dus ook al die leathers enzo?quote:Op zondag 17 april 2005 21:51 schreef jorryt het volgende:
Cloth word niet het ene item Cloth mee bedoeld, maar het type item, zo heb je Tough cloth, Lace enz enz enz.
Wat is de normale muse zooi?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:38 schreef fs180 het volgende:
nope.. maar ik gooi de normale muse zooi omhoog + str
Int en Con. Tenminste dat doe ik dan weer.quote:
En van Str gaan je spells meer schade doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Tweek het volgende:
[..]
Int en Con. Tenminste dat doe ik dan weer.
Die crystal key die je moet halen, komt die uit de king woopy vallen? Want die heb ik nou wel een paar keer afgemaakt, maar nog niks.
oh fuck die shit verkoop ik altijdquote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef DaFan het volgende:
fs180: Leathers tot Gorgeous kan je kopen bij Pharalle Union. Anders moet je ze gewoon uit beesten zien te krijgen.
Tweek: Ja die key moet uit Woopy King komen, je moet first hit krijgen en dan krijg je hem (uiteindelijk)
Nee maar je krijgt wel meer hitpoints en je staf doet meer schade.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En van Str gaan je spells meer schade doen?
10 miljoen is goedkoop, ik heb ze gezien voor 50 miljoen en hoger ( voor 1 (!) onderdeel )quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef paparia het volgende:
Eeuhm en wat kosten die castle gear drawings ongeveer? Volgens mij is het nl wel te doen om aan de andere mats te komen.
Maar heb helaas nog nooit een CG drawing gedropdt gekregen
Volgens mij kan je gewoon beter even wachten. Maar wel het maximale aanatl captains killen. Je quest heeft niet een onwijze haast. Die loopt toch wel door, en er zijn nog uitdagende dingen genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef GaRleC het volgende:
Om die 20 gold van die captain Moldy's te krijgen is echt geen pretje. Heeft niemand zin om ff te partyen en n beetje te helpen ik ben nu lvl 32. Of heeft t geen zin en kan ik beter ff w88
Ik ben nu voor Ice gegaan, omdat ik die eerste fireattack maar gaar vond, zit nu nog ff te beslissen welke healing ik zal nemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee maar je krijgt wel meer hitpoints en je staf doet meer schade.
Ik party maar met 1 iemand, een bow-hawkerquote:Op woensdag 20 april 2005 17:07 schreef fs180 het volgende:
tjah hangt ervan af of je veel gaat partyen..
ben nu lvl 17 weer
zit te twijfelen wings te kopen.. of ze te latenmaken.. de stuff om te maken heb ik al..
allen moet ik dan iemand vinden die ze wilt maken..
of is het toch aantrekkelijekr om ze te kopen
wie helpt me uit?
Ik heb zelf mana bolt en ice bolt, wisselt elkaar wel lekker af, heb dan ook nog healing en cure. Cure is alleen handig voor party en healing werkt wel lekker.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben nu voor Ice gegaan, omdat ik die eerste fireattack maar gaar vond, zit nu nog ff te beslissen welke healing ik zal nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |