Wij mogen ook esquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef -Struikrover- het volgende:Geweldige Topic Titel
Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat jullie 100en uren plezier hebben aan het spel gijsquote:
Racegames spelen...is dat nu de menselijk variant van achter je eigen staart aanrennen?quote:
Maar ja, kan wel een week langer duren eer je hem hebt.. of ze hebben weer niet genoegd.. neuh.. wacht wel ff af. Trouwes, halo 2 SE kon ik ook aanschaffen in de winkel de eerste dag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:50 schreef Chocobo het volgende:
http://preorder.xbw.nl/item/16/
53 euro voor de LE versie
Word jij nu nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Racegames spelen...is dat nu de menselijk variant van achter je eigen staart aanrennen?
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Racegames spelen...is dat nu de menselijk variant van achter je eigen staart aanrennen?
Gcshop.nl levert vaak op releasedatum + de normale versie in de winkel is duurder dan de LE bij gcshopquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ja, kan wel een week langer duren eer je hem hebt.. of ze hebben weer niet genoegd.. neuh.. wacht wel ff af. Trouwes, halo 2 SE kon ik ook aanschaffen in de winkel de eerste dag.
Gaat he-lemaal goed komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie 100en uren plezier hebben aan het spel gijs
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Struik, B. niet zo happen. Ik hoop echt dat Forza een cool spel wordt. Ik gun het jullie wel.
ja maar gcshop was ook die shop met die blunder van halo2 toen. Toen kregen ze ineens minder games van Micro ... das eng Gijs.. je weet dat je zon game gewoon meteen wil hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gcshop.nl levert vaak op releasedatum + de normale versie in de winkel is duurder dan de LE bij gcshop
Weet ik toch Gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Struik, B. niet zo happen. Ik hoop echt dat Forza een cool spel wordt. Ik gun het jullie wel.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word jij ook altijd zo verdrietig na het neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |