je drukte per-ongeluk op caps-lockquote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
Die zijn dood.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mede wel ja.
En door Pim en Theo natuurlijk.
Jij vergeet een PI.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef mcDavid het volgende:
je drukte per-ongeluk op caps-lock
mbt wat?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Doodmetaal het volgende:
*Nostalgie.
Net als correct PI gebruik volgens de geldende normen en waarden van deze online gemeenschap.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die zijn dood.
Na Idols is het inderdaad verdacht stil geworden rond hem.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef Doodmetaal het volgende:
JK.
aha.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als correct PI gebruik volgens de geldende normen en waarden van deze online gemeenschap.
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na Idols is het inderdaad verdacht stil geworden rond hem.
Briljant! In één woord, briljant!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef Arcee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaker een PI gebruik. [afbeelding]
Oh: De Fok!PostIcon-lijstjes
Geachte heer Knoxville,quote:Op woensdag 13 april 2005 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik verwacht over niet al te veel tijd gesponsorde PI's die zulks zullen gaan bekostigen. Dit dient nog wel te worden kortgesloten met dhr. Roodbol overigens.
Geachte heer Stamper,quote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef Rampestamper het volgende:
Geachte heer Knoxville,
Wellicht is het een beter idee om het niet gebruiken van PI's te beboeten. Zo sla je twee vliegen in één klap. Vlieg 1: Inkomsten voor FOK! en vlieg 2: het weren, dan wel bekeren van baggeraars.
Hoogachtend en met vriendelijke groeten,
Rampestamper
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef Arcee het volgende:
Had je nog nooit gezien?
Dan is mijn doel reeds deels bereikt.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik gebruikte eigenlijk nooit PI's.
Zo'n getal met keiveel cijfers achter de komma.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Anguisy het volgende:
Wat zijn Pi's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |