In dat geval zal jouw kop wel vol tumoren zitten. Ik ken weinig personen die zo uit te hoogte doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef FuifDuif het volgende:
Het zou wel terecht zijn om meer risico te lopen. Ijdelheid dient te worden bestraft.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Laton het volgende:
[..]
In dat geval zal jouw kop wel vol tumoren zitten. Ik ken weinig personen die zo uit te hoogte doen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Laton het volgende:
[..]
In dat geval zal jouw kop wel vol tumoren zitten. Ik ken weinig personen die zo uit te hoogte doen.
Ik zie dat je verstandelijke vermogens al worden aangetast..quote:
Wellicht...wat ik me meer afvraag is of mensen hier ervaring mee hebben of mensen kennen die oa door deze ingreep extra risico hebben gelopen..quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef kleinmeiske het volgende:
Wellicht dat er door het inkapselen weefsel ontstaat dat sneller tumoren ontwikkelt.
Nee, ik ben gewoon realistisch. De mens met zijn ziekelijke zucht naar lichamelijke perfectie is dwaas. Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen die zich uit cosmetische overwegingen onder het mes gaan uiteindelijk daar een hoge prijs voor kunnen betalen, zoals kanker.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zie dat je verstandelijke vermogens al worden aangetast..![]()
...hoewel je geloof dat al wel deed vermoeden. En nu oprotten uit dit topic.
Dan open je daar maar een topic over. En nu weg jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon realistisch. De mens met zijn ziekelijke zucht naar lichamelijke perfectie is dwaas. Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen die zich uit cosmetische overwegingen onder het mes gaan uiteindelijk daar een hoge prijs voor kunnen betalen, zoals kanker.
Nee, ik blijf. Ik vind dat ik wel thuishoor in dit topic. Een preek is hier wel gepast.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:59 schreef Laton het volgende:
[..]
Dan open je daar maar een topic over. En nu weg jij.
Best vraag ik wel of de mods je bemoeizuchtige aarsmuil hier weg willen halen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik blijf. Ik vind dat ik wel thuishoor in dit topic. Een preek is hier wel gepast.
Zoals wel vaker is het volledige onzin wat FD hier aan het zeveren is. Maar dat is niet de strekking van dit topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:11 schreef FuifDuif het volgende:
Oke sorry.
Ik denk dat borstvergroten wel degelijk een verhoogde kans op kanker geeft. Hoe kan het ook anders? Er wordt een niet-lichaamseigen component in het lichaam gebracht. Het kan niet anders dan dat het lichaam hierop reageert en naar mijn idee slecht.
Ok overtuig mij zou ik zeggen, kom met een goede bronquote:Op donderdag 14 april 2005 12:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, daar hebben we Ender_W weer. Wees niet zo naief. Vrouwen willen altijd graag geloven dat hun zucht naar lichamelijke schoonheid een gezegende reis is. Nou vergeet het maar, zo optimistisch is het niet. En vrouwen proberen elkaar te beschermen door vooral te ontkennen dat borstvergroting een vergrootte kans geeft op borstkanker.
jaja...dus dat denk je ook als iemand pennen, een plaat of andere dingenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:11 schreef FuifDuif het volgende:
Oke sorry.
Ik denk dat borstvergroten wel degelijk een verhoogde kans op kanker geeft. Hoe kan het ook anders? Er wordt een niet-lichaamseigen component in het lichaam gebracht. Het kan niet anders dan dat het lichaam hierop reageert en naar mijn idee slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |