In het vorige topic staat prachtig uitgelegd dat hij het doet, maar dat het aantal mogelijke oorzaken is uitgebreid naar een stuk of 6quote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
ik vraag niks aan Zowiee over haar pc
Ik trek ook weleens een velletje erafquote:Op donderdag 14 april 2005 11:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,ik trok een velletje eraf![]()
Maar dat kusje was wel lief!![]()
lalalalalalaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In het vorige topic staat prachtig uitgelegd dat hij het doet, maar dat het aantal mogelijke oorzaken is uitgebreid naar een stuk of 6
Ja,maar....maar.....het ging gelijk bloedden!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik trek ook weleens een velletje eraf
quote:
Geniet nou er gewoon van dat hij het doetquote:
Oh ja dat is minder.Misschien nog een keer heel hard schreeuwen om aandacht!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niemand is overdreven weer,maar eerst mag ik haar kont live zien,en nu kan er geen hallo meer af
Ik hoef haar kont niet te zien hoor,mn vriendin vond het een rare vorm van internetgedragquote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh ja dat is minder.Misschien nog een keer heel hard schreeuwen om aandacht!
Ja, dat is het juistquote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geniet nou er gewoon van dat hij het doet,morgen kan het weer heel anders zijn
Dat bedoelde ik ook niet.Ik bedoel nu nog een keer heel hard roepen om aandacht!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoef haar kont niet te zien hoor,mn vriendin vond het een rare vorm van internetgedrag
jah daar word je ook gestoord van danquote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat is het juist
Ik word er gek van, het gaat al 2 weken zo.
Ohquote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet.Ik bedoel nu nog een keer heel hard roepen om aandacht!
Ok danquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef Christine het volgende:
Waar moet je solliciteren Zhenar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |