Nee, nooitquote:
Ik ben druk bezig met het fixen van allemaal dingen hoorquote:En trouwens, Hans fixt iig nog wel eens iets, kan je van jou niet zeggen.![]()
Ik doel dan meer op de computerspellen als die halo, GGMnogwat enz.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:56 schreef Ponk het volgende:
Wat een kutweer...
Heb ik een keer weekend vanaf dinsdag krijg je dit...
En over de discussie over games; ik heb nog wel een geweldig memory spelletje dat ik samen met wat klasgenoten heb gemaakt voor op de (wat nieuwere) gsm, en reken maar dat memory spelen goed is voor je hersenen.
Gaaf! Ik wil er zelf ook een voor mijn verjaardag, het mag alleen niet van mijn papa.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef MAX_crazy het volgende:
Wat vinden jullie van een wenkbrauwpiercing... zit er over na te denken om er een te doen. Maar hoor graag jullie mening
zoals ik msn al zei "als het echt niets is kun je em er gewoon uit halenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef MAX_crazy het volgende:
Wat vinden jullie van een wenkbrauwpiercing... zit er over na te denken om er een te doen. Maar hoor graag jullie mening
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Gaaf! Ik wil er zelf ook een voor mijn verjaardag, het mag alleen niet van mijn papa.
Moet je doen!
idd.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
zoals ik msn al zei "als het echt niets is kun je em er gewoon uit halendus ach doe gek"
![]()
haha...quote:
Ik vind mannen met een wenkbrauwpiercing altijd wat eng, vrouwen trouwens ook. Die piercing, het ziet er zó fragiel uit.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef MAX_crazy het volgende:
dus jij bent beetjuh bang voor mensen met een piercingquote:Op woensdag 13 april 2005 20:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind mannen met een wenkbrauwpiercing altijd wat eng, vrouwen trouwens ook. Die piercing, het ziet er zó fragiel uit.
Maar als je het wilt, ik hou je niet tegen.
Juist, ik denk dat ik morgen ANW maar eventjes laat schietenquote:5VB 4 ne BEU h28 Vrij
5VB 6 ak4 MRT h17 Vrij
5VB 7 wb128 HOE h23 Vrij
Neehoor, lip of neuspiercings vind ik meestal wel mooi, zoals bij Steven of Sjoerd. Wenkbrauwpiercings vind ik alleen niet mooi, staafjes ok, die vallen nog niet zo op, maar ringetjes.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
dus jij bent beetjuh bang voor mensen met een piercing![]()
. fragiel?
hahahahahahaquote:Op woensdag 13 april 2005 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met fragiel bedoel ik dat er maar een heel dun reepje (zwakke) huid tussen zit, ik krijg gewoon de kriebels als ik zoiets zie, mja.
Doe wat je niet laten kan, ik zou het zelf niet zo snel doen denk ik. Want het lijkt me wel nogal gevaarlijk op de een of andere manier. Ik denk dat dat ook min of meer is wat Ruben bedoeld, het scheurt zo...quote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef MAX_crazy het volgende:
Waarom zou je vader dat niet goed vinden? Als je weet wat je wil en je wil het echt, ik bedoel, je roept niet zomaar wat. Dan is er toch niets mis mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Gaaf! Ik wil er zelf ook een voor mijn verjaardag, het mag alleen niet van mijn papa.
Moet je doen!
Tja, als ouder is het je taak tegengas te geven. Mijn zus wilde toen ze 16 was een tattoage, mijn ouders waren het daar absoluut niet mee eens, nu is mijn zus ze daar dankbaar voor.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
Waarom zou je vader dat niet goed vinden? Als je weet wat je wil en je wil het echt, ik bedoel, je roept niet zomaar wat. Dan is er toch niets mis mee.
En als zoon / dochter ben je er om ervoor te zorgen je ouders van het waanidee af te helpen dat ze thuis ook nog iets in te brengen hebben.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, als ouder is het je taak tegengas te geven. Mijn zus wilde toen ze 16 was een tattoage, mijn ouders waren het daar absoluut niet mee eens, nu is mijn zus ze daar dankbaar voor.
Maarja, of dit ook opgaat voor een piercing? Niet echt, piercing is, zoals gezegd inderdaad lang niet zo onomkeerbaar als een tattoo.
Inmiddels door mij gecheckt, en een paar veranderingen zouden wel op z'n plaats zijn. Maar er zijn iig ook wel heel veel leuke mensen aanwezig mocht iedereen komen die erop staat.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben nu bezig met m'n guestlist voor 1 mei, maar is er nog iemand die ik moet uitnodigen en beslist niet mag vergeten? Jullie op het forum mogen sowieso komen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |