abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26224166
Ik vraag me dit sterk af aangezien ik niet klaar kan komen. Het leek me handig hier even een apart topicje over te openen. Mijn andere topic (voor tips bijvoorbeeld):
Hoe kom ik klaar??
Informatie over anorgasmie:
Anorgasme
Ik zou dus dolgraag willen weten hoe het (heel persoonlijk) voelt voor een vrouw om klaar te komen, want ik weet dat dit erg verschilt. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik er erg dicht tegen aan zat, maar misschien was het ook wel iets, maar dat weet ik dus niet zo goed.
Liever geen reacties van mannen dus, tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
  donderdag 14 april 2005 @ 16:07:33 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26224213
mag ik als man wel een tvp plaatsen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26224307
natuurlijk
pi_26224321
Dan plaats ik als man hier ook een tvp, wil graag weten of er nog dingen zijn die ik kan leren.
pi_26224349
ik ervaar het als heerlijk.
het lekkerst vind ik eigenlijk wel de plateau fase, de fase waar je heel eventjes zit vlak voordat je klaarkomt. 'het topje' zeg maar, waar vrouwen volgens die 2e link niet overheen kunnen komen.
ik kom niet zo heel snel, het heeft even wat werk nodig, maar als ik kom, dan kom ik
het wisselt van erg lekker tot heel heftig, waarna ik ook echt een aantal minuten compleet van de wereld kan zijn, in mezelf teruggetrokken, of weet ik veel waar. ik heb dan echt even nodig om bij te komen.

ik denk dat als je je er teveel op focussed, het sowieso niet gaat lukken. of dat je denkt, ja ik ben er bijna, ben er bijna, nu nog over het randje.. het is belangrijk om jezelf gewoon lekker te laten gaan, zonder gene of wat dan ook.

ja, goed, wat zou je nog meer precies willen weten..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26224416
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, goed, wat zou je nog meer precies willen weten..
Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain me .

Trouwens de keren dat ik er redelijk tegenaan zat focuste ik me er juist wel op in de zin van express proberen mijn gedachten er een beetje erbij houden, express doorgaan als ik voel dat het wegzakt. Wil bij mij kennelijk dus andere resultaten opleveren?
pi_26224418
Het is heel moeilijk om gevoelens te beschrijven, maar ik kan een poging wagen.
wanneer ik tegen het hoogtepunt aankom krijg ik dat ik mijn bekkenbodemspieren heel hard ga samentrekken (wel bewust, anders kom ik niet) en het liefst dus me -nog- gevulder voel, meestal doe ik het dan clitoraal iets rustiger aan.
Soms stel ik me dan ook voor dat ik door drie mannen tegelijk genomen word ofzo (hoewel ik het niet als fantasie ervaar, aangezien het me de hele sex lang niets lijkt).
Het klaarkomen zelf voelt als een schokgolf door je lichaam, alles spant aan en ontspant op verschillende tijdstippen, en het is héél warm.
* Panthera1984 denkt dat Erodome het beter kan verwoorden
ben het meestal wel met 'r eens
And the druids turn to stone...
pi_26224496
Erodome heeft het al een keer uitgelegd, maarja dat is natuurlijk niet van veel verschillende vrouwen. Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me? Dat doe ik ook wel eens, is erg lekker . Dat heel warm hebben heb ik ook vaker gehoord, maar hebben alle vrouwen dat of alleen sommigen?
pi_26224513
Dat laatste = dus geen gerichte vraag , maar richting nieuwe reacties..
pi_26224575
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me? Dat doe ik ook wel eens, is erg lekker .
Nee, ik kan niet vaginaal komen, heb altijd clitorale hulp nodig, en kan ook prima zonder "vulling" komen, maar met is lekkerder
And the druids turn to stone...
pi_26224617
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:14 schreef lelibel het volgende:

[..]

Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain me .

Trouwens de keren dat ik er redelijk tegenaan zat focuste ik me er juist wel op in de zin van express proberen mijn gedachten er een beetje erbij houden, express doorgaan als ik voel dat het wegzakt. Wil bij mij kennelijk dus andere resultaten opleveren?
oei, wat een moeilijke vraag. nou, ik ga een poging wagen.

als ik in die plateau fase kom, krijg ik gewoon een heerlijk gevoel, niks van samentrekken nog ofzo, het voelt gewoon ontzettend lekker. als er op dat moment, gewoon doorgegaan wordt, op de manier hoe het ging, dan zal ik klaarkomen. wordt er ineens even gestopt, of de snelheid of positie of wat dan ook wisselt, dan kan het zo pats over zijn. dan is het weg.
als het wel goed gaat, dan kom ik inderdaad klaar.
mijn ademhaling gaat sneller naarmate ik meer opgewonden raak, en hoe meer opgewonden, hoe meer geluid. als ik klaarkom, ga ik alle kanten op, [schokken, en een soort van stuiptrekken denk ik?] ik kom altijd nogal heftig klaar het duurt ook vrij lang bij mij, kan zo een paar minuten aanhouden. dan vermindert het, en moet ik echt even tot rust komen. als het erg heftig is, ben ik even van de wereld. ik heb nog wel naschokken enzovoorts, duurt even voordat ik 'helemaal klaar ben' zeg maar

maarja, dit is voor iedereen echt zo persoonlijk en anders...

en tja.. dat focussen.. probeer het niet. geniet ervan, ga fantaseren ofzo. als je fantaseert en je komt bijna klaar, fantaseer vrolijk door, en focus je niet op het al dan niet klaarkomen, maar laat het over je heen komen, als een soort golf.
pi_26224639
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
pi_26224744
ok missymirjam klinkt goed , bedankt voor je reactie!
pi_26224759
beetje duidelijk zo?
pi_26224794
Jazeker wel duidelijk .

Ik zou trouwens ook wel graag willen weten wat je op het moment van dat je bijna klaarkomt aan het doen bent? Ook algemene vraag naar iedereen. Ik weet dat het ook erg kan verschillen wáár vrouwen van klaarkomen, dus vandaar.
pi_26224806
euhm, hoe bedoel je, wat ik doe
de afwas niet in ieder geval
pi_26224811
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me?
dat juist wel, mn benen willen ook altijd alle kanten op enzo ( leuk voor vriendjelief alsie dr met zn hoofd tussen ligt )

( ook geen vaginaal hier trws )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26224918
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm, hoe bedoel je, wat ik doe
de afwas niet in ieder geval
pi_26224961
Wat je doet in de zin van of je wat in je hebt, of je jezelf stimuleert op dat moment of je vriend? Anything that's going on?
pi_26225002
Tha_T post liever niet als je niets nuttigs te vertellen hebt, er bestaan al genoeg topics vol van dit soort onzin... (en als je er toch behoefte aan hebt ga liever in ONZ reageren dan)
pi_26225013
het wisselt altijd
ik kom nooit maar op 1 manier klaar ofzo. de ene keer doe ik t zelf, de andere keer wordt het gedaan, en tijdens neuken kan ik ook klaarkomen, mits ik op de goeie manier gestimuleerd wordt.

niks speciaals in ieder geval. er is ook niet 1 bepaalde gweldige manier ofzo. het kan altijd gebeuren [mits het goeie gebeurt natuurlijk ]
pi_26225241
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:36 schreef lelibel het volgende:
Tha_T post liever niet als je niets nuttigs te vertellen hebt, er bestaan al genoeg topics vol van dit soort onzin... (en als je er toch behoefte aan hebt ga liever in ONZ reageren dan)
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin post . Maar goed veel "plezier" verder ook
pi_26225656
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Tha_T het volgende:
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin post . Maar goed veel "plezier" verder ook
O je mag best lachen hoor, alleen posten is niet zo'n echte noodzaak...
pi_26225667
Ik ervaar het elke keer weer anders. De ene keer is he een heel intens orgasme en reageert de rest van mijn lichaam er veel op, trillende benen, schokken enzo en de andere keer is het wat minder intens, maar het is natuurlijk altijd heerlijk om klaar te komen En ik word altijd erg nat als ik opgewonden ben.

Al vind ik het wel lekekrder als iemand anders mij laat klaarkomen dan wanneer ik het zelf doe. En ik heb af en toe wel een vaginaal orgasme, als ik mijn g-spot stimuleer, maar dat lukt me niet altijd
pi_26225821
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan . Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')