Woeps, moest natuurlijk zijn Motley Crue - Home Sweet Home. Dat krijg je als je 5 nrs tegelijk probeert in te typenquote:
*eens*quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Blurg, zo cheesy als brie uit de magnetron.
Mwoa, ik vind het nummer maar een matige text hebben, en het gaat te snel naar de bridge...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goh, dat vind ik juist een erg krachtig nummer hoor. Misschien is het ook dat het meer opvalt omdat er verder niks vergelijkbaars is, maar ik vind VR toch errug lekkur hoor.
Tevens is Buckcherry weer bij elkaar![]()
OMG hoe durf je!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
brie uit de magnetron.
Je wil gewoon je gelijk, vieze powerballadaar! Devin kwijlt niet en laat geen kaassliertjes achter!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Devin Townsend - Nobody's here & Deep peace (ja ParanoidEv, dat kan ook een powder ballet zijn!)
als je nou Momma I'm Coming Home gezegd had, ok, maar No More Tears zelf is niet echt een ballad, en ook geen powerballad.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Ozzy - No more tears
Come to mama!quote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
Dan heb ik zo'n vermoeden dat dat sneller is dan je denkt. Er zijn zelfs inmiddels grote modeontwerpers die hun kledingslijn inspireren op Axl Rose. Waaronder Versace. Toen ik van de zomer in de USA was zag ik opvallend veel strakke spijkerbroeken.....quote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |