quote:Op zondag 24 april 2005 14:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja hoor, je bedoelt dus dat stel items 1 (super slecht) tot 10 (super goed) kunnen kunnen zijn.
Gele geven er bijvoorbeeld veel van 6, rode geven er weinig van 8.
Gewoon de aqua kings aanvallen in elveroon desert, die geven je 1000-1300 exp.quote:Op zondag 24 april 2005 12:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat is nu een beetje het dillema. Die leki's geven 120 exp per stuk en zijn super makkelijk af te maken. Zo'n aqua beest geeft 200 maar is al een stuk moeilijker. Turtle's (die ga ik denk ik nu proberen) geven nog 150 per stuk en zijn niet veel moeilijker dan leki's.
Ik ben al een gebied verder gegaan, daar zitten van die porkies, ze hebben een rode naam maar als ik die af maak krijg ik maar iets van 200 exp terwijl dat me heel veel moeite kost.
Dus het gekke is een beetje dat slappe leki's bergen exp geven, terwijl de sterkere monsters verderop (met rode en zelfs paarse naam) maar 200/250 geven.
PS: Ik train altijd in een party van 2 dus vandaar dat de aantallen training wat lager zijn.
Die in Lake heeft me een keer 3500 opgeleverd, maar toen waren we maar met een paar man... 3 keer schieten met je boog levert zo standaard 800 op, zonder dat het je hp kost...quote:Op zondag 24 april 2005 17:05 schreef Tweek het volgende:
Gewoon de aqua kings aanvallen in elveroon desert, die geven je 1000-1300 exp.
130+quote:Er is een gm langsgeweest.
3rd Planet heet eldeon en gaat binnen een week open, geen datum genoemd.
Op Japanse site staat ergens achteraf 1 mei
Het is voor jullie helaas geen all lvl planet, 130+
Bepaalde rare drops gaan op eldeon vaker terugkomen, en nieuwe worden geadd.
3rd job werd onkent nog bevestigd maar er zou wel nieuwe equip komen, dus toch 3rd job
Ik zit ook te wachten op de 2e episode questquote:Op maandag 25 april 2005 21:17 schreef DaFan het volgende:
Ik heb al een item voor 3rd job gezien, Plate Armor voor Soldier 3rd, maar na de update is Plate Armor 2nd job geworden.
Geen screen genomen helaas...
Over een maand of 6 ben ik wel 130+ denk ik
Ze moeten de main quest op Luna gaan makenDan kan ik na de Goblins meteen door
dat is niet echt snel... afgelopen maandag begonnen, ben nu 40quote:
Ik ben nu lvl 30 en ik ben maandag ook nog niet begonnen maar later pasquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:03 schreef Weizz het volgende:
[..]
dat is niet echt snel... afgelopen maandag begonnen, ben nu 40
Maar er zit wel vaker groot verschil tussen mensen heb ik gemerkt
Mooiquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben vorrige week woensdag begonnen, jij gisteren begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |