ik speel GTRquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
geen race liefhebbers op dit forum...![]()
als je van realisme houdt ipv need for speed, is dit echt géén boutspel... ik dacht eerst ook van nouja zal wel een kutspel zijn. maar ik zal het zeker proberen als je van racesims houdt!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef MrSkyline het volgende:
Lijkt me echt een boutspel, alleen de naam geeft al aan dat ze nou niet echt origineel bezig zijn :/
verder zijn het geen licensed autos, dus is het een stom budget spel naar mijn mening.
de naam is de enigste overeen komst die je met Need For Speed kunt trekken.... verder geen licensed autos, tja best wel jammer, maarja voor 12 pond mag je niet klagen... wil je licensed auto's in het spel, dan zou hij ook wel 50 euro kosten... tis maar wat je belangrijker vindt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef MrSkyline het volgende:
Lijkt me echt een boutspel, alleen de naam geeft al aan dat ze nou niet echt origineel bezig zijn :/
verder zijn het geen licensed autos, dus is het een stom budget spel naar mijn mening.
Da's rally, ik wil crossen...quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef linuxje het volgende:
colin mcrae 5?
Gisteren wat tuig tegengekomen, weet ff niet op welke server het was. Speel meestal op Zandvoort, maar volgens mij was het dit keer een andere... Ene Quique was aan het solliciteren voor kamikazepiloot. Van opzij tegen je kont tikken als je hem netjes inhaalt (mooie zwieber tot gevolg) en natuurlijk met volle vaart op je inrijden als je aan het einde van het rechte stuk remt voor de haakse rechter... Gevolgd door een oh zo gemeende *uch* sorry...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Tackleberry het volgende:
Érg leuk spel, maar omdat het een demo is erg aantrekkelijk voor demolition derby fanaten en ander tuig.
Zit nu tegen de 1:43.00 aan te hikken, maar ik heb al gezien dat ik bij het aanremmen nog heel veel tijd kan winnen.quote:Gisteren eindelijk onder de 1:44 gekomen, dankzij de druk van een GT bak (zit er veel verschil tussen die twee eigenlijk?) die langzaam dichterbij kwam.
En dat is er nog steeds niet van gekomen.quote:Misschien toch maar eens aan de afstelling gaan sleutelen.
ik rij bijna alleen de rallycross, haal daar 1.19.24... lager kom ik niet... maarja, doe dan ook zonder stuur.... haal ik trouwens met alle auto's.... wat je met de turbo verdient op rechte stukken verlies je weer in de bochten...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Tackleberry het volgende:
Zit nu tegen de 1:43.00 aan te hikken, maar ik heb al gezien dat ik bij het aanremmen nog heel veel tijd kan winnen.
ik had er net weer eentje, maar die kon ik goed opvangen.... terwijl hij zelf de vangrail in dook...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef BroesWillems het volgende:
zeer irri btw die lui wat je de hele aantikken... vooral als je een achterwiel aandrijver rijdt...
das trouwens niet eens zo'n slecht idee, een analog gamepad... welke gebruik jij? toch is proberen... zeer irritant als je alles vol gas of geen gas moet doen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
ik had er net weer eentje, maar die kon ik goed opvangen.... terwijl hij zelf de vangrail in dook...
rallycross heb ik nog niet geprobeerd overigens, maar eens doen...
ik rijd met een gamepad met analoge sticks: met de ene stick gas geven en remmen, met de andere sturen.
Ik gebruik de Logitech Dual Action Gamepad. Had deze in principe gekocht voor Pro Evolution Soccer en/of Winningt Eleven (voetbalspellen die van de PS2 naar de PC zijn geport), maar ik heb hem destijds ook eens geprobeerd voor LFS en het beviel me eigenlijk meteen. Natuurlijk komt het niet in de buurt van een racestuur, maar het bevalt (mij tenminste) vele malen beter dan het toetsenbord.quote:Op maandag 25 april 2005 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
das trouwens niet eens zo'n slecht idee, een analog gamepad... welke gebruik jij? toch is proberen... zeer irritant als je alles vol gas of geen gas moet doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |