Zeg dat nou nieeeeeeetquote:Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef okee6 het volgende:
Tegen Feyenoord moest PSV in de UEFA kwartfinales in de slotminuut buigen, en nu ..
Ik ook totaal niet. En als er dan al spanning is, is 't omdat ik toch spontane reflexen heb om voor Lyon te zijn, ondanks m'n goede bedoelingen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een spannende wedstrijd dat zeker, maar zelf voel ik geen spanning. Maar ja leuk voor PSV als ze het halen.
Ja dat ken ikquote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha, die wedstrijd tegen Feyenoord inderdaad. Ze dachten dat ze er waren en toen... was het opeens allemaal voorbij
Ik vind hem juist wel goed, leuke opmerkingen/ (vliegen op de paal e.dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef Chadi het volgende:
Verslaggever is echt BOUT!
Ja en dat was maar goed ook aangezien Feyenoord die beker toen won. Denk niet dat PSV hem had gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha, die wedstrijd tegen Feyenoord inderdaad. Ze dachten dat ze er waren en toen... was het opeens allemaal voorbij
Dat gepenetreer de hele tijd is irritant.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel goed, leuke opmerkingen/ (vliegen op de paal e.d)
Vind Frank Snoeks de beste die we hebben hoor... liever hem dan Evert op de Brandstapel!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef Chadi het volgende:
Verslaggever is echt BOUT!
Milaan zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |