Duhuh!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ben ik ook vet geil?
Jaloers men, die twee walletjes![]()
Keuzes zijn altijd lastig!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen
Hmm, of nog een aflevering ER kijken?
Keuzes, keuzes.
Zo veelzijdig ben ik nou net nietquote:Op donderdag 14 april 2005 02:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus? Can't take a compliment, biatch?!![]()
Ik ben een erg veelzijdige M![]()
Oeh, recalcitrant!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 02:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duhuh!
Anders vraag je even naar de bekende weg!![]()
Trustequote:Op donderdag 14 april 2005 02:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, recalcitrant!![]()
Nogmaals weltruste allebei!![]()
Ik kwam nog even spieken!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent ook vet geil hoorsexy biatch!
Dat betekent goedemorgen?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Bupatih het volgende:
Bladiebla
Ja,maar mijn moeder stond zo vroeg te roepen dat ik echt niet meer in slaap kwam en dat had ik eigenlijk nog wel nodig.quote:
Geef je moeder is evenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar mijn moeder stond zo vroeg te roepen dat ik echt niet meer in slaap kwam en dat had ik eigenlijk nog wel nodig.
Hallo Nano hoe voel je je op deze mooie donderdagquote:Op donderdag 14 april 2005 09:40 schreef Nano het volgende:
[..]
bladiebladieblabla
Wat staat daar dan?
Ach ja,je kan het haar niet kwalijk nemen.Ze wist toen ook nog niet dat ik ziek was.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geef je moeder is even![]()
Ik ben ook mn bed uitgeschreeuwd![]()
Ohquote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja,je kan het haar niet kwalijk nemen.Ze wist toen ook nog niet dat ik ziek was.
Kut,griep,hoofdpijnquote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo Nano hoe voel je je op deze mooie donderdag
Ik heb geen idee ik dacht dat ik adhd had maar die bupa is nog 3 keer ergerquote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Kut,griep,hoofdpijn
Hoe vertaal je dat?
Hij is wel ambitieus!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik dacht dat ik adhd had maar die bupa is nog 3 keer erger
Ga eens snel doen dan!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn ik moet nog huis cleanen eigenlijk
Nee word wel 11 uur denk ikquote:
Ik zit te trillen.Ik heb het koud geloof ik,maar ook weer nietquote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee word wel 11 uur denk ik,slecht geslapen meer kort
Beetje.quote:
Spannend,gaat het lukken?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beetje.
Ben nu m'n sollicitatiegesprek van morgen aan het voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |