb alleen wel een flinke leningquote:
quote:
Wanneer mag je nou je eerste ruimte wandeling gaan maken Gijs?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb alleen wel een flinke lening![]()
maar ach als ik klaar ben dan heb ik het hopelijk snel terugbetaald, maar dan moet ik dus wel mn studie afmaken
Rook jij eigenlijk nog gijs?quote:
allang gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer mag je nou je eerste ruimte wandeling gaan maken Gijs?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Kweet niet hoe het met jullie zit
Maar ik heb WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
mazzels
hè jammerquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik was het zat,......... kost me een vermogenMoet naar buiten. Stink naar rook voor Daan en de aankomende spruit + ik wil ze graag zien opgroeien
Als ik nu niet een keer stop krijg ik spijt. Stel het altijd uit.
Ben nu bijna een week gestopt....... ben er nog lang niet.... dat besef ik maar voel me goedEn ik ben er klaar mee !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een respect gijs
ik rook alleen maar in het weekenden dan ook alleen maar als dat varken echte sigaretten heeft
en geen shag
Van Nelle halfzwaar ja... maar af en toe ook nog wel een pakje Marlboro tussendoor hoor..quote:
Ik met mn ogen dichtquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Van Nelle halfzwaar ja... maar af en toe ook nog wel een pakje Marlboro tussendoor hoor..
En ik kan nog steeds niet draaien
Heb jij gerookt dan deze week hoerquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Van Nelle halfzwaar ja... maar af en toe ook nog wel een pakje Marlboro tussendoor hoor..
En ik kan nog steeds niet draaien
Geweldig om hem te zienquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik met mn ogen dicht
Draai bijna net zo snel een joint
Is ie toch gestoptquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij gerookt dan deze week hoer?
morgen ook niet roken??quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij gerookt dan deze week hoer?
quote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig om hem te zienLekker prutsen met zijn boomstam.... !
quote:
Nee Gijs.....quote:
Dat vouwen van jouquote:
uhuhquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef silver-surfer het volgende:
Stoppen met meerdere mensen werkt vaak beter![]()
Elkaar in de gaten houden
quote:
He... proberen is altijd goed... en ik sta er achter... ik moet van die dingen af...quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat vouwen van jou![]()
... dat vierkante
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He... proberen is altijd goed... en ik sta er achter... ik moet van die dingen af...
Ja ... jij gelooft toch niet dat ik het volhoud...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Ja.. dit is duidelijke taal van een volhouderquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He... proberen is altijd goed... en ik sta er achter... ik moet van die dingen af...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.....![]()
Ben er echt klaar mee.... ik zeg het je... het wordt mijn dood nog eens !
serieus...... jij houdt dat niet vol joh! zit jezelf toch niet voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... jij gelooft toch niet dat ik het volhoud...
Boeit me niet ....
Jij bent de bink hoor..
quote:
Scheelt hem toch weer 2 weken niet roken inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus...... jij houdt dat niet vol joh! zit jezelf toch niet voor de gek te houden
maar respect dat je het probeert hoor
Zeker pik!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dr word wel es lacherig over gedaan.![]()
wordt ie alleen maar nog dikker nuquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus...... jij houdt dat niet vol joh! zit jezelf toch niet voor de gek te houden
Klaar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Nadientje het volgende:
met mij wel![]()
zo heerlijk net terug uit amsterdam, 4 daagjes cursus gehad.. was heerlijk 4 sterren hotel met de hele dag door eten.. en cursus was ook leuk, veel gelachen en leuke groep.. savonds leuke dingetjes gedaan
zondag kwam mijjn vriendin vertellen dat ze ging trouwen en of ik haar getuige wilde zijn![]()
dus ja het gaat super![]()
We zullen zien... maar idd.. de in het verleden behaalde resultaten zijn niet representatief voor de toekomst...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Coolquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Nadientje het volgende:
met mij wel![]()
zo heerlijk net terug uit amsterdam, 4 daagjes cursus gehad.. was heerlijk 4 sterren hotel met de hele dag door eten.. en cursus was ook leuk, veel gelachen en leuke groep.. savonds leuke dingetjes gedaan
zondag kwam mijjn vriendin vertellen dat ze ging trouwen en of ik haar getuige wilde zijn![]()
dus ja het gaat super![]()
klaar ookquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We zullen zien... maar idd.. de in het verleden behaalde resultaten zijn niet representatief voor de toekomst...
zullen we wedden??quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scheelt hem toch weer 2 weken niet roken inderdaad
Wat is de inzetquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zullen we wedden??
Ik zeg 1 week nadat die dunne weer is begonnen![]()
Ik ben het gewend van jullie ...quote:
jij mag niet meedoenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat is de inzet
Kom maar met die weddenschappen
Oh... jammer ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij mag niet meedoen
jij bent datgene waar we om wedden
whehehehequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb geen zin om te tracen voor je Gijs
*uitlogt*
Yme aan de lijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb geen zin om te tracen voor je Gijs
*uitlogt*
Ik weet het.......... zit niet ingelogtquote:
en tot hoe laat moet je nog niet-ingelogd zitten?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het.......... zit niet ingelogt
Wie ben jij danquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben thuis enzo
weekend weet je wel
quote:
dat dommequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
http://www.caidure.com/foto//albums/userpics/GerdaHavertong.jpg
Dit is om te huilen gijs...quote:
Sterfquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus in het nieuws hadden ze het over een gekantelde vrachtwagen met bier he... ineens waren er allemaal mensen aanwezig bier rapen.. hebben ze volgende nieuwsitem gezegd dat het om frisdrank ging.quote:
Waar is de oude Bastard tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
...
quote:
Mensenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus in het nieuws hadden ze het over een gekantelde vrachtwagen met bier he... ineens waren er allemaal mensen aanwezig bier rapen.. hebben ze volgende nieuwsitem gezegd dat het om frisdrank ging.![]()
I Kid you not.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.trancetraffic.com/ Ok hier kun je leuke bittorents verzamelen van allerlei live mixen
*Stoer voelt*
*Spieren vet rolt*
Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
He.. klote klanten... iedere vrijdagmiddag een kut probleem om een uur of 1700
Maar hield nu mn bek en liet die klant denken.. werkt perfekt, loste zelf zn probleem op.
Die gaan ineens op vrijdag middag testen, kijken of systemen nog werken, of bestanden de deur uit gaan.. hee het werkt niet, Bellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Klanten..... ik haat ze...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Bastard het volgende:
En dan nog bijdehand doen he, alsof ze weten hoe het werkt... doe toch niet zo eigenwijs vent.. schiet toch op johh.![]()
das nog veel erger jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:27 schreef Chocobo het volgende:
Wees blij dat je alleen bent.... ik zit met die dikke de hele avond![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Die dude op dat antwoordapparaat bij jou Gijs
moest even testen
Val neer... smerige darm sprinkhaan!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:27 schreef Chocobo het volgende:
Wees blij dat je alleen bent.... ik zit met die dikke de hele avond![]()
*Mental picture uit hoofd slaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:39 schreef Chocobo het volgende:
Nog gepompt Magneet? Vloeistoffen uitgewisseld over of in elkaar
?
Whahaha, ik gun jullie elkaar wel eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Val neer... smerige darm sprinkhaan!!
Ik gun jou een ochtendtongzoen van Strol !quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, ik gun jullie elkaar wel eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gun jou een ochtendtongzoen van Strol !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Mental picture uit hoofd slaat![]()
*
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Oma slaat inbreker neer met tuinkabouter
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over hier wa?
Geen idee wie er op staatquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Die dude op dat antwoordapparaat bij jou Gijs
moest even testen
Anders reageer je op je msn, cunt!quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef -Struikrover- het volgende:
neuken dan ?
Na 30 sec. uit gezetquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/apetiger.html BRILJANT !!
Die aap WHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
want ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders reageer je op je msn, cunt!
Anders ga je in een hoekje staan huilen ofzo ....quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shit he, hele dag gewerktEn neeeee geen FOKken onder werktijd voor mij, neeeee, ik werk ECHT. Ofzo
Af en toe moet je eigenlijk gewoon je bek houdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders ga je in een hoekje staan huilen ofzo ....
PGR2
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Af en toe moet je eigenlijk gewoon je bek houden
Nee dusquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:49 schreef -Struikrover- het volgende:
nee?
Ja, maar ben het nu nog aan het spelen met Ace enzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dus
Ik was echt ff pissig op jeMeneer de grootste huilie over werk ging tegen mij zeggen dat ik niet moest huilen
Fuck it zeg maar
En die PGR2kennen we nu ook wel
Good for you.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar ben het nu nog aan het spelen met Ace enzo
Gijs... blijft fucking gaaf gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar ben het nu nog aan het spelen met Ace enzo
I feel ya niggah!quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
dat zeiken tegen elkaar midden in de nacht
Marioquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik kots EN poep zo op die racegames. Maar ja, zij begrijpen Mario weer niet dus tja
*klik*quote:
quote:
Zijn MSN Spacequote:Op zaterdag 16 april 2005 01:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]WHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHA hoe kom je hier nou weer aan
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHHAAHAHAHAAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn MSN Space
De tekst eronder:
People of Zion... HEAR MEEEEEE
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHAAHAHAHAAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Durvenquote:Op zaterdag 16 april 2005 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag is de dag.
Sterkte Cho, neger en surfer, respect dat jullie het durven
quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik kots EN poep zo op die racegames. Maar ja, zij begrijpen Mario weer niet dus tja
Ja,... we zoeken een vervanger voor Nadinequote:Op zaterdag 16 april 2005 09:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss komt ook even hier kijken
Mag dat?
Waarom is het s'ochtends altijd zo dood op fok?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... we zoeken een vervanger voor Nadine,..... nee hoor Dine
maar kijk gerust rond miss !
De meeste mensen slapen.......... zou zeggen dat ze gek zijn, maar ik zou soms wel willen dat ik het konquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waarom is het s'ochtends altijd zo dood op fok? [afbeelding]
Ja, ik wil ook lang kunnen slapenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De meeste mensen slapen.......... zou zeggen dat ze gek zijn, maar ik zou soms wel willen dat ik het kon
13:00 ? Maar ik ga eerst om 12:00 bellen.... grote kans dat ze open zijn.... ze zijn dicht bij slecht weer maar echt slecht noem ik dit ook weer niet.quote:
Thats the spirit!quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DurvenGijs ik kan niet wachten
Ik ga om 12:00 bellen..... hopen dat ze open zijn !!
Als ik nu stop heb ik nog last van dat gezichtsverlies als ik met pensioen ga Gijs....quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thats the spirit!
Veel plezier Gijs
Ja jij lieve dan ik zeg ik eerlijk.. vind het knap dat je gaat springen.. nou ja, het moet nog gebeuren natuurlijk. Als je 60 meter verder water ziet, en je lichaam schreeuwt tegen je "waar denken we mee bezig te zijn " zal je toch nog moeten doorzetten denk ik.. maar cool
Boeienquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik nu stop heb ik nog last van dat gezichtsverlies als ik met pensioen ga Gijs....
Gijs.... ik wil het. Heel graag.... weet niet wat het is. Eerst maar eens bellen ! Daarna weer een stap verder.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien![]()
Als mensen tegen je zeggen, spring in de sloot en je doet het niet moet je dat ook lekker zelf weten.
Maar ok... tis wel iets wat hier steeds terug zal komen
Brown:quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Net heerlijk gepoeptNu nog even stevig ontbijten en ik ben set !
![]()
Ja.... ik heb de originele foto van hem maar bewaard.... ga ik vaker gebruiken.... maar dit hoofd van hem blijft toch de beste hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
Gijsssssssssssssssssssssssss ik zie een serie gijs![]()
dit gaat groot worden
![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja.... ik heb de originele foto van hem maar bewaard.... ga ik vaker gebruiken.... maar dit hoofd van hem blijft toch de beste hoor
[afbeelding]
OMFG!quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja.... ik heb de originele foto van hem maar bewaard.... ga ik vaker gebruiken.... maar dit hoofd van hem blijft toch de beste hoor
[afbeelding]
Gijs.. tis lang geleden dat ik weer zo hard gelachen heb om de gijsjesquote:
Ey dat plaatje mag niet he!quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je ziet niet echt een penis.... ja misschien de stam, maar verder niks !quote:
Hooguit de wortelquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je ziet niet echt een penis.... ja misschien de stam, maar verder niks !
Mooie topictitel ? : "982 Gijsjes gaan worteltrekken"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |