Als de 2-1 valt dan is het gebeurd met OL. Dan vallen ze aan en komen er gaten!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Noca het volgende:
Nou PSV, nog even een goaltje en dan krijg ik gelijk met mijn 2-1
but deadlyquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.quote:
Dat is waar. Maar het reget/giet ookquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.
Nee men, is slecht voor mn hartquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Weet jij dan hoe Lyon de strafschoppen neemt?quote:
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.quote:
Ik ook, maar wanneerquote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik voel die 2-1 komen..
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Alex is echt een held; Ik hoop echt zó dat we doorgaan........
Met regennoppenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.
Nee hoor. Naar het begin van de verleningenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Timmehhh het volgende:
We lopen al richting het einde.....
Issie niet betaald door een Rusquote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?
Volgens mij heeft P$V een dealtje gemaakt met Chelsea. Alex is niet lang te houden voor PSV. Hij speelt zich zo aardig in de kijker namelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?
Zal ik radiocommentaar gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |