hoelang heb je moeten indrinken voor dat je dat durfde te typen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
nee biermans, geef maar toe.... je denkt nog steeds stiekem dat v&a jou aan een vaste relatie kan helpen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Het_Biertje het volgende:
hoelang heb je moeten indrinken voor dat je dat durfde te typen?![]()
Vast wel ergens, maar hier niet zover ik weetquote:Op woensdag 20 april 2005 09:37 schreef Scorpie het volgende:
zijn er nou al dooien gevallen?
Da's meer een extra kick.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, slachtoffer
Zo erg is het toch niet. Toch
Morgen weer welquote:
Zeker een goede maatregel.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morgen weer wel
Maar een milde en toch doeltreffende maatregel dacht ik zo. Eensch??
Dan kom jij vast ook nog wel eens aan de beurtquote:Op woensdag 20 april 2005 19:00 schreef schvvmert het volgende:
Zeker een goede maatregel.Het is irritant gedrag alhoewel ik ook niet heilig ben.
![]()
*popcorn klaarzet*quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan kom jij vast ook nog wel eens aan de beurt![]()
Ga maar rustig verder met wat je eerder aan het doen was; als het spannend wordt, dan bel ik je welquote:Op woensdag 20 april 2005 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
*popcorn klaarzet*
*naar tissues kijkt*
Relaties leggen in een Access DB?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga maar rustig verder met wat je eerder aan het doen was; als het spannend wordt, dan bel ik je wel![]()
Is dit niet iets waar jij heel veel werk aan gaat hebben? En de "kaper" moet toevallig maar net een eigen topic hebben!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben dr helemaal uit; kaap je een topic van een ander, dan gaan je eigen topics gewoon een dag dicht. Dat vermeld ik netjes in de (tijdelijke) sluitpost, zodat je daarna niet meer kunt zeggen dat je niet op de hoogte was.
Het is wmb een tijdelijke tussenoplossing; ik vind wel dat users op de hoogte moeten kunnen zijn namelijk. Maar wees gerust; een ban kan ook nog hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Is dit niet iets waar jij heel veel werk aan gaat hebben? En de "kaper" moet toevallig maar net een eigen topic hebben!
Ik ben nog steeds voor uit eten gaan
Ik zie er niet veel kwaads in. Bij [GRATIS] is er geen gewin voor de TS, slechts voor diegenen die op zoek zijn naar [insert whatever]. Jammer van het etentjequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef RemcoDelft het volgende:
M'n eerste topic-kaap:
[GRATIS] Twee grote elco's
(hier hoort natuurlijk de vraag bij: mag dit wel?)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Skv het volgende:
Hou nou eens op met dat geschop
Dat ding moet uit mijn AT.
[TK] Laptopquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft gaat maandag uit eten, maar da's een ander verhaal! Inderdaad ook niet mijn hobby, maar ach
Dan moet E met de bus, want een krokodil is ook groenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:21 schreef spone het volgende:
En wat nou als:
User A biedt kruiwagen aan
User B ziet een andere advertentie (van user C)
User D besluit in te gaan op de advertentie van C aangeprezen door B![]()
En dan hij helemaa flippen!!! Mijn kruiwagen wat doe je!!!!!!11!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet E met de bus, want een krokodil is ook groen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:44 schreef detulp050 het volgende:
En dan hij helemaa flippen!!! Mijn kruiwagen wat doe je!!!!!!11!!
En dan jij zo vanneh: Maar ik heb hem toch gekocht whehehehehe
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet E met de bus, want een krokodil is ook groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |