Zenithquote:Op donderdag 14 april 2005 03:42 schreef Zenith4ever het volgende:
Kan je de TT niet veranderen in Knowall !!! Bier !!!
Dan wordt het een officieel biertopic en dan wordt het gesloten. En dat zou zonde zijn...quote:Op donderdag 14 april 2005 03:42 schreef Zenith4ever het volgende:
Kan je de TT niet veranderen in Knowall !!! Bier !!!
Ik ken het woord niet dus kan ik ook niet zo doenquote:
Je hebt het IQ van de gemiddelde mod. Is jou ooit een crewfunctie aangeboden?quote:Op donderdag 14 april 2005 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet dus kan ik ook niet zo doen
Ik maak met mijn watervastestift wel ff een b van die hquote:Op donderdag 14 april 2005 03:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan wordt het een officieel biertopic en dan wordt het gesloten. En dat zou zonde zijn...
Dat is toch al een hele tijd terug? Hij loopt gewoon te pimpen met de foto van het litteken enzo. Echt te sneu. Ze zouden 'm een ban moeten geven uit zelfbescherming. Maar ja, nu al weer te veel woorden aan die gast verspild. Zand erover!quote:Op donderdag 14 april 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het laatste was zijn hartoperatie en toen werd ie ontmaskerd
Voor de rest blijft ie postaantalgeil en staat ie bij mij op negeer.
Yepz, ik heb dat geweigerd en nu is Kasta mod op USquote:Op donderdag 14 april 2005 03:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van de gemiddelde mod. Is jou ooit een crewfunctie aangeboden?
Je bent een irritant misselijk en absoluut baggerend persoontjequote:Op donderdag 14 april 2005 03:40 schreef knowall het volgende:
Gelieve geen denigrerende opmerking jegens mijn persoon te maken. Anders plaats ik een topicreport.
Die is al lang geplaatst.quote:Op donderdag 14 april 2005 03:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent een irritant misselijk en absoluut baggerend persoontje. Zijn dat genoeg denigerende worden voor een topic report ?
Doe dat! Op die manier kun je een heleboel users op ignore zetten trouwens!quote:Op donderdag 14 april 2005 03:44 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Ik maak met mijn watervastestift wel ff een b van die h![]()
Kastanova was tweede keus na jou?quote:Op donderdag 14 april 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, ik heb dat geweigerd en nu is Kasta mod op US
Kijk die foto en andere fotos dan zie je dat het nooit om 1 en dezelfde persoon kan gaanquote:Op donderdag 14 april 2005 03:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is toch al een hele tijd terug? Hij loopt gewoon te pimpen met de foto van het litteken enzo. Echt te sneu. Ze zouden 'm een ban moeten geven uit zelfbescherming. Maar ja, nu al weer te veel woorden aan die gast verspild. Zand erover!
Damn, als je dát van tevoren had geweten...quote:Op donderdag 14 april 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, ik heb dat geweigerd en nu is Kasta mod op US
Ik vond het ook wel lachwekkend jaquote:
Dan had ik evengoed bedanktquote:Op donderdag 14 april 2005 03:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, als je dát van tevoren had geweten...
Nou wat moet ik daar nog aan toevoegen voor mijn eerste topicreport ? Ik wil er namelijk weleens eenquote:
Krijgen we dan allemaal een ban?quote:Op donderdag 14 april 2005 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou wat moet ik daar nog aan toevoegen voor mijn eerste topicreport ? Ik wil er namelijk weleens een. Gesloten word dit topic toch zodra de mods wakker worden, met of zonder topicreport.
juist alles heb ik over voor fok, als modje zou ik dit op slot hebben gegooid, zonde van zo een kwaliteitstopicquote:Op donderdag 14 april 2005 03:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor Fok! over hèNou, je wordt bedrankt!
Dank oe voor die blumenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |