abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33469247
Luister eens naar:
Masterplan - Into the Light

is ongeveer 2 jaar oud geloof ik en echt een FANTASTISCH nummer
pi_33478542
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:43 schreef Tokus het volgende:

[..]

*kuch*skid row*kuch*
Woeps, moest natuurlijk zijn Motley Crue - Home Sweet Home. Dat krijg je als je 5 nrs tegelijk probeert in te typen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 28 december 2005 @ 19:32:28 #28
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33479117
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Blurg, zo cheesy als brie uit de magnetron.
*eens*
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33480285
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Goh, dat vind ik juist een erg krachtig nummer hoor. Misschien is het ook dat het meer opvalt omdat er verder niks vergelijkbaars is, maar ik vind VR toch errug lekkur hoor.
Tevens is Buckcherry weer bij elkaar
Mwoa, ik vind het nummer maar een matige text hebben, en het gaat te snel naar de bridge...
pi_33486987
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
brie uit de magnetron.
OMG hoe durf je!

ontopic:
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_33487625
Anthrax - Black lodge (als ik het goed gok)
Ozzy - No more tears
Devin Townsend - Nobody's here & Deep peace (ja ParanoidEv, dat kan ook een powder ballet zijn!)
Dream Theater - Another day
pi_33489898
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Devin Townsend - Nobody's here & Deep peace (ja ParanoidEv, dat kan ook een powder ballet zijn!)
Je wil gewoon je gelijk, vieze powerballadaar! Devin kwijlt niet en laat geen kaassliertjes achter!
pi_33495989
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 december 2005 @ 07:09:44 #34
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33496010
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Ozzy - No more tears
als je nou Momma I'm Coming Home gezegd had, ok, maar No More Tears zelf is niet echt een ballad, en ook geen powerballad.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_33496024
Momma I'm coming home is wel goed idd

Freedom Call heeft ook goeie muziek die, hoewel het waarschijnlijk power metal genoemd wordt, je zeker zal bevallen als je van power ballads houdt.

Manowar - Fight for Freedom is ook een erg goede power ballad.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33496149
quote:
Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
Come to mama!
(die spijkerbroeken dan, ik mot niet van die hobbezakken)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33497107
quote:
Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Dan heb ik zo'n vermoeden dat dat sneller is dan je denkt. Er zijn zelfs inmiddels grote modeontwerpers die hun kledingslijn inspireren op Axl Rose. Waaronder Versace. Toen ik van de zomer in de USA was zag ik opvallend veel strakke spijkerbroeken.....
  donderdag 29 december 2005 @ 10:06:06 #38
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_33497249
weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')