Wanneer zou het P2P gaan worden dan???quote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef DaFan het volgende:
Tijdens de beta is het nog gratis, maar er gaan al geruchten dat het waarschijnlijk P2P gaat worden (pay to play). Ik weet nog niet zeker of ik dan doorspeel, hangt een beetje van de prijs af.
Het is geluktquote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef DaFan het volgende:
En Zebbie, idd niet normaal, maarja het is een beta, dus niet echt te verwachten dat dat al super geregeld is.
Succes ermee
Duurt nog wel ff hoor, toen bij dat GM event ( 2 terug ) zeiden ze dat ze er nog niet eens mee bezig waren. Duurt nog wel ffquote:
neh alles loop er veel rond.. zelfs teveelquote:Op zondag 17 april 2005 13:48 schreef Weizz het volgende:
Wat is trouwens verstandig als job om te nemen als beginner... Is er ergens echt een tekort aan ofzo???
Ik koop geen jewels, de jewels die ik heb zijn allemaal drops.quote:Op zondag 17 april 2005 14:09 schreef DaFan het volgende:
Dealers en Muse.
Dealer is denk ik ook heel leuk maar ik hou het nog even bij mn Bowhawker
En Muses komen altijd wel ergens aan de bak als support in een party.
Hymn:
Wat heb jij een matige jewels
Hier mijn outfit:
[afbeelding]
(Level 68 nu, stap straks waarschijnlijk nog wel over naar wat pirate clothes).
Beste items:
Butterfly Mask 7/7
Elven Junior Cap (3), Hitrate +11
Redfield Green Suit, Max Hp 166, Max hp 30 en Atk power +3
Saint Maiya Bow (4), met Diamond +7
Jewels: Diamon atk power+7, Garnet dex+5, Emerald sen+5
wings.. ziek wel zitten hoeveel heb ik dr dan voor ndoig?quote:Op zondag 17 april 2005 14:59 schreef DaFan het volgende:
Ja maar das alleen als je ook een dealer hebt die die wings voor je kan maken
geen leuk spel; dusquote:Op zondag 17 april 2005 16:55 schreef DaFan het volgende:
Geen idee
Flikker maar ff op met dit spel ik probeer al 20 minuten onafgebroken in het spel te komen (Enter/klik/enter/klik). Lukt het me een keer, blijft ie hangen op Waiting... in het karakterkies scherm.
Gelukkig heb ik eigenlijk ook wel iets beters te doen
hoe lang duurt het voordat je erin komt danquote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef Zebbie het volgende:
TIP: je kan de enter ingedrukt houden zodat je alleen nog maar op de muisknop hoeft te drukken, voor het geval dat nog niet bekend was.
Gisteren zat ik er pas na 10 minuten in ofzo, vannacht gelijk de eerste keer, vannochtend na 1 minuut, en vanmiddag na 3 minuten ofzo, en ik ga het nu nog een keer proberenquote:Op zondag 17 april 2005 17:38 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je erin komt dan![]()
Keb die saint maiya bow (4) voor 300k gekochtquote:Op zondag 17 april 2005 15:29 schreef DaFan het volgende:
Marcel1984Wat is dat nou voor rare vraag
Hymn: Die garnet en die Emerald waren ook drops, die Diamond heb ik zelf gekocht voor 185.000z.
Als ik zo nadenk heb ik toch best een dure outfit aan
Redfield Green suit en die Hat waren allebei ook 350k per stuk, de bow om te refinen ondertussen wel 600k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |