Over het gebagger en geirriteer van knowallquote:
Over die knowall kneusquote:
GMTAquote:Op donderdag 14 april 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over het gebagger en geirriteer van knowall.
Dat kan ook, maar dat gaat niet op voor dit topic want kasta is er nogquote:Op donderdag 14 april 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En anders wacht je tot de modjes weg zijn
ik vergat dequote:
Kasta is een kneus die de users vraagt welk topic open moet blijvenquote:Op donderdag 14 april 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat gaat niet op voor dit topic want kasta is er nog, oftewel ik heb gewoon gezorgd voor een goede OP
.
Ach so. Maar waarschijnlijk vind hij het dan heul fijn dat er speciaal een topic voor geopend is. Waarmee je hem enkelt stimuleert op dezelfde weg door te gaan. Averechts enzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over het gebagger en geirriteer van knowall.
quote:
Daar is je bron, kun je nu al niet eens meer onthouden wat je zelf postquote:Op donderdag 14 april 2005 03:28 schreef knowall het volgende:
Bij nader inzien een volledig kuttopic.
Jezus man, tief eens opquote:
Bron? Onderbouwing?quote:Op donderdag 14 april 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
Je lijkt AMD64 wel.
Pas op! Maak geen slapende honden wakker!quote:Op donderdag 14 april 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jezus man, tief eens op
Je lijkt AMD64 wel.
Dat bedoel ikquote:
Dat mietje ligt gelukkig te slapen, met een beetje goeie wil is al dood zelfsquote:Op donderdag 14 april 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas op! Maak geen slapende honden wakker!
Een spreekwoord dat wel heel letterlijk genomen kan worden nu
Nou heb je het nog ingetikt ookquote:Op donderdag 14 april 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
Het is al pijnlijk genoeg dat er in mijn venster Knowall staat, maar dat ie hier ook nog post
Das een soort van therapiequote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat mietje ligt gelukkig te slapen, met een beetje goeie wil is al dood zelfs
oei, ik sidder en huiverquote:Op donderdag 14 april 2005 03:40 schreef knowall het volgende:
Gelieve geen denigrerende opmerking jegens mijn persoon te maken. Anders plaats ik een topicreport.
Het laatste was zijn hartoperatie en toen werd ie ontmaskerdquote:Op donderdag 14 april 2005 03:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn god, waar heeft-ie nou weer last van? Dat ventje heeft echt altijd wat. Volgens mij verzint-ie de helft gewoon om aandacht te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |