abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26242320
Ik heb een jaartje met veel plezier bij Easy Way gewerkt (privechauffeur) maar heb nu door tijdgebrek ontslag genomen.

Heel netjes krijg ik nu een brief dat er een kleine attentie klaarligt op hun kantoor in Breda. Heel leuk natuurlijk, maar Breda is 90 km verderop. Dus ik vroeg me af of iemand weet wat die kleine attentie is (ik neem aan dat dat voor elke ex-werknemer gelijk is), zodat ik weet of het de moeite waard is om een keer langs te gaan.

Dank je.

Als dit in het verkeerde subforum staat, verplaatst iemand het wel he?
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:24:53 #2
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_26242366
tvp.
Ben benieuwd wat de attentie is. Een rekening van de schoonmaakkosten voor de auto..
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_26242568
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:22 schreef Cosworth het volgende:
Ik heb een jaartje met veel plezier bij Easy Way gewerkt (privechauffeur) maar heb nu door tijdgebrek ontslag genomen.

Heel netjes krijg ik nu een brief dat er een kleine attentie klaarligt op hun kantoor in Breda. Heel leuk natuurlijk, maar Breda is 90 km verderop. Dus ik vroeg me af of iemand weet wat die kleine attentie is (ik neem aan dat dat voor elke ex-werknemer gelijk is), zodat ik weet of het de moeite waard is om een keer langs te gaan.

Dank je.

Als dit in het verkeerde subforum staat, verplaatst iemand het wel he?
Is er geen mogelijkheid dat je ze belt en vraagt wat het is en of het misschien over de post naar je kan worden verstuurd?
'The world is mine'
pi_26242767
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:34 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Is er geen mogelijkheid dat je ze belt en vraagt wat het is en of het misschien over de post naar je kan worden verstuurd?
Natuurlijk, maar dat klinkt ook zo lullig.

-Tring
>Easyway, goeiedag
-Hoi met mij, ik heb ontslag genomen en krijg nu een attentie maar is het een beetje de moeite waard om daar 90 km voor te rijden?

[ Bericht 6% gewijzigd door Cosworth op 15-04-2005 10:51:54 ]
pi_26242820
Vraag gewoon wat het is ivm vervoer
pi_26242903
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef realbase het volgende:
Vraag gewoon wat het is ivm vervoer
Ja, dat doe ik dus eerst hier.
pi_26243011
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:51 schreef Cosworth het volgende:
Ja, dat doe ik dus eerst hier.
Nee precies zo vragen als er staat, dus vragen of je met het OV kunt komen of dat het iets groters is dat vervoerd moet worden... dan leg je een ogenschijnlijk practisch probleem voor
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_26243105
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nee precies zo vragen als er staat, dus vragen of je met het OV kunt komen of dat het iets groters is dat vervoerd moet worden... dan leg je een ogenschijnlijk practisch probleem voor
is het een breedbeeld tv?
of een chocoladereep?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:05:11 #9
42741 Decoy
Have you met my girlfriend Bob
pi_26243205
"There has to be an easierway..."

Tegoed bon ofzo, stelt meestal niet zoveel voor
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte."
pi_26243233
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ja, dat geloven ze.

"Moet ik een aanhangwagen mee nemen of is dat niet groot genoeg?"
pi_26243286
Narrig mannetje ben je. Even een belletje is toch geen probleem, je hoeft toch niet met de directeur zelf te bellen?
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_26243328
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Narrig mannetje ben je. Even een belletje is toch geen probleem, je hoeft toch niet met de directeur zelf te bellen?

Nee, weet ik. Maar ik heb een hekel aan bellen (dan rij ik er nog liever gewoon heen) en ik heb nu ook gewoon geen zin om iets te doen.
pi_26250165
Kunnen ze het niet opsturen?
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:55:21 #14
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26250438
Hoe was easyway om voor te werken? Veel werk?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_26251432
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:55 schreef Xtreem het volgende:
Hoe was easyway om voor te werken? Veel werk?
Ligt er een beetje aan waar je woont. Ik woonde niet in een van de grote studentensteden en dus was er altijd net iets minder werk.

Je geeft je beschikbaarheid van te voren door via internet en wordt daarna - als je geluk hebt - door een van de reserveringsmedewerksters gebeld of je inderdaad beschikbaar bent voor een bepaalde rit. In de zomervakantie is er geen reet te doen, omdat de klanten dan ook allemaal weg zijn natuurlijk.

Het is wel grappig, maar ik was het gewoon zat, geen tijd meer enzo.
pi_26264861
kheb dr 3 jaar geleden ook tijdje voor gewerkt, maar toen moest ik alleen van die lease auto's ophalen en wegbrengen.
wel grappig werk, al zit je vaak enorm lang in de trein of bus om zo'n auto op te halen en om weer terug te komen.
Soms kom je ook echt uit in the middle of nowhere. Maar goed, alles wordt doorbetaald.
Leuk voor paar maanden, maar betaalt slecht omdat je onregelmatig wordt ingeroosterd.
enjoy life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')