Ja die pauperhonden vinden dat ik niet eens naar mn eigen foto mag linken, da's wel weer jammer. Welk uberding bedoel je? De foto is overigens al van ruim 2 jaar geleden, is weer flink wat bijgekomen sindsdienquote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Flash, wat is dat uberding daar rechts?
Wel leuk dat je al je gadgets bewaard(niks voor mij
)
Mwoa niet zo moeilijk toch? Opera, Psion Web, verschillende opties mogelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 21:15 schreef Geqxon het volgende:
Dat je niet eens de Ericsson R380W hebt gehad
En hoe fix je internet op een 5mx
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:dat ziet eruit alsof het 15 jaar geleden is
sorry
Zoals dat lelijke symbian dingquote:Op donderdag 14 april 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die pauperhonden vinden dat ik niet eens naar mn eigen foto mag linken, da's wel weer jammer. Welk uberding bedoel je? De foto is overigens al van ruim 2 jaar geleden, is weer flink wat bijgekomen sindsdien
Geen GSM, geen GPRS, geen modem, geen BT, helemaal niks zit erop. Ja IRda en COMquote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik doel op dat dunne zilvere ding naast je 5MX
Maar zit er soms GSM/GPRS op die 5MX??
de 3mx had ik toen allang verkocht, die staat niet op de fotoquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel wat er naast je 5MX, niet je 3MX lagDat ding met toetsenbord enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |