Nee, praat me eens bij?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie haar Los Vast optreden in De Kuip waarbij de muziekband vastliep?
Zal zeker een jaar of 20 geleden zijn - het eerst grote Los Vast kuip spektakel, was een enorm evenement toen die stadions nog bijna niet werden gebruikt voor concerten. Volgens mij liep tijdens Kids in America de muziekband vast, althans hij vervormde het geluid maar Kim bleef dapper doorzingen met een verbluffend origineel resultaat.quote:
Owja dat was zijquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:43 schreef Falco het volgende:
Kim Wilde. Ik heb wel een beetje zwak voor haar. Ze deed toch ook een duet laatst met Nena? Ze zag er nog best goed uit voor haar leeftijd hoor
.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal zeker een jaar of 20 geleden zijn - het eerst grote Los Vast kuip spektakel, was een enorm evenement toen die stadions nog bijna niet werden gebruikt voor concerten. Volgens mij liep tijdens Kids in America de muziekband vast, althans hij vervormde het geluid maar Kim bleef dapper doorzingen met een verbluffend origineel resultaat.![]()
quote:Jan Rietman had bij de NCRV met zijn radio en televisie programma tussen 1977 en 1990 grote successen. Daarnaast trok hij ruim zes jaar iedere week met zijn show door het land en deed bijna alle grote zalen en locaties aan. In 1985, 1986 en 1987 had ‘Los Vast’ tot drie keer toe ruim 60.000 muziekliefhebbers in de Rotterdamse Kuip.
Kim Wilde in de kuip, op 12 juli 1986quote:NCRV (Netherlands)
In 1986, NCRV's pop program Los Vast organized a spectacular concert in one of Holland's biggest stadiums, the Feyenoord stadium in Rotterdam, affectionately called "Kuip" in Holland, hence "Kuipspectacle".
Among the many Dutch and foreign artists performing was Kim. Due to time limitations, she had to lip-synch her songs. As she explained many times since then, she wasn't sure whether there was enough local electricity to have this great big set of lights, all of the speakers and everything else going.
Upon the decision to have more lights and more special effects during Kim's performance, the tape she was singing to slowed down. This resulted in a couple of very embarrassing moments for Kim. She left the stage after her set, totally upset and in tears.
She played "Cambodia", "Chequered love" and "Schoolgirl", all televised live on July 12th, 1986. A few weeks later, "Cambodia" and "Chequered love" were shown again in a rerun, but with the music replaced.
Grappig dat Kim Wilde dat laatste nummer het slechtste nummer vindt wat ze ooit gemaakt heeft omdat ze toen alles en iedereen haatte en dat ventileerde in dat nummer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Mijn favoriete nummers zijn, You Came (1988), Never trust a stranger.
Ik heb echt gebiologeerd naar die clip van You Came zitten kijken vandaag..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef LitePanel170 het volgende:
[..]
Grappig dat Kim Wilde dat laatste nummer het slechtste nummer vindt wat ze ooit gemaakt heeft omdat ze toen alles en iedereen haatte en dat ventileerde in dat nummer.
Ook heel geinig om te melden is dat op de 12 inch (vinyl) van "You came" de A-kant "You came" bevatte (duh) en de B-kant "Never trust a stranger" - beiden de extended versions. En dat terwijl die B-kant dus de A-kant werd in de volgende hit en de B-kant, jaja je raadt het al - een remix van "You Came".![]()
Maar een babe was het zeker... toen![]()
ps. degene die het over Sabrina had, haar volledige naam is Sabrina Salerno en nog steeds een babe is en ook nog steeds platen maakt alleen zijn het geen Italo's (zomerse disco uit italie uit de 80-er jaren) meer
Ik vind er nu weinig hots meer aan, maar als ik in 1994-1995 27 was geweest, was ik zeker gek geworden.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef Oblivion het volgende:
Kim Wilde tegenwoordig.
Weet wel dat vroeger..heel veel jongens haar echt "hot stuff" vonden!
En terecht, leuk mens, mooie vrouw.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Jammer dat ze pas op haar 35e ste jaar die stomme krullen uit dr haar heeft gehaald. Stijl en staartjes staan dr veel beter!
Me too. Eigenlijk ook al bij "kids in america" maar bij Cambodia sold me totallyquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef Ninjin het volgende:
Cambodia, toen ik de clip bij Toppop zag was ik helemaal verkocht..
1971quote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Jullie zijn van voor 1970 zeker?
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Jullie zijn van voor 1970 zeker?
Bron: http://www.kimwilde.com/disco/albums.htmlquote:Kim Wilde Album releases
Kim Wilde (1981)
Select (1982)
Catch as catch can (1983)
Teases & dares (1984)
Another step (1986)
Another step (re-release) (1987)
You keep me hangin' on (1987)