Als je niet te veel koopt, de bonnen weg gooit en de kleding als 'gedragen' inpakt kunnen ze je niet zo veel maken.quote:
Heb ik gezegt dat het echt moest zijn dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:27 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg vrind...
Ze, G-star en elk ander merk zowat, laat kleding daarmaken, omdat de lonen daar zó laag liggen, dat de bedrijven zelfs na correctie door de zeer lage arbeidsproductiviteit nog goedkoper uitzijn. Dat betekent natuurlijk niet dat ze die echte broeken daar op de neppe markt leggen voor een 10tje
Neej daarom heb ik er een broek vanquote:Op donderdag 14 april 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
kijk mij eens stoer lopen met mijn G-star kleding. Oke ik heb het geld er niet voor om echte kleren te kopen maar goed ik ben wel de bink met mijn nep G-star kleding.
Oh wil je weten hoe die mensen worden genoemd?
KANSLOOS![]()
Alsof het zo duur is om naar Tunesie op vakantie te gaan. Die opmerking van jou slaat echt als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:59 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Neej daarom heb ik er een broek vanMaar kijk omdat ze in tunisia worden gemaakt dacht ik dat ze daar wel goedkoper zijn
is toch mooi meegenomen kansloze eikel. Tsjaa je hebt ook van die mensen die hebben al het geld verspild aan kleding enzo en die blijven lekker in Nederland
Of die gaan zogenaamd op reis naar Zeeland juppie
Kansloos!!!!!
Wil je niet voor lul lopen?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:55 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Heb ik gezegt dat het echt moest zijn dan?
Ja inderdaad! Tunesie is spot goedkoop, zeker in deze periode... maar oke, veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Alsof het zo duur is om naar Tunesie op vakantie te gaan. Die opmerking van jou slaat echt als een tang op een varken![]()
...quote:Oh god. Lol, als ik mn echte D&G broek met riem draag en een nep diesel shirtje daarboven draag. Ik bedoel, wat boeit dat nou?
punt is dat wanneer je met dingen rond loopt die niet echt zijn omdat je het geld er niet voor hebt om echt te kopen niet kanslloos bent. Niet zielig bent. MAar in en in triest en NEPquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef SupahFunk het volgende:
Ja echt super duur ik zou maar een uitkering aanvragen.
En trouwens heel veel mensen gaan ook naar turkije en daar kopen ze ook vet veel nepkleding dus ik weet niet hoeveel mensen er dan voor lul lopen volgens jou? Zels als je naar de zwarte markt in Beverwijk gaat kun je spotgoedkoop kleding krijgen van Von Dutch en al die meuk. What's tha piont?
Heel veel. Als ik op schiphol loop kan ik de inkomende Alanya-Amsterdam vluchten er zo uitpikken omdat die paupers daar allemaal nepkleren hebben gekocht, niet wetend dat iedereen dat ziet.quote:dus ik weet niet hoeveel mensen er dan voor lul lopen volgens jou?
Kleren zijn niet zo duur hoor... Als ik maandelijks 1 RL polo (bijvoorbeeld) zou kopen zou ik op jaarbasis nog geen 1000e uitgeven. Dat doe ik wel aan meer dingen...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef SupahFunk het volgende:
Ik heb er wel het geld voor maar het gaat er natuurlijk om hoe je met je geld omgaat.
Ik heb een scooter daar moet ik benzine voor betalen verzekeringen onderdelen etc dus.
Het ligt natuurlijk aan jezelf maar in de toekomste zul je jezelf wel tegen komen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |