* rompompom geeft een wegwerpschouderquote:Op donderdag 14 april 2005 04:09 schreef knowall het volgende:
[..]
Van deze opmerking moet ik wel een beetje huilen.
O god, ze durft het weer niet openlijk toe te geven op FOK!quote:Op donderdag 14 april 2005 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat heb ik niet gezegd
Keej, de deur staat op een kier
Ja, alles van vóór m'n modaanstelling hebben ze gewistquote:Op donderdag 14 april 2005 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
Yepz, maar niet voordat je mod was
Je noemt dat een sexrelatie?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
O god, ze durft het weer niet openlijk toe te geven op FOK!
Voor degenen die het nog niet wisten, WIJ hebben een seksrelatie.
Zo, het hoge woord is eruit.
Sjonge jonge, dat je jezelf zo zou verdedigen had ik niet verwachtquote:Op donderdag 14 april 2005 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, alles van vóór m'n modaanstelling hebben ze gewist.
Nog íets dommer en je gaat je haar fohnen onder de douche.
Dat is puur subjectief, mijns inziens was het minstens 4 keer.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je noemt dat een sexrelatie?
3 keer op en neer en je komt al klaar
Naja, dit is al de 4e keer dat je het beweert, dus kennelijk ben je er daadwerkelijk zelf in gaan gelovenquote:Op donderdag 14 april 2005 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
Sjonge jonge, dat je jezelf zo zou verdedigen had ik niet verwacht
Wat erop neerkomt dat je hebt teruggelezen of er ook maar een grond van waarheid inzit van wat ik verkondigdequote:Op donderdag 14 april 2005 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
3 en een half dan, toen je kwam zat je net weer in mequote:Op donderdag 14 april 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat is puur subjectief, mijns inziens was het minstens 4 keer.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat erop neerkomt dat je hebt teruggelezen of er ook maar een grond van waarheid inzit van wat ik verkondigde
En ik moet zeggen, ik heb er met volle teugen van genoten. Overigens had jij ook niet te klagen.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
3 en een half dan, toen je kwam zat je net weer in me
Lees mijn post van daarnetquote:Op donderdag 14 april 2005 04:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, dit is al de 4e keer dat je het beweert, dus kennelijk ben je er daadwerkelijk zelf in gaan geloven.
Wat heb je nog meer meegemaakt de afgelopen tijd?
Hartaandoeninkjes?
Je opa en oma die omgekomen zijn bij een tsunami?
Je lekt, dat kan je je modschap wel eens kostenquote:Op donderdag 14 april 2005 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
* Dit als een compliment zietquote:
Goed van mij dat gekreun hé?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En ik moet zeggen, ik heb er met volle teugen van genoten. Overigens had jij ook niet te klagen.![]()
Was het geacteerd?quote:
Oooo, jaaa, nu, dieper, harder aaaah.quote:
Nee, ik las mijn modaanstellingstopic en daar werd jouw naam nergens genoemd, vandaarquote:Op donderdag 14 april 2005 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat erop neerkomt dat je hebt teruggelezen of er ook maar een grond van waarheid inzit van wat ik verkondigde
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oooo, jaaa, nu, dieper, harder aaaah.
Klinkt het bekend?
Je hebt dus wel gekeken of ik genoemd werd.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik las mijn modaanstellingstopic en daar werd jouw naam nergens genoemd, vandaar.
Dat ze jou nooit zouden vragen voor US is sowieso al meer dan logisch, 1 van de eerste vereisten is namelijk dat een mod enige binding heeft met het te modden forum.
En aangezien je godzijdank nog wel enige vorm van zelfkennis lijkt te bezitten en dus nog nooit een foto in US geplaatst hebt, val je al af...
Daarnaast moet je ook over enkele kwaliteiten beschikken en aangezien jij naast slowchatten helemaal niets kunt, ben je in principe voor elk forum ongeschikt...
Naja, misschien dat VOK iets voor je is.
Trusten.
Kasta is dan ook geen doorsnee mod. Ik raad je trouwens aan om te gaan slapen dame .quote:Op donderdag 14 april 2005 04:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt dus wel gekeken of ik genoemd werd.
Klopt dat ik nooit in US kom, ik ben idd meer een SC user.
Fotos plaatsen is mijn ogen geen vereiste om mod te worden maar dat kan ik verkeerd zien, ik zou voor objectiviteit kiezen ipv van een foto.
Die opmerking ga ik maar niet op in, vind het namelijk geen opmerking die een mod hoort te maken.
Conflict zijn forum zou jij misschien eerder passen dan dat ik daar pas, ik hou me wel bij Fok! en bij essel
Slaap lekker Kasta
Dat klopt dan toch?quote:
Kasta is kastaquote:Op donderdag 14 april 2005 04:35 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Kasta is dan ook geen doorsnee mod. Ik raad je trouwens aan om te gaan slapen dame .![]()
Het is allang bedtijd. Slaap lekker en tot morgen.![]()
![]()
Waarom raad je het haar aan terwijl jij nog wakker bentquote:Op donderdag 14 april 2005 04:35 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Kasta is dan ook geen doorsnee mod. Ik raad je trouwens aan om te gaan slapen dame .![]()
Het is allang bedtijd. Slaap lekker en tot morgen.![]()
![]()
wijzer DANquote:Op donderdag 14 april 2005 04:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom raad je het haar aan terwijl jij nog wakker bent. Zij is wel iets ouder en wijzer als jij om te beslissen of ze gaat slapen of niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |