Oh dat computertje van Texas. Niet zo heel spannend toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu zijn de gamertjes stil "een fucking wat?!??"
Daar waar ze hóren te staan!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef jpg97 het volgende:
zijn Playstation en PS2 staat naast de televisie op het 2e plaatje
In 1980 wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh dat computertje van Texas. Niet zo heel spannend toch?
Ik vind het ook maar overdreven... volgens mij speelt 'ie 95% van z'n spellen niet eens, maar verzamelt hij ze alleen maar. Net als ieder mogelijk apparaat dat games kan spelen. Ik zie bijv. een CD-i van Philips en een Atari Jaguar 64 staan en die apparaten waren nou niet bepaald succesvol.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Markster het volgende:
Wat een kneus. Typisch zo een ongewassen figuur dat al zijn geld in zo een zielige hobby steekt omdat hij toch geen vrienden of vriendinnen heeft waar hij geld aan uit kan geven.
Of hij verdient gewoon 3 keer zo veel als jouquote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Markster het volgende:
Wat een kneus. Typisch zo een ongewassen figuur dat al zijn geld in zo een zielige hobby steekt omdat hij toch geen vrienden of vriendinnen heeft waar hij geld aan uit kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |