abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26213968
Ok een beetje een vreemde vraag wellicht; wist ook niet waar ik hem anders moest stellen.

Ik vraag mij af of vrouwen met borstimplantaten niet veel meer risico lopen..immers:

- Door de implantaten wordt een mammografie onmogelijk..
- het "voelen" naar knobbels wordt bemoeilijkt..aangezien er silliconen tussen zitten.

Weet iemand hier iets over?
underground forever baby
  donderdag 14 april 2005 @ 08:33:37 #2
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_26214200
Je loopt niet méér risico op borstkanker, wel is het moeilijker te ontdekken bij lichamelijk onderzoek en bij mammografie. Dus je hebt wel kans dat als je borstkanker hebt het later ontdekt wordt.
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_26217931
Het zou wel terecht zijn om meer risico te lopen. Ijdelheid dient te worden bestraft.
pi_26218002
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef FuifDuif het volgende:
Het zou wel terecht zijn om meer risico te lopen. Ijdelheid dient te worden bestraft.
In dat geval zal jouw kop wel vol tumoren zitten. Ik ken weinig personen die zo uit te hoogte doen.
underground forever baby
pi_26218135
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Laton het volgende:

[..]

In dat geval zal jouw kop wel vol tumoren zitten. Ik ken weinig personen die zo uit te hoogte doen.

Uit de hoogte?
pi_26218158
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Laton het volgende:

[..]

pi_26218174
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Uit de hoogte?
Ik zie dat je verstandelijke vermogens al worden aangetast..

...hoewel je geloof dat al wel deed vermoeden. En nu oprotten uit dit topic.
underground forever baby
  donderdag 14 april 2005 @ 11:54:34 #8
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26218192
Wellicht dat er door het inkapselen weefsel ontstaat dat sneller tumoren ontwikkelt.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26218256
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef kleinmeiske het volgende:
Wellicht dat er door het inkapselen weefsel ontstaat dat sneller tumoren ontwikkelt.
Wellicht...wat ik me meer afvraag is of mensen hier ervaring mee hebben of mensen kennen die oa door deze ingreep extra risico hebben gelopen..
underground forever baby
pi_26218292
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik zie dat je verstandelijke vermogens al worden aangetast..

...hoewel je geloof dat al wel deed vermoeden. En nu oprotten uit dit topic.
Nee, ik ben gewoon realistisch. De mens met zijn ziekelijke zucht naar lichamelijke perfectie is dwaas. Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen die zich uit cosmetische overwegingen onder het mes gaan uiteindelijk daar een hoge prijs voor kunnen betalen, zoals kanker.
pi_26218324
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon realistisch. De mens met zijn ziekelijke zucht naar lichamelijke perfectie is dwaas. Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen die zich uit cosmetische overwegingen onder het mes gaan uiteindelijk daar een hoge prijs voor kunnen betalen, zoals kanker.
Dan open je daar maar een topic over. En nu weg jij.
underground forever baby
pi_26218343
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:59 schreef Laton het volgende:

[..]

Dan open je daar maar een topic over. En nu weg jij.
Nee, ik blijf. Ik vind dat ik wel thuishoor in dit topic. Een preek is hier wel gepast.
pi_26218389
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:00 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, ik blijf. Ik vind dat ik wel thuishoor in dit topic. Een preek is hier wel gepast.
Best vraag ik wel of de mods je bemoeizuchtige aarsmuil hier weg willen halen.

Overigens is een preek hier geheel niet gepast omdat je niet weet met welke reden ik deze vraag stel. Je trekt derhalve conclusies zonder feiten..geheel in lijn met je gelovige houding trouwens.
underground forever baby
pi_26218477
Oooooh, je wilt zelf een borstvergroting ondergaan???
  donderdag 14 april 2005 @ 12:09:50 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26218569
Fuifduif, je gaat totaal offtopic. Praat mee of ga weg!
pi_26218621
Oke sorry .

Ik denk dat borstvergroten wel degelijk een verhoogde kans op kanker geeft. Hoe kan het ook anders? Er wordt een niet-lichaamseigen component in het lichaam gebracht. Het kan niet anders dan dat het lichaam hierop reageert en naar mijn idee slecht.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:16:08 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26218749
Veel goede informatie over zowel borstvergrotingen als borstkanker kun je vinden op:
www.borstenforum.nl
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 14 april 2005 @ 12:20:30 #18
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_26218837
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:11 schreef FuifDuif het volgende:
Oke sorry .

Ik denk dat borstvergroten wel degelijk een verhoogde kans op kanker geeft. Hoe kan het ook anders? Er wordt een niet-lichaamseigen component in het lichaam gebracht. Het kan niet anders dan dat het lichaam hierop reageert en naar mijn idee slecht.
Zoals wel vaker is het volledige onzin wat FD hier aan het zeveren is. Maar dat is niet de strekking van dit topic.

Een borstvergroting geeft geen vergrootte kans op borstkanker, hele optimistische studies willen het tegendeel beweren, maar hier zou ik niet vanuit gaan.

Overigens is mijn bron niet de Bijbel zoals die van FD wel zal zijn, maar de site over borstkanker informatie ( http://www.borstkanker.net)
Waar vragen zoals bovenstaand zijn beantwoord door een huisarts en een kliniekhoofd radiotherapie)

(de vraag: http://www.borstkanker.net/vragen2/v948.html)
Live life to the Ender :D
pi_26218908
Bedankt sanne en ender.

Heb gevonden wat ik zocht. Mag dus dicht Aventura.
underground forever baby
pi_26218912
Oh ja, daar hebben we Ender_W weer. Wees niet zo naief. Vrouwen willen altijd graag geloven dat hun zucht naar lichamelijke schoonheid een gezegende reis is. Nou vergeet het maar, zo optimistisch is het niet. En vrouwen proberen elkaar te beschermen door vooral te ontkennen dat borstvergroting een vergrootte kans geeft op borstkanker.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:27:27 #21
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_26218985
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, daar hebben we Ender_W weer. Wees niet zo naief. Vrouwen willen altijd graag geloven dat hun zucht naar lichamelijke schoonheid een gezegende reis is. Nou vergeet het maar, zo optimistisch is het niet. En vrouwen proberen elkaar te beschermen door vooral te ontkennen dat borstvergroting een vergrootte kans geeft op borstkanker.
Ok overtuig mij zou ik zeggen, kom met een goede bron , zo simpel is het.

[off-topic] enneh hoezo, daar is Ender_W weer? Je kan het niet hebben dat ik , in tegenstelling tot jou, mijn meningen/stellingen/beweringen wel (al dan niet wetenschappelijk) kan onderbouwen? [/0ff-topic]
Live life to the Ender :D
  donderdag 14 april 2005 @ 12:58:45 #22
18772 pos
@@sweet@@
pi_26219653
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:11 schreef FuifDuif het volgende:
Oke sorry .

jaja...dus dat denk je ook als iemand pennen, een plaat of andere dingen
ingebracht krijgt na bv een onstabiele botbreuk?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_26220097
Hoe veilig zijn siliconen prothesen?
Er is geen verband of wetenschappelijk bewijs aangetoond voor het ontstaan van auto-immuunziekten en de daaraan gerelateerde gezondheidsproblemen. U krijgt geen kanker van siliconenprothesen. Tevens vormen borstprothese geen belemmering bij borstonderzoek.

Euhmmmm nog een dienstmededeling, deze keer voornamelijk voor fuifduif...
Jongen ik kan vaak om je lachen, maar nu dus echt even niet, wees ontopic, reageer normaal en laat mensen in hun waarde, datzelfde verwacht je ook van anderen dus leef wat je preekt vriend...
Heb je niets nuttigs toe te voegen, daar is de deur en laat hem je niet raken op je weg naar buiten...

Zo, nu ga ik opruimen, offtopicpost(en reactie's met hele nare ondertoon) zullen dus zo verwijdert zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26220344
Oke erodome, sorry . Ik hou ook zeer veel van jou dus ik zal mij gedragen. Jammer dat je weggaat trouwens , wie komt mij nu van tijd tot tijd een pak rammel geven met het zweepje ?
  donderdag 14 april 2005 @ 13:28:35 #25
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_26220432
Erodome, ik ben het niet helemaal met het eerste stukje eens. Borstprotheses kunnen in de praktijk wel een belemmering vormen. Zeker die voor de spier geplaatst zijn, hierachter kan nog borstweefsel liggen wat tumoren kan vormen, die je dus door je prothese niet voelt.
Op een foto kan door kapselvorming een interpretatie-probleem optreden van afwijkingen.
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')