Met slechte schwalbesquote:Op woensdag 13 april 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
Is er al gemeld dat Park een wereld speler is ?
Bouma speelt waardeloos, Ooijer degelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
Bouma en Ooijer vind ik goed spelen in de verdediging!
Zoals ik inderdaad al zei. Dan is de kans TE groot dat er strafschoppen worden genomen!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
PSV moet het wel binnen de 90 minuten afmaken, anders voorzie ik grote problemen..
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
Webforce, donder op man met je getroll
Ze doen toch wat ze horen te doen!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma speelt waardeloos, Ooijer degelijk.
Als de 2-1 valt dan is het gebeurd met OL. Dan vallen ze aan en komen er gaten!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Noca het volgende:
Nou PSV, nog even een goaltje en dan krijg ik gelijk met mijn 2-1
but deadlyquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.quote:
Dat is waar. Maar het reget/giet ookquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.
Nee men, is slecht voor mn hartquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Weet jij dan hoe Lyon de strafschoppen neemt?quote:
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.quote:
Ik ook, maar wanneerquote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik voel die 2-1 komen..
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Alex is echt een held; Ik hoop echt zó dat we doorgaan........
Met regennoppenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |