het was inderdaad mistig en de foto moest genomen worden vanaf een brugquote:Op zondag 24 april 2005 23:12 schreef portier het volgende:
Onderwerp in het midden, hoge compressie, onduidelijk (mistig? te ver ingezoomd) en nogal leeg.
ik vind die foto veel mooier dan de mijnequote:Op zondag 24 april 2005 23:27 schreef Shirley het volgende:
Ik fotografeer nog niet zo lang, meer een beetje oefenen. Dit is mijn resultaat van vandaag. Is ie mooi en wat kan beter?
[afbeelding]
Je hebt wel een achtergrond, maar geen onderwerp. Er is geen lijdraad in je foto, alleen een heleboel groen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:27 schreef Shirley het volgende:
Ik fotografeer nog niet zo lang, meer een beetje oefenen. Dit is mijn resultaat van vandaag. Is ie mooi en wat kan beter?
[afbeelding]
De sloot was de leidraad in mijn foto.quote:Op zondag 24 april 2005 23:41 schreef portier het volgende:
[..]
Je hebt wel een achtergrond, maar geen onderwerp. Er is geen lijdraad in je foto, alleen een heleboel groen.
Het is allemaal een beetje groene eenheidsworst geworden. Contrast creeeren is the key to succesquote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
De sloot was de leidraad in mijn foto.
Och, geef toe, voor een amateurtje is ie leukquote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef portier het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje groene eenheidsworst geworden. Contrast creeeren is the key to succes.
Ja, edoch is dergelijke kritiek een noodzakelijk kwaad om je niveau op te vijzelen tot dat van een regelrechte pro.quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, geef toe, voor een amateurtje is ie leuk
Ze zijn in ieder dusdanig dichtbij genomen dat ik acuut de griezels kreeg achter m'n bureau...quote:Op maandag 25 april 2005 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
staat ook al in het macro-topic, maar hier is het de bedoeling dat 'ie beoordeeld wordt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met foto 1 heb ik persoonlijk niet zoveel, mis delen van de poten, het lijf etc. Daarentegen is het op die foto wel mooi te zien hoe gedetailleerd zo'n spin(netje) is.quote:Op maandag 25 april 2005 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
staat ook al in het macro-topic, maar hier is het de bedoeling dat 'ie beoordeeld wordt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk! Erg leuk! Zou denk ik alleen de kleur van de lucht toch wat hebben bijgewerkt. Vind dit een beetje een nietszeggend kleurtjequote:Op maandag 25 april 2005 00:07 schreef MacroTough het volgende:
Hopla:
[afbeelding]
(en noem het nou niet een blauwe eenheidsworst)
Ja hé! Ik ben niet aangenomen om wat afdankertjes te beoordelen hè!quote:Op maandag 25 april 2005 13:55 schreef mwvdlee het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag buiten geweest en uitermate weinig acceptabele foto's kunnen maken mijn inziens. Om toch maar weer wat feedback te krijgen hier een selectie van het resultaat.
Daarom krijg je er ook niet voor betaaldquote:Op maandag 25 april 2005 16:09 schreef portier het volgende:
Ja hé! Ik ben niet aangenomen om wat afdankertjes te beoordelen hè!.
Korte samenvatting van elke week de afgelopen 4 maanden; "Hallo, is mijn filteradapter al binnen?", "Nee, maar hij komt deze week binnen". Tot dantoe geen hulpstukjes voor deze jongen.quote:3: Au au, recht tegen de zon in zonder voorbehoedsmiddelen.
Geen mouw maar een te klein stuk zwart papierquote:7: Loik, loik. Haal even een stukje van de rechterkant af, dan istie wat symetrischer en ben je dat stukje mouw kwijt.
Ik vind de tweede foto mooiere kleuren hebben, het heeft daar iets sprookjesachtigs. Jammer vind ik wel dat de schaduwen van de bloemetjes daar minder duidelijk zijn, waardoor ze erg wit worden.quote:Op maandag 25 april 2005 22:09 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Het origineel
[afbeelding]
De bewerkte
[afbeelding]
Ik heb niet echt een goed bewerkings progje, dat komt nog. Welke vinden jullie mooier/beter en waarom?
Dit was me nog niet eens op gevallen in mijn enthousiasmequote:Op vrijdag 29 april 2005 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
@ Elefes:
1: was er geen bloem die mooier was? Deze is naar mijn idee al bijna dor. Bruine plekken, geen lekkere gele stampers meer enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |