Oooooh geen internet ??? dat heb ik hier ook een keer gehad, toen gingen ze de ISA server updaten.... paar uur geen internet... was echt een ramp... uit verveling ben ik toen gaan patiencequote:Op vrijdag 15 april 2005 08:40 schreef Mr-Z het volgende:
ik krijg net te horen dat ik vanaf 9 uur niet meer mag internettenZe gaan wat dingen in de computers doen.. dat wordt dus helemaal een saaie dag..
Niet te veel aan je verslagen werken he, straks ben je helemaal klaar met je verslagen heb je de rest van je stage niets meer te doenquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:49 schreef Mr-Z het volgende:
patience werk hier niet eensmaar ja.. ik sleep me er wel door heen.. des noods ga ik wat aan mijn verslagen werken
Nog 8 minuutjes voor jou.... voordat je wordt afgesloten van de buitenwereld, succes vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef Mr-Z het volgende:
ja daarom... alleen met uitzondering van vandaagik heb nog tot juni en lig al veel te ver voor op schema
Ik zeg nu alvast een prettig weekend en tot maandagquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
shit... hou opik probeer echt in die korte tijd zo veel mogelijk te doen. haha
Maar toch bedankt.. jullie ook allemaal veel sterkte op deze laatste dag van de week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |