abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26198628
Dag medefokkers, ik ga dit jaar weer op vakantie naar Tunisia. Vorig jaar was ik in Sousse geweest.
Dit jaar weet ik nog niet precies naar welke plaats we gaan maar ze zullen er vast wel leuke kleding hebben. Nou had ik pas een spijkerbroek gekocht van G-star bij Score . En tot van verbazing stond er op het labeltje Made in Tunisia. Iedereen weet dat in zulke landen de kleding meestal nep is. Nou dacht ik er dus aan om dit jaar flink te gaan in kopen qua G-star kleding . Maar weet er iemand toevallig of ze dat daar wel verkopen bij die normale winkeltjes langs de straten? Want vorig jaar zag ik het niet zo gauw.
pi_26198753
Leuke kleding in Tunesie? Ik heb het er niet kunnen vinden.
amokaapjeeh O+
pi_26198885
zeg vrind...

Ze, G-star en elk ander merk zowat, laat kleding daarmaken, omdat de lonen daar zó laag liggen, dat de bedrijven zelfs na correctie door de zeer lage arbeidsproductiviteit nog goedkoper uitzijn. Dat betekent natuurlijk niet dat ze die echte broeken daar op de neppe markt leggen voor een 10tje
pi_26198914
Krijg je gezeik mee aan de grens.
Maarja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 13 april 2005 @ 16:34:25 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_26199067
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef Skv het volgende:
Krijg je gezeik mee aan de grens.
Maarja.
Als je niet te veel koopt, de bonnen weg gooit en de kleding als 'gedragen' inpakt kunnen ze je niet zo veel maken.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_26199276
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:27 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg vrind...

Ze, G-star en elk ander merk zowat, laat kleding daarmaken, omdat de lonen daar zó laag liggen, dat de bedrijven zelfs na correctie door de zeer lage arbeidsproductiviteit nog goedkoper uitzijn. Dat betekent natuurlijk niet dat ze die echte broeken daar op de neppe markt leggen voor een 10tje
Heb ik gezegt dat het echt moest zijn dan?
pi_26228795
nee, dat heb je niet gezegD
ja, dan de echte vraag... Ze liggen ongetwijfeld in de toeristische straatjes in de toeristische shizzle
  donderdag 14 april 2005 @ 19:25:14 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26229491
kijk mij eens stoer lopen met mijn G-star kleding. Oke ik heb het geld er niet voor om echte kleren te kopen maar goed ik ben wel de bink met mijn nep G-star kleding.

Oh wil je weten hoe die mensen worden genoemd?

KANSLOOS
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26230969
Ben er geweest 2 jaar terug, ontzettend veel winkeltjes met nepmerkkleding. Als je de kans krijgt moet je echt naar Tunis gaan, vanaf Sousse kun je makkelijk met de trein er naartoe. Het oude stadsgedeelte is echt een belevenis, het is echt zo'n arabische bazaar. Verder heb je er ook 'moderne' warenhuizen enzo.
Maar natuurlijk!
pi_26251903
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
kijk mij eens stoer lopen met mijn G-star kleding. Oke ik heb het geld er niet voor om echte kleren te kopen maar goed ik ben wel de bink met mijn nep G-star kleding.

Oh wil je weten hoe die mensen worden genoemd?

KANSLOOS
Neej daarom heb ik er een broek van Maar kijk omdat ze in tunisia worden gemaakt dacht ik dat ze daar wel goedkoper zijn is toch mooi meegenomen kansloze eikel. Tsjaa je hebt ook van die mensen die hebben al het geld verspild aan kleding enzo en die blijven lekker in Nederland Of die gaan zogenaamd op reis naar Zeeland juppie Kansloos!!!!!
pi_26259510
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:59 schreef SupahFunk het volgende:

[..]

Neej daarom heb ik er een broek van Maar kijk omdat ze in tunisia worden gemaakt dacht ik dat ze daar wel goedkoper zijn is toch mooi meegenomen kansloze eikel. Tsjaa je hebt ook van die mensen die hebben al het geld verspild aan kleding enzo en die blijven lekker in Nederland Of die gaan zogenaamd op reis naar Zeeland juppie Kansloos!!!!!
Alsof het zo duur is om naar Tunesie op vakantie te gaan. Die opmerking van jou slaat echt als een tang op een varken
amokaapjeeh O+
pi_26263434
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:55 schreef SupahFunk het volgende:

[..]

Heb ik gezegt dat het echt moest zijn dan?
Wil je niet voor lul lopen?
pi_26265934
Oh god. Lol, als ik mn echte D&G broek met riem draag en een nep diesel shirtje daarboven draag. Ik bedoel, wat boeit dat nou? Je moet toch zelf weten wat je leuk vind, en als je dat voor 10tje kunt krijgen ipv 350 euro. Dan zou ik dat ook doen . Niet altijd, maar wel vaak iig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_26265957
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Coconut het volgende:

[..]

Alsof het zo duur is om naar Tunesie op vakantie te gaan. Die opmerking van jou slaat echt als een tang op een varken
Ja inderdaad! Tunesie is spot goedkoop, zeker in deze periode... maar oke, veel plezier in ieder geval
pi_26280448
Ja echt super duur ik zou maar een uitkering aanvragen.
En trouwens heel veel mensen gaan ook naar turkije en daar kopen ze ook vet veel nepkleding dus ik weet niet hoeveel mensen er dan voor lul lopen volgens jou? Zels als je naar de zwarte markt in Beverwijk gaat kun je spotgoedkoop kleding krijgen van Von Dutch en al die meuk. What's tha piont?
pi_26283268
quote:
Oh god. Lol, als ik mn echte D&G broek met riem draag en een nep diesel shirtje daarboven draag. Ik bedoel, wat boeit dat nou?
...

Weer een stereotype bevestigd.
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:47:31 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26283725
Het enige dat zou kunnen is dat er gestolen wordt uit de fabriek en dat je dat vindt in Tunesie. En dat lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat het dan is voor het contract van de fabriek met G-star.
De kleding wordt gemaakt voor een nederlands bedrijf en wordt dus na productie naar het warehouse in NL verscheept. Van daar uit wordt het gedistribueerd naar de diverse winkels. En er zullen niet veel legale dealers in Tunesie zitten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26285761
Ik snap de reden nooit echt van neppe kleding kopen..
Je wilt dat merk wel dragen, maar je kunt het niet betalen, dus neem je maar nepspul..
Dat is toch triest
  zondag 17 april 2005 @ 00:19:25 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26286118
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef SupahFunk het volgende:
Ja echt super duur ik zou maar een uitkering aanvragen.
En trouwens heel veel mensen gaan ook naar turkije en daar kopen ze ook vet veel nepkleding dus ik weet niet hoeveel mensen er dan voor lul lopen volgens jou? Zels als je naar de zwarte markt in Beverwijk gaat kun je spotgoedkoop kleding krijgen van Von Dutch en al die meuk. What's tha piont?
punt is dat wanneer je met dingen rond loopt die niet echt zijn omdat je het geld er niet voor hebt om echt te kopen niet kanslloos bent. Niet zielig bent. MAar in en in triest en NEP
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 17 april 2005 @ 01:55:43 #20
95608 Speth
Rorschach
pi_26288162
quote:
dus ik weet niet hoeveel mensen er dan voor lul lopen volgens jou?
Heel veel. Als ik op schiphol loop kan ik de inkomende Alanya-Amsterdam vluchten er zo uitpikken omdat die paupers daar allemaal nepkleren hebben gekocht, niet wetend dat iedereen dat ziet.
pi_26399606
Ik heb er wel het geld voor maar het gaat er natuurlijk om hoe je met je geld omgaat.
Ik heb een scooter daar moet ik benzine voor betalen verzekeringen onderdelen etc dus.
Het ligt natuurlijk aan jezelf maar in de toekomste zul je jezelf wel tegen komen!!
pi_26408901
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef SupahFunk het volgende:
Ik heb er wel het geld voor maar het gaat er natuurlijk om hoe je met je geld omgaat.
Ik heb een scooter daar moet ik benzine voor betalen verzekeringen onderdelen etc dus.
Het ligt natuurlijk aan jezelf maar in de toekomste zul je jezelf wel tegen komen!!
Kleren zijn niet zo duur hoor... Als ik maandelijks 1 RL polo (bijvoorbeeld) zou kopen zou ik op jaarbasis nog geen 1000e uitgeven. Dat doe ik wel aan meer dingen...
pi_26419020
Naja, succes. Post maar je neppe kleding als het na een weekje uit elkaar is gebladderd
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26420367
Please, als je geen echte G-Star kleding kan kopen in NL. Koop het dan niet wannabee!
pi_26435558
Ik heb Al een Leuker Merk Gekocht Hierzo In Niederland Een Flower Guru Shirtje.
Neej ik kan het niet kopen ik ben heel erg arm help me? Of is dit een topic waar je moet gaan patsen dat je zoiets kan betalen? Dit shirtje wat ik gekocht heb was 45 euro ben ik nu de man of niet dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')