quote:De melkboer en de bakker
Hebben nooit iets in de gaten
Maar de muren hebben oren
En in de sponningen en kieren
Ligt het stof van vele jaren
Dit huis heeft te veel gezien
Te veel jeugd ging hier verloren
Kinderen die het eens verlieten
En het altijd gaan verlaten
Wij zijn niet door de loting heen gekomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij hebben kaartjes besteld van Boudewijn de Groot met zijn zoon Marcel de Groot. die samen gaan optreden.
ja! ik wist het niet eens overigens, zag het later pas staanquote:Op woensdag 26 september 2012 09:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
En 't wordt z'n laatste grote tour, dus was wel extra argument om nog even kaartjes te scoren.
Wij gaan 3 november naar Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef Miam het volgende:
Ondanks dat het 761 dagen geleden is dat hier voor het laatst is gepost kan ik toch
mooi melden dat ik op mijn verjaardag, 14 april, naar Boudewijn de Groot ga!![]()
![]()
net kaartjes besteld!
Oeh, dat is al best snel!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij gaan 3 november naar Boudewijn de Groot
Dankje wel ! Er waren nog twee plaatsen overquote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Miam het volgende:
Oeh, dat is al best snel!veel plezier toegewenst!
Oh, dan had je geluk ook nog!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel ! Er waren nog twee plaatsen over
quote:
Tof zeg! Toch ook wel een erg goede band hoor! Radar Lovequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja echt waar daar gaan wij in febr naar toe naar het concert van Golden Earring. Boudewijn heeft mooie liedjes gemaakt!
Ja heel tof zijn Barry, George, Rinus en Cesarquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Miam het volgende:
Tof zeg! Toch ook wel een erg goede band hoor! Radar Love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |