ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?quote:op woensdag 13 april 2005 03:39 schreef printscreen het volgende:
[..]
vertel eens, wie ben jij?
ik ben zover als ik weet je nog nooit hier tegengekomen
weet ff niet of dit negatief of positief isquote:op woensdag 13 april 2005 03:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?
gossip ja, evert santegoeds enzoquote:
ja, wat bedoel je met "gezapige"quote:op woensdag 13 april 2005 03:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?
weet je niet wat 'gezapig' is? of weet je niet hoe je mij erop moet beoordelen dat ik nooit in dit soort topics kom.quote:op woensdag 13 april 2005 03:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
weet ff niet of dit negatief of positief is
geen idee over wie je het nu hebtquote:op woensdag 13 april 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
gossip ja, evert santegoeds enzo
het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten
of is dat een dooddoener waar je bijna van in slaap valt...
laid back, een beetje te gezellig.quote:op woensdag 13 april 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ja, wat bedoel je met "gezapige"![]()
tja, ik weet vaak ook niet waar ik het over heb en dat is misschien maar goed ook, domheid siert de mens tochquote:op woensdag 13 april 2005 03:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
geen idee over wie je het nu hebt
bijna in slaap vallen s dicht bij de werkelijkheid nu
ik ga nog even naar 3fm luisteren ook al weet ik niet waarom, misschien is het een soort van ritueelquote:op woensdag 13 april 2005 03:48 schreef printscreen het volgende:
mensen ik ben er weg van, ik ga mijn kooi opzoeken.
[afbeelding]
ja jij ook gezapige nickthedick, en handjes boven de dekens hè?quote:op woensdag 13 april 2005 03:49 schreef nickthedick het volgende:
slaap ze
ach gut. ons koekendoosje is de 26 gepasseerd.quote:op woensdag 13 april 2005 00:21 schreef barcelona het volgende:sara wordt vandaag 26 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
je mag haar hier feliciteren!!!!!!!! doe maar iets leuks!
maak een mooi gedicht, een liedje, whatever.. als het maar leuk & aardig is!
dit is jullie kans om het goed te maken!!![]()
wees een beetje lief, misschien komt ze wel eventjes kijken..
gefeliciteerd sara!
quote:op woensdag 13 april 2005 07:06 schreef dead-doll het volgende:
übergefeliciteerd.mompelt iets met lavalamp en windows '98
quote:op woensdag 13 april 2005 07:06 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ach gut. ons koekendoosje is de 26 gepasseerd.
übergefeliciteerd.mompelt iets met lavalamp en windows '98
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |