Ja Huub Hangop adembenemende tv.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef Takje het volgende:
Borka een talentje ja. Samen met die Huub Hangop of niet?
Je hebt gelijk.Ik neem m'n woorden terug.Tien jaar gelden nog wel. Misverstandquote:
JAAA Huub hangop!!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef Takje het volgende:
Borka een talentje ja. Samen met die Huub Hangop of niet?
Leo Driessen's "Winkel van Sinkel" zegt je zeker ook niets?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:36 schreef Takje het volgende:
en die ken ik dan weer niet
En Judith Ansems toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef dolfg het volgende:
De Winkel van Sinkel was dat ruilprogramma met Wim Rijken.... Bellen en kijken, met Wim Rijken.
Heb je nog caps van toen? Van de beginperiode? Kan ik voor een van m'n sites goed gebruiken (ja inderdaad, in het 'Bulletje'-topic had ik ook al zo'n request geplaatst). Liefst van dat programma met Mike Starink, maar de rest is ook goed.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef dolfg het volgende:
Jaa!! Call TV in het begin was echt leuk.
Even denken:
De Wekdienst met ene Ariane
Dat ruilprogramma met Wim Rijken.
Way of Life met Borka Florentinus
Game Time met diverse aanstormende sterren (een Lucille Werner, een Judith Ansems)
En dan van 2 tot 4 Klachten TV met Leo Driessen en Foute Hans.
In het weekend dan nog zaterdag Call Girls met Guusje Nederhorst en Babette van Veen
en zondag Cracks of Kruks met Tim Immers.
En iedere nacht The Lounge met Mike Starink natuurlijk.
Waarom ik deze lijst uit het hoofd kan oplepelen?
Ik was 1 van de regisseurs die vanaf het begin bij Call TV betrokken was.
Het was erg leuk om te maken.![]()
Inmiddels doe ik gezapiger programma's als De Rijdende Rechter, Eigen Huis en Tuin en tot dit jaar ZigZag met Yvon Jaspers.
Call TV het eerste jaar (in september exact 10 jaar geleden gestart) was een feest om te maken.
En van Borka heb ik ook nooit meer iets gehoord.... helaas.
Wat een waanzinnig lekker ding was dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |