Ik ook niet, maar volgens B. moet het wel lukkenquote:
Gijsss ik plakte hem net in vorig topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens B. moet het wel lukken
ben op zoek naar dat topic
Gijs, dat filmtrailers het eerst op de site van Apple verschijnen kan ik ook niks aan doen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik zie alleen maar Appels en Mac's in jouw posts..... sterf met dat ding
Weet ik maar ik wil je pestenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat filmtrailers het eerst op de site van Apple verschijnen kan ik ook niks aan doen hoor.
Ik heb de film gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:24 schreef kepler het volgende:
tentamen![]()
ik moest een matrix opstellen van 8 bij 8
dat is opzich al een hoop werk, maar toen ik hem probeerde op te lossen kwamen er totaal onlogische antwoorden uit. Zat er dus ergens een foutje.... Maar om dat ding te maken was ik al 1.5 uur mee bezig... dus het foutje vinden was al helemaal onmogelijk![]()
heb jij die mediaplayer nou gezien voor de palm? Die had ik laatst gepost, dat ding is echt ideaal, en nog gratis ookquote:
* -Struikrover- gaat over twee uur weekend vieren *quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen zin meer.. maar moet nog keihard dik 5 uur
Wij werken hier met een moerdermatrix met daaronder "ik wil niet weten hoeveel" matrixenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:24 schreef kepler het volgende:
tentamen![]()
ik moest een matrix opstellen van 8 bij 8
dat is opzich al een hoop werk, maar toen ik hem probeerde op te lossen kwamen er totaal onlogische antwoorden uit. Zat er dus ergens een foutje.... Maar om dat ding te maken was ik al 1.5 uur mee bezig... dus het foutje vinden was al helemaal onmogelijk![]()
Ook al zon mietje geworden met drank? Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- gaat over twee uur weekend vieren *
keet kan affikken hier, ik ben om 14,30 weg
Heb nog een kater
Jamaar wat moet je ermee als je al een goede hebtquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij die mediaplayer nou gezien voor de palm? Die had ik laatst gepost, dat ding is echt ideaal, en nog gratis ook
Zoja dan wel pas na 22 uur. Krijg weer visitequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook al zon mietje geworden met drank? Ik ook
Ging je nog racen ofzo vanaaf?
WHOEHAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsss ik plakte hem net in vorig topic
Misschien zit ie nog onder mn crtl+v
Zowel in automatic logon als wel onder communication modules->options moet er een vinkje worden gezet bij “automatic logon”.
Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |