Uhuh en daarna kwam danny en die maakte BBD FAquote:Op donderdag 14 april 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Yepz, ik heb dat geweigerd en nu is Kasta mod op US
Neuj, ik geloof niet dat iemand die een krijgt als knowall (quote:Op donderdag 14 april 2005 03:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Krijgen we dan allemaal een ban?
quote:Op donderdag 14 april 2005 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
juist alles heb ik over voor fok, als modje zou ik dit op slot hebben gegooid, zonde van zo een kwaliteitstopic
quote:Op donderdag 14 april 2005 03:54 schreef LaZZ het volgende:
PrintScreen is een jokkebrok.
Jij en FAquote:Op donderdag 14 april 2005 03:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh en daarna kwam danny en die maakte BBD FA.
Meisje, zoek hulp, als je zelfs al crewaanbiedingen gaat verzinnen komt het nooit meer goed.
Pausina Johanna Printscreenus de eerstequote:Op donderdag 14 april 2005 04:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet besloten wie de nieuwe wordt. Je hebt talent!
Lees nog eens, of weet je niet wie BBD isquote:Op donderdag 14 april 2005 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
Jij en FA
Vervelend he dat jij dat 2de keus was?
Heb je iets wat de moeite waard is in de aanbieding?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:03 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Pausina Johanna Printscreenus de eerste![]()
Meldtquote:Op donderdag 14 april 2005 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je iets wat de moeite waard is in de aanbieding?
Boebiedoe toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees nog eens, of weet je niet wie BBD is.
En ben je nu echt zo zwakbegaafd dat je zelf al in je sprookjes gaat geloven of heb je gewoon teveel gesnoven?
Zaanstad zei je? Ben er over een uurtje.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je iets wat de moeite waard is in de aanbieding?
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zaanstad zei je? Ben er over een uurtje.
Kasta, als je nu gaat rellen neemt de crew het je echt niet kwalijk hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 04:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees nog eens, of weet je niet wie BBD is.
En ben je nu echt zo zwakbegaafd dat je zelf al in je sprookjes gaat geloven of heb je gewoon teveel gesnoven?
Je wéét dat ik het US modaanstelling topic gewoon kan lezen in FC héquote:Op donderdag 14 april 2005 04:05 schreef PrintScreen het volgende:
Kom op zeg, doe eens niet alsof het voelt dat je eigenlijk hebt verloren.
En dan ? Ga je PS dan ook een kogel door d'r kop jagen ?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zaanstad zei je? Ben er over een uurtje.
Yepz, maar niet voordat je mod wasquote:Op donderdag 14 april 2005 04:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je wéét dat ik het US modaanstelling topic gewoon kan lezen in FC hé.
Van deze opmerking moet ik wel een beetje huilen.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, maar niet voordat je mod was
* Deur weer snel dicht doet, alle lichten uitdoet en in een hoekje kruiptquote:Op donderdag 14 april 2005 04:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan ? Ga je PS dan ook een kogel door d'r kop jagen ?
Dat noem je "After Sex", droplul.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan ? Ga je PS dan ook een kogel door d'r kop jagen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |