de search doet het niet, dus deze mag gewoon blijven (en schop de andere a.u.b. niet omhoog)quote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Nickthedick het volgende:
Dat spongebob-pasta reclame
Helaas pindakaas, ik was je voor.
Inderdaad kut reclame! dat ventje gedraagt zich als een oud wijfquote:Op donderdag 14 april 2005 15:48 schreef Koalabier het volgende:
Wat een kutreclame..
En kijk ze eens smullen![]()
Wees niet bang, ik zit nu in therapie en ik ben over mijn spongebob-woede heen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
de search doet het niet, dus deze mag gewoon blijven (en schop de andere a.u.b. niet omhoog)
Hehe idd, niet gezienquote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Nickthedick het volgende:
Dat spongebob-pasta reclame
Helaas pindakaas, ik was je voor.
Wat is dat nou weer voor een kut-motivatie? Die bagger-search werkt al tijden niet meer, man... Waarom gingen voorgaande miljoenen topics wel op slot en deze niet?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
de search doet het niet, dus deze mag gewoon blijven (en schop de andere a.u.b. niet omhoog)
Helaas nog iets te jong voor jou.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij is dat gozertje een homootje...
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zit nu in therapie en ik ben over mijn spongebob-woede heen.
Whahaquote:
Geef hem maar een klap van mij. Kutkind is het.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Talena het volgende:
Dat jongetje zit bij mn broertje op school![]()
Heeft je brroerrtje ook een kinderrren voorrr kinderrrenstem? Kan je geld meee verdienen: exploiteren dat joch. Hilverrrsum kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Talena het volgende:
Dat jongetje zit bij mn broertje op school![]()
Ja, of je zusje heeft het niet goed bereid?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:38 schreef JAMsper het volgende:
En goor dat het is... mn zusje had het een keer klaargemaakt..... net macaroni met alleen tomaat en te taai
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |