Komt toch het mierenneuken hier ook aan bodquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 14 april 2005 04:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt toch het mierenneuken hier ook aan bod
Je bent er goed inquote:
En toch kan ie beter nog even in de leer gaan bij bolivianquote:
Leer staat mij niet goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch kan ie beter nog even in de leer gaan bij bolivian.
Das toch die taalpurist?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch kan ie beter nog even in de leer gaan bij bolivian.
Ik ben zelf puristisch zat hoor. Maar vooral mijn eigen berichten tsjek ik goed, altijd previewen e.d.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das toch die taalpurist?
Maar wel een schatje
Blijf je mooi in het goeie ritmequote:Op donderdag 14 april 2005 04:49 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi
Ik ga nu wel slapen.
Ik ben vrij en lig er gvd bijna op dezelfde tijd in als dat ik moet werken
Truste![]()
![]()
![]()
Welterusten DaMookquote:Op donderdag 14 april 2005 04:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben zelf puristisch zat hoor. Maar vooral mijn eigen berichten tsjek ik goed, altijd previewen e.d.
Ik heb niet altijd evenveel zin om iedereen overal op te wijzen. En sommigen zijn hopeloos
Ik doe mijn best om alles goed te tikken maar met d en dt heb ik moeitequote:Op donderdag 14 april 2005 04:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben zelf puristisch zat hoor. Maar vooral mijn eigen berichten tsjek ik goed, altijd previewen e.d.
Ik heb niet altijd evenveel zin om iedereen overal op te wijzen. En sommigen zijn hopeloos
Je quote de verkeerdequote:Op donderdag 14 april 2005 04:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welterusten DaMooksweet dreams
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
Maar nu ben ik echt weg![]()
![]()
![]()
![]()
Och, dat soort singen maak ik me dan niet zo druk om. Mensen typen ook heel vaak gewoon 'das' in plaats van dat is. En als je dat al doet, moet het officieel zo: da's. Maar dingen als 'enigste' en 'groter als' storen me wel, daar zeg ik meestal wel wat vanquote:Op donderdag 14 april 2005 04:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om alles goed te tikken maar met d en dt heb ik moeite
Je zal me echter nooit is of es ipv eens zien tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |