En met wie, ik heb m'n broertje op sleeptouwquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef Weizz het volgende:
[..]
Mooi... Die heb je in ieder geval binnen... lol
Volgens mij liggen die verschillen vooral aan waar je lvlt
Hopen dat je er een beetje verstand van hebt, als je iets verkeerd doet is dat ding zo verrotquote:Op woensdag 27 april 2005 21:55 schreef fs180 het volgende:
zo heb al bijna een week niet gespeeld.. server zijn steeds dood, en bezig met overclocken + testen van mn pc enzo.. en het normale leven ook weer..
Aan de kant van het water in Elverloon... Heel veel Leki's en wat aqua hunters en rangers...Over het algemeen pak ik, als ik alleen ben altijd de makkelijkere vijanden op rustige plekken. Zo kun je de volgende al uitkiezen terwijl je nog aan het vechten bent. Met een muse zou ik alles pakken wat beschikbaar isquote:
1700 exp hier, maar je bent nog wel ff bezig om 1.28mil punten te halenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef DaFan het volgende:
Dat schiet ook niet op
Ik zit in Gorge gemiddeld 1400 exp per beest ofzo. Maarja om 800k exp te halen ben je dan nog steeds lang bezig
Ik zit nu in lvl 30, maar dat gebied na de leki's traint echt voor geen meter, rode porky's waar je 3 keer zo lang over doet maar veel minder training gevenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef DaFan het volgende:
JA tuurlijk heeft sneller levelen met tijd te maken. Maar als jij als lvl 35 a 40 nog steeds bij de Aqua King staat doe je toch iets fout
(En het schiet niet op qua exp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |