die ja, hoorde al zoiets dat het daar moest liggen. Zal wel even kijken vanavondquote:Op maandag 18 april 2005 19:16 schreef Hymn het volgende:
[..]
flame seed?
Die zitten in adventure plane, tussen de 2 uitgangen in het noorden
Ik ga voor die daarna, triple attack, maar als ie zwak is neem ik wel een andere, ik kijk het nog ff aanquote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef fs180 het volgende:
ik heb anders wel salechte verhalen gehoord over de doubble attack..
Tnx!!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef DaFan het volgende:
Ik zou gaan voor Aim Shot naar lvl 10 brengen, Hawker Spirit lvl 10, Bow Mastery naar lvl 10 en Scamper lvl 1 zodat je nog een beetje snel kan lopen als je een keer haast hebt. Daarnaast nog Holding Arrow naar lvl 5 of 6 en Speed Shot lvl 5. Geen Double Shot, liefst ook geen Rest Mastery, geen Spiral Kick (mss lvl 1) en geen Hawker Spirit. Ik heb mn skills verneukt dus ik zal proberen je wat te helpen
En vanaf lvl 50 a 55 geen skills meer upgraden alles bewaren voor lvl 70 zodat je dan meteen een goeie skill naar lvl 10 kan gooien
En verder voor de stats:
Geen Int, Geen Str.
Cha naar 50 ongeveeer. Aan het begin voor Bow Hawker alles op Dex, en daarna wat Sen en Con.
PS: Dit is voor BOW Hawker, dus als je van plan bent naar Katars of Dual Swords te gaan, vergeet vorige verhaal
O
Met double shot & aimshot kun je mooi skill spammen, keb nu nog een soort aimshot ( naam vergeten ) dus ik kan mooi met 3 skills spammen en dat gaat loei hard ( 400dmg+ ) .quote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef DaFan het volgende:
Ik zou gaan voor Aim Shot naar lvl 10 brengen, Hawker Spirit lvl 10, Bow Mastery naar lvl 10 en Scamper lvl 1 zodat je nog een beetje snel kan lopen als je een keer haast hebt. Daarnaast nog Holding Arrow naar lvl 5 of 6 en Speed Shot lvl 5. Geen Double Shot, liefst ook geen Rest Mastery, geen Spiral Kick (mss lvl 1) en geen Hawker Spirit. Ik heb mn skills verneukt dus ik zal proberen je wat te helpen
En vanaf lvl 50 a 55 geen skills meer upgraden alles bewaren voor lvl 70 zodat je dan meteen een goeie skill naar lvl 10 kan gooien
En verder voor de stats:
Geen Int, Geen Str.
Cha naar 50 ongeveeer. Aan het begin voor Bow Hawker alles op Dex, en daarna wat Sen en Con.
PS: Dit is voor BOW Hawker, dus als je van plan bent naar Katars of Dual Swords te gaan, vergeet vorige verhaal
O
Tweek ^^quote:Op maandag 18 april 2005 19:16 schreef Hymn het volgende:
[..]
flame seed?
Die zitten in adventure plane, tussen de 2 uitgangen in het noorden
Wanneer en hoeveel moet ik in sen en con doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:53 schreef DaFan het volgende:
Ja spammen is mooi, maar als je een goeie Sen en Con hebt raak je 90% met 50% Criticals (met Hawker Spirit). Het idee achter een bowhawker is eigenlijk alleen gele beesten te killen, omdat die snel tegen de vlakte gaan door criticals (en soms wat skills).
En ik denk dat jij Eagle Shot noemt, maar dat is dus een van de skills die je kan nemen als je eenmaal Scout bent, vandaar het sparen van SP
Ik ben nu lvl 69, net geworden. Morgen 70 hoop ik, maar ik denk het eigenlijk niet
@Zebbie:
Wanneer precies moet je zelf even bekijken, maar als je het idee krijgt dat je veel mist, zou ik gaan voor Con en Sen. Ik heb ze allebei rond de 50 (lvl 69) dus je hebt nog wel even. Ik heb ook Str erbij gedaan aan het begin, wat dus totaal nutteloos wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wanneer en hoeveel moet ik in sen en con doen?.
En weet iemand wat voor nut het heeft als je party lvl up gaat?.
Whehe alleen omdat ik tips geef hoe jullie het beter kunnen aanpakken dan ikquote:
Eagle shot jahquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:53 schreef DaFan het volgende:
Ja spammen is mooi, maar als je een goeie Sen en Con hebt raak je 90% met 50% Criticals (met Hawker Spirit). Het idee achter een bowhawker is eigenlijk alleen gele beesten te killen, omdat die snel tegen de vlakte gaan door criticals (en soms wat skills).
En ik denk dat jij Eagle Shot noemt, maar dat is dus een van de skills die je kan nemen als je eenmaal Scout bent, vandaar het sparen van SP
Ik ben nu lvl 69, net geworden. Morgen 70 hoop ik, maar ik denk het eigenlijk niet
@Zebbie:
gewone wolfs zijn wel aardig te doen, yeti's ook al ik mn hawk laat tankenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
Als je maar uit de buurt blijft van Wolfs/Lunar Wolf/Yeti/Mammoth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |